@delfino, fijn dat het zo lekker was! Heerlijk bijtanken. Even ego.. Dochterlief mag zagerdag proefzwemmen voor A en als de dat goed doet de week erop afzwemmen.. Dus ik hoop heel erg dat de kleine nog tot 1 april blijft zitten, want wil er erg graag bij zijn. Vind dat toch wel bijzonder!
Tmv2 snap het wel hoor dat je daar graag bij wil zijn! Is en blijft heel bijzonder duim voor je knufff Hier hele avond al weeen denk voor of indalings weeen maar ze blijven maar komen zijn niet heel heftig ofzo meer onprettig ooh hoop dat het snel afzakt en niet doorzet! Strax op tijd naar mijn bedje toe iig!
Ik had het bericht van Delfino over het hoofd gezien... Ik het al minder geworden? Hopelijk zakt je knulletje nu niet met z'n billen in je bekken.. hij moet nog draaien toch?
Tis nog niet helemaal weg lijkt wel minder te worden tis erg druk weekeind geweest mssn te druk! Ik ga me bedje opzoeken en hoop dat ik me morgen beter voel! Tot morgen meiden!
@delfino, hoe is het nu met je buikje?? Hopelijk is het weer rustig. Je kleine man moet toch nog minimaal twee weekjes wachten. @miran als ik nu beval kan ik ook niet mee, ik mag 8-10 dagen geen trap lopen. Dus zit dan voorlopig boven. En ik wil graag bij het proefzwemmen er bij zijn, want dat is eigenlijk het echte afzwemmen dan krijgen ze nog geen diploma maar worden ze wel geschreven haha...
Delfino: hoe is t bij je? Alles weer rustig? Btje geslapen? Tmv2: snap dat je er bij wilt zijn! Hopelijk blijft de kleine nog even zitten! Hier goed geslapen, moest wel 4x plassen... Straks naar de vk en verder geen plannen voor vandaag, jullie?
Tmv2, dan moet die kleine inderdaad nog even blijven zitten. Kon je vannacht niet slapen? Gezien de tijd van je bericht. Surf, vervelend dat je telkens moet plassen. Val je daarna wel makkelijk in slaap? Leuk, weer even naar de vk. Ik ga zo opstaan. Tassen klaar maken, kids weg brengen en aan het werk.
Miran: ja gelukkig sliep ik elke keer weer snel! Dus uiteindelijk niet zo'n last gehad van de onderbrekingen. En ik hoef vandaag ook verder niets, dus komt goed! Succes met werken vandaag! En wat niet gaat dat gaat niet hè!
Gm meiden, Hier slechte nacht door kay gaat weer lekkeer met haar not! Moetenu ook snachts weer bij haar liggen... Buikje is rustig heb alleen enorme koppijn en bekkenpijn tis tijd voor beweging maar wil nie opwtaan haha Miran werkse meis Surf irri he? Zo vaak moete plassen!
Jammer dat je n slechte nacht hebt gehad! Rustig san vandaag! Hier ga ik ook maar eens douchen. Breng de kindjes naar schoonouders vanochtend, hoef ik ze niet mee te sjouwen naar de vk, en ze blijven nog wat langer zodat ik daarna nog even rustig kan liggen/zitten... Je kunt ze natuurlijk best eens vragen Delfino, al is het maar voor 2 uurtjes, zodat je even bij kunt slapen, ze zijn nu toch vaak thuis...
Heb ze maandag nodig moet ik naar de gyn. Kan de kids daar echt nie bij hebben bjprn moet mee nogal belangrijke afspraak dus hoop dat ze kunnen!
Goedemorgen allemaal, Balen van de nacht delfino.. Je moet wel goed aan jezelf denken hoor!! Loop jezelf niet voorbij want dan krijg je het drie keer zo hard terug! hier is alles rustig, iedereen is weer een beetje over de verkoudheid heen. Vandaag een lekker rustig dagje. Het buurjongetje is hier met Wout aan t spelen. Straks naar de kapper! Moet hoognodig gebeuren.
hoi hoi, Alles goed met iedereen. Ben niet zo veel online omdat we aan het genieten zijn van het mooie weer maar ook druk zijn met ons tuin en natuurlijk de kids. Gisterochtend even getest om te zien of pregnyl daalt en dat gebeurt. Mijn gevoel is overtuigd dat ik NIET zwanger ben, dus laat de duivels maar komen en dan op naar nieuwe ronde. Verder heb ik een half uurtje geleden op booking.com een mooi appartement geboekt. Ligt op 40 minuutjes afstand van Tropical Islands. ( grootste zwemparadijs in duitsland) en op 25 minuutjes afstand centrum Berlijn. We gaan 3 dagen daar lekker genieten.
Damyar; klinkt heerlijk, lekker een paar dagen erop uit. Wanneer zou je mogen testen? Ik duim ook nog door voor je. Delfino; gatsie, die nachten breken op.. doe je een beetje rustig aan vandaag? Surf; Wat niet gaat, dat gaat niet??? Nou inderdaad, helemaal gelijk. Ik ben net door mijn leidinggevende naar huis gestuurd. Vanmorgen vol "goede" moed begonnen, had al behoorlijk last van mijn bekken (vooral rechts) en om 10.30u zat ik al jankend bij mijn leidinggevende aan tafel... tsja... Ik werk nu nog wel mijn dagen, maar dan therapeutisch. En zodra dat niet meer gaat misschien een paar uurtjes minder etc. Ik voel me er wel een beetje naar onder, ook wel een beetje opgelucht.