ja klopt 9 dpo. je hoort weleens vaker dat mensen dan licht posi testen. dus ik dacht doe gewoon eentje wagen nou die gyn heeft ook geen haast met bellen pff.. haat dat wachten hihi.
nou ik heb een goede eisprong gehad. waarde was 44. maar de waarde schijnt niks uit te maken voor een zwangerschap zegt zei. als die maar boven de 30 is. ze zegt dat het niet waar is dat hoe hoger die is hoe beter. zolang die niet onder de 30 komt is het goed. getsie nu moet ik dus weer op de 150mg clomid omdat hij nu dus wel aanslaat.
Ennasil, wel een goede ei gehad dus. Dat is positief!! Nu hopen dat er een kleine in je buik mag groeien!! Zou super gaaf zijn!!! Duim, duim, duim!!
Ennasil: n goed ei in ieder geval! Ik duim dat je niet weer aan de clomid hoeft, maar 'gewoon' lekker zwanger bent!!!!
nou... weer thuis, kindjes in bed, en ik had zo'n zin in iets lekkers, maar we hadden niets... nu zit ik aan de smarties van de kindjes (slecht!!) komt er iets leuks op tv? zo maar even kijken...
Lig in bed *schaam* mijm bekken doen erg pijn en me buik wAs weer wat onrustig ga nu lekker slapen trusten allemaal!!!
Ennasil; fijn dat je een goede waarde, en dus een goed ei, had. Hopelijk brengt het je onverwachts toch iets moois over een dag of 5. Ik duim nog even door. Kids liggen er hier net in. We zijn naar de school van de oudste geweest, ze hadden daar het thema afrika met nu als afsluiting een fancy-fair voor edukans/afrika. Binnenkort vertrekken 2 pabo-studentes naar afrika om te zien hoe het daar is. We konden vanavond de afrika-knutselwerkjes die de kids gemaakt haddden kopen. Leuk idee, was ook gezellig druk. Nu lekker even op de bank. Volgens mij is er niet veel bijzonders op tv. Ik zal wel vroeg in bed liggen denk ik..
Ennsil wat fijn dat je goedde eisprong hebt gehad! Enne testen kan te vroeg zijn bij mij was ie 9 dpo ook nog nega
nou hier volop in de trouwlocaties, best moeilijk! we willen graag iets waar we de hele dag kunnen doorbrengen, dus ceremonie, receptie, diner en feest en foto's... zijn vanochtend al ergens wezen kijken maar daar kunnen voor de ceremonie eigenlijk niet genoeg mensen in (zouden we dus moeten selecteren...) dus was net nog even aan het verder zoeken, maar best lastig, want eigenlijk vind ik dat van vanochtend (huize frankendael in Amsterdam) gewoon erg mooi... ik ga nu lekker slapen, want ben ook wel erg moe inmiddels! delfino: groot gelijk! miran: leuk, dat soort projecten is altijd leuk! tot morgen allemaal!
Ow, leuk zeg! Die huwelijks-voorbereidingen. Succes met het vinden van dé trouwlokatie! Ik ga mijn bedje opzoeken, trusten!
Surf: wat leuk trouwlokaties bekijken! Er zijn zoveel mooie plekjes. Delfino: heb je een goede nacht gehad? Ik kruip er ook wel eens zo vroeg in, heerlijk. Af en toe moet je toch een beetje bijslapen! Ennasil: spannende dagen! Ik duim! Miran: alweer ruim 14 weken, wat gaat t snel!! Hier zo mijn bed maar eens uitkomen, een lange dag vandaag. Gelukkig zijn mijn schoonouders hier en die koken ook. Dus makkelijk als ik moe thuiskom!
Goedemorgen! Iedereen lekker geslapen? Tmv2/3: hoe is jullie eerste nacht geweest? Delfino: btje bijgeslapen? Mayke: fijn is dat, eten klaar als je thuiskomt! Hier ook goed geslapen! M'n vdr komt straks wat verven en vanmiddag 2 uurtjes werken, dus lekker dagje denk ik zo!
Mayke; heerlijk dat het eten klaar staan als je thuis komt vanmiddag! Werk ze dames! Ik ben vandaag en morgen nog lekker vrij, zaterdag werken (therapeutisch). Vandaag naar fysio en even de tandarts bellen, heb een scheur in een vulling, bah...
heb roze gespot en heb buikpijn, ongie zal vandaag of morgen wel goed doorbreken. Volgende week even een afspraak maken bij GG en dan even verder bespreken.
goedemorgen! hier redelijk geslapen kay was zoals gewoonlijk weer wakker om half 3 grrrr:x mannetje is nu essie naar school brengen voel me nog steeds wel moe en heb wat last van mijn bekken maar verder mag ik niet klagen! (eindelijk) hihi surf lijkt me idd lastig een goede locatie te vinden s6!! miran bah scheur in de vulling :S hier morgen weer een gaatje vullen iek!!
smile is de volgende die mag bevallen hoe gaat het met je??? Damyar oh nee toch die ongi moet wegblijven!!
Delfino; akelig hé die tandartsbezoeken? Ik mag om 16.25u. Fijn dat het naar omstandigheden goed met je gaat Houden zo!