Hey meiden, Saskia, precies op jouw posttijd is onze zoon M.inck geboren. Na een zeer heftige en nog snellere bevalling. Hij heeft het mooie gewicht van 3420gram en heeft al uit beide borsten gedronken... Dus hopelijk drie maal scheepsrecht. Ben nu echt steenkapot dus ga zo proberen te slapen al moet hij bijna weer eten. Ik kom snel showen en kletsen hoor!!
Wauw! Gefeliciteerd met jullie zoon! Ben benieuwd hoe jullie kids reageerden. Lekker uitrusten, bijkomen en genieten!
Tmv2 wauw dat is nog eens leuk wakker worden! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! En wat een mooie naam! Geniet er maar lekker van je hebt het verdient!
Zwanger worden/zijn van een 3e kindje Nod lijst Februari: Damyar: 22 februari Maart: Baby Boom 2 Maart ennasil omstreeks 25/26 maart jazz Datumloos: sfx50 Vlindertjes: Jannie1980 - feb 4w3d - mrt 4w3d Surf - 20 juni 4w3d - 12 sept 10w5d Delfino - 25 Juni 4w3d Baby Boom - 11 Juli 5wk Damyar - feb 5w3d - 13 juli 9w3d - 3 sept 5w5d en nog een heel klein sterretje die zo gewenst was Goofychick - 5w2d Wendysunny - 10w - *Luca Engeltjes: Jazz - 16-01-2012 - Crystal Katie* (17w) - 70 gram Zwanger: Smile - 10 april 2012 - fv - thuis Delfino (2♀ - 25 april 2012 (♂ - bv - zh (medische indicatie) Moedervan3 - 29 april 2012 - bv - thuis Trotsemams (♂ &♀ - 5 mei 2012 - bv - zh Surf (2 ♂ - 22 juni (♀- bv - ziekenhuis Miran336 (2♂ - 18 september - bv - Geplande keizersnede goofychick - 22 september - bv - ziekenhuis Balleke - 26 oktober - fv - thuisbevalling Mayke1980 (♀ & ♂ - 9 november - fv - ziekenhuis (medische indicatie) Geboren: Jannie1980 - 24-01-2012 - F.emke - 4640 gram Dannie81 - 3-02-2012 - B.ram - 3955 gram en 53 cm Saskia81 - 16-02-2012 - C.hiel - 3608 gram Trotsemamavan2 - 21-03-2012 M.inck - 3420 gram ♂ = zoon ♀ = dochter
Gefeliciteerd tmv2 met jullie zoon. Nog nooit eerder van de naam gehoord, maar erg leuk. Geniet ervan
Tmv2..hij heeft nu al naar je geluisterd en is na 12 uur snachts gekomen. En dan doet hij het ook nog goed met de borstvoeding. Gefeliciteerd met jullie zoon, prachtige en leuke naam.
Yessssssssssss, geboren!!! Van harte met jullie knul! Nu uitrusten, bijkomen, genieten! Ben benieuwd naar je hele verhaal...maar heb geduld, haha! Knuf! En wat een mooie datum: 21 maart --> lente --> nieuw leven!!
gefeli meis! lekker genieten nu! ennuh, las dat het een snelle maar heftige thuisbevalling was... denk dat je het geestelijk toch hebt tegen gehouden (herken het vban het verhaal van mijn moeder, daardoor ook een heftige bevalling)
Ennasil; ik zie je banner... duurt niet meer zo lang, dat wachten. Ben je nog aan het tempen? Hoe ziet je lijstje eruit?
Rustig hier... iedereen aan het genieten van het mooie weer? (behalve Tmv2, die net Tmv3 geworden is ) Ik ga zo even in actie komen, de boel weer een beetje netjes maken hier, straks mijn zoon naar een kinderfeestje brengen. Dan wil ik met de jongste even naar een kinderboerderij rijden.
vanochtend lekker boven aan het soppen geweest.. net ff wandelen naar de winkel en naar dedierenweide geweest.. nu ff de mail nakijken en beantwoorden en dan denk nog ff verder met opruimen... loop nog steeds achter, dus met mijn wekelijkse dingetjes kom ik er niet...
Hier lekker in de zon kids in de speeltuin effe wat positieve energie opladen! Tis gwn echt warM heerlijk!!!
Jannie: lekker bezig dus!! Delfino: goed zo meid, geniet er maar van! Zonnevitamientjes doen je vast goed!!
hee, ik heb al getest maar die was negatief. ik had ook niet anders verwacht. ik weet zeker dat het niet raak is. ik voe namelijk helemaal niks.. nu weet ik dat je niet altijd persee wat hoeft te voelen maar mijn gevoel zegt ook nee. zometeen belt de gyn voor de uitslag van de progesteron. of het een goede eisprong is geweest. ik denk van wel omdat mijn temp mooi hoog is. 37.1 normaal 36,4. we zullen het zo horen