tmv2: spannend! Ik hoop dat de verloskundige ondertussen geweest is en goed nieuws voor je had! Ik denk aan je! Succes!!
Nog geen verlos, nog geen weeën. Probeer te slapen maar lukt ook niet. Hopelijk komt de kleine na 0 uur. Maar dat is nu niet meer het belangrijkste.
Tmv2 spannend hoor ben beneiuwd wat de vk heeft gezegt! Hier zit met mezelf in de knoop ben een wandelende bom die net is uitgebarsten in boosheid en daarna verdriet het komt eropneer dat ik nie meer kan en hoop dat de beeb komt ook alis het te vroeg ik wil niet meer verder
Tmv2 heh wat vervelend dat slapen niet lukt zou zo lekker zijn als dat nog even lukt! Hopelijk komt de vk snel weet je tenminste of de beeb is ingedaald of niet!
Hè vervelend... je rekent er toch op dat ze we rond 19u is lijkt me. Geen weeën is voor jou nog gunstig, zou mooi zijn als je het nog even "op kunt houden" tot na 0.00u.
Tmv2: probeer maar zoveel mogelijk te rusten idd! Hoe langer geen weeën hoe meer kans dat de kleine op de 21 e komt! Rustig aan meis! Delfino: dikke knuffel!!
@delfino, dikke knuff voor jouw meid. Ik geloof dat deze zwangerschap wel een flinke pittige voor je is. Even lekker je emoties eruit gooien helpt meestal. Hopelijk komt je kleine vroeg, maar laat hem nu nog maar even bij mama zijn. En ik maar zeuren dat hij moet blijven zitten. Lieve delfino, kijk je wel uit dat je niet in een pre of straks post natale depressie komt met al die hormoon schommelingen van je. Hier nog steeds geen verlof, wacht nog even want als ze weer toucheren heb ik meer kans dat de weeën doorbreken erg ben ik hè. Maar ik denk dat het wel aan het werken is want heb nu ook een beetje roze verlies.
tm2 .. ik denk aan je... alle anderen... ook aan jullie.. straks graag gezonde kindjes!!! liefs wendy
Zow, ik heb een warm oor... "even" met m'n vriendin gebeld (een uur). We zouden morgen gezellig visiten maar haar kids hebben waterpokken, dus maar even een andere afspraak maken. In ieder geval weer lekker bijgekletst. Tmv2; vk al geweest?
Verlos is geweest, hartslag nog goed. Uitwendig lijkt hij helemaal ingedaald, ivm infectiegevaar geen touche maar mag gaan lopen enzo. Maar rustig aan, ze wilde me omdat de zes uur voorbij is evt doorsturen voor infuus maar mag 24 uur wachten. Dus heb verteld dat ik het misschien een beetje tegenhoud ivm datum eb dat wanneer ik beweeg ik vaker harde buiken krijg. Nu afgesproken dat ik morgen om 8 uur bel en eerder wanneer weeën komen. Moet zeggen dy buikje nu met lopen wel iets onrustiger is. Ga zo een douchen en dan kijken we weer verder maar kan big niet zeggen ik heb weeën.
Hopelijk kun je na het douchen nog een fijne nachtrust pakken, en laat die beeb dan morgen maar komen!
Idd hoop ik ook dat je nacht nog een btje rustig blijft en dan morgenochtend kan de kleine man z'n plannetje doorzetten... Ik ga nu slapen, sterkte en succes!!!