Zwanger worden /zijn van een 3e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door goofychick, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miran336

miran336 Fanatiek lid

Enorm spannend weer hé?

2. jazz

jazz Niet meer actief

Miran ik denk niet dat ik zwanger ben hoor dus test pas ergens volgende week.

Het is wel weer spannend maar zoals ennasil zegt: je kan een zwangerschap niet afdwingen...wijze woorden

3. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @ jazz, hopelijk snel op roze!!

@ surf, ik moet eigenlijk 8-10 dagen boven blijven. Maar ik ga denk ik maandag naar beneden. Ik wil er toch wat meer in voor de kids. Ze in an op school en kan ik rustig aan doen. Dit weekend wil ik nog wel boven blijven want dan snappen de kids ook eter à mama nog even rustig aan moe doen.

Naweeën om gek van te worden, maar schijnt sowieso meer te zijn bij de derde.... Sorry dames! Hihi

Ik geef nog borst, en als hij hem pakt probeer ik beide borsten een kwartier en dan nog aanvullen met vingervoeding. Hij bent nu zelf te komen voor eten en de kracht en energie te krijgen om het te kunnen. Moeten het even aankijken of hij het op gaat pakken..

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Tmv2: lekker maandag naar beneden, kan me voorstellen dat je dan wel uitgekeken bent boven...
    En naweeën had ik bij kj ook omdat het best snel ging (4uurtjes), dus ben benieuwd...
    Kan het zijn dat ie dat drinken nog moet snappen omdat ie met 38 weken is gekomen of heeft t daar niets mee te maken?

Hier lekker geslapen, heb wel pijn, maar goed.
    Jullie nog plannen voor vandaag?

5. miran336

miran336 Fanatiek lid

Tmv2; ben benieuwd of jullie mannetje gegroeid is... Na het weekend lekker naar beneden, het weer zou dan ook nog goed blijven geloof ik. Kun je d'r ook een beetje van meegenieten.

Hier best goed geslapen, de jongste was even wakker vannacht. Maar ging op zich wel weer redelijk vlot slapen. Vandaag een dagje werken, therapeutisch, en morgen lekker vrij.

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Succes Miran! Rustig aan hè! Anders heb je morgen niets aan je vrije dag...

7. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @miran goed dat je voor jezelf hebt gekozen en therapeutisch aN het werk bent!!

@ surf, dat is ws ook de reden dat hij toch een hele jonge baby is zegt de verlos. Probleem is dat hij eerst maar om de 6-7 uur zelf voor eten kwam. Maar vannacht dacht hij ik kom om de twee uur. Nu ligt heel het schema weer in de war.

We ullen vandaag weer zien hoe de dag loopt. Mijn meisje mag vandaag proefZwemmen voor à ben erg benieuwd. Hopelijk haalt ze het.

8. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @surf dOe je ook rustig aan meid!! Zelfs bij jouw schiet het ook al op ik weet nog goed dat ik 27 weken was en nu is de kleine man er al...

@smile bij jouw nog rustig?

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Tmv2: ze haalt het vast wel, anders laten ze haar niet proefzwemmrn denk ik. Zo'n zwemdocent ziet tijdens de lessen volgens mij al wie het zal gaan halen en selecteert daarop.
    Lastig hè als het schema dan opeens weer anders is, maar ik zou zeggen go with the flow, komt goed!

Ik probeer rustig aan te doen, maar n week waarin mannetje 6 dgn werkt en 4 avonden is niet ideaal natuurlijk... Vanmiddag nemen m'n schoonouders de kindjes even mee, maar dan moet ik het toch tot 14.30 alleen redden (m'n ouders konden niet vandaag...) en ik wil de kindjes ook niet zomaar overal brengen...
    Maar goed, nog 14 weken dan zal ze er wel zijn ;)

Ik ga zo maar eens naar beneden met ze even ontbijten (errug! Zijn al 2 uur wakker en nog steeds boven hihi)

10. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Tm2: 'mooi' bevallingsverhaal. Tenminste...lekker vlot, wel heftig. Maar goed, tis weer achter de rug in elk geval. Pffffff.

Jazz: blijf nog even voor je duimen, ook al zegt je gevoel van niet.

Hier alles nog rustig.

Wat een weertje he!!
    Vanmiddag even een leuke buitenspeeltuin in de buurt op zoeken. Heerlijk.

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    38 weken alweer smile! Het eind komt nu echt in zicht! Ben benieuwd wanneer de kleine zich aandient!

12. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Zo net even heerlijk in de tuin gezeten. Kindjes zijn opgehaald door m'n schoonouders dus ik lig nu even plat. Heerlijk!

13. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @smile, was ook echt blij dat het achter de rug was langer had ik niet volgehouden haha.. Ben wel twee dagen erg beduusd geweest omdat hij er al was en ik eigenlijk nog niet echt afscheid had genomen van het zwanger zijn.

Ben benieuwd wanneer de weeën beginnen. Ben je het al zat?
    Succes in ieder geval

@surf rust lekker uit!!

@mooie weer ik heb er nog niet van kunnen genieten baal er stevig van daardoor is het nog moeilijker om boven vast te zitten.. Maar nog twee dagen dan ga ik het voorichtig proberen

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Tmv2: lukt alleen met de kleine? En het voeden ook?

Ik las je banner.... Klopt niet meer ;)

Net even heerlijk n uurtje geslapen, maar moet er alweer uit, weet niet zo goed hoe ik liggen moet... Ga ik maar alvast wat voorbereidingen voor het eten doen. Heb al honger, maar eten pas over 2 uurtjes haha. Wel lekker pastasalade!

15. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Nou mijn meisje mag afzwemmen ze heeft het goed gedaan.. Ben zo trots.

Mijn kleine man die heeft nu in een uur tijd tien minuten gedronken. Hij gaat elke keer helemaal nok. En is niet wakker te krijgen. Zo ga ik van voeding naar voeding. Maar ja het gaat steeds beter, want soms drinkt hij netjes 2 keer een kwartier. Maar heb er vertrouwen in.

De bannen lukt niet zo goed op de iPad dus zal als ik op de laptop zit hem eens aanpassen.

16. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    tm2; ach als ze kort drinken komt de bv wel op gang... komt vast helemaal goed... neem je tijd.

alle zwangeren: geniet ervan.. van ALLES!!!

hier: weer thuis na curretage en nachtje kraamafdeling... was uitgedroogd, curretage viel mee... nu ' leeg''

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Wendy: Pff heftig hoor! Ik ken het 'lege' gevoel helaas en het is echt heel verdrietig!
    Ik besef ook (ondanks m'n geklaag) dat het toch weer n groot wonder is dat alles goed gaat met de beeb!
    Ik hoop dat het jullie ook weer snel gegund is! Sterkte nog de komende periode! Knuffel!

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Mannetje is onderweg naar huis gelukkig! Kunnen we voor het eerst na maandag weer eens samen eten! Is ook wel gezellig weer! De kindjes hebben al trek dus die hebben al wat meegesnoept tijdens het koken en nu het laatste kwartiertje maar even n filmpje ter afleiding ;)

19. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @wendy dikke knuff meid!

20. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Tmv3; wat een mooi bevallingsverhaal. Het ging echt super snel. Fijn dat je kleine manneke ook beter begint te drinken! Was hij bijgekomen vanmorgen?
    Ik kan me helemaal voorstellen dat je helemaal gek wordt van het binnen liggen met dit mooie weer! Nog even doorbijten! Gelukkig heeft de weerman bedacht dat het ook na maandag nog heel mooi weer blijft! Vast speciaal voor jou!
    Gefeliciteerd met je meisje! Super dat ze af mag zwemmen!

Surf; is het allemaal gelukt vandaag? Je man is waarschijnlijk nu weer thuis, nu lekker rustig op de bank vanavond!

Wendy; ik snap je gevoel helemaal! Heel veel sterkte meid!

Hier vandaag een heerlijk dagje, veel kunnen doen voor de studie moet ook wel want ik heb woensdag tentamens...slikkkk
    Vanmorgen zijn we oppad geweest en hebben een mooie picknicktafel gekocht. We hebben een tuinset achter in de tuin maar ik wilde ook heel graag nog een zitplaats op het voorste terras. Dus dit was een mooie oplossing.
    Tussendoor nog even een uurtje op bed gelegen, stiekem slaat hier ook de vermoeidheid toe. Ik had gehoopt dat dat deze zwangerschap minder zou zijn, maar helaas.
    Lynn mocht vandaag door naar het 2e badje (trots!!) ze heeft pas 4 lessen gehad.
    De kinderen lagen al om half 7 in hun bed, ze waren doodop van de hele dag buiten rondstruinen!

Nu ga ik lekker met mijn manneke op de bank liggen!!!

Deel Deze Pagina