Zwanger worden /zijn van een 3e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door goofychick, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Goedemorgen!

Tmv2: en? Heb je na die 3 uurtjes nog wat kunnen slapen? Ik hoop het!!

Ehm... Wilde nog meer schrijven, maar ben t weer kwijt...

Hier niet zo heel lekker geslapen jammer genoeg. Kon eerst niet slapen daarna veel wakker geweest, maar goed.

Onze Thijmen werd wakker met n droge luier! Hij had z'n plas opgehouden tot ie naar de wc ging vanochtend! Ik is trots!! Kijken hoe dat komende nacht gaat...

2. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Heej Dannie!! Dapper aan de shop! Jammer dat je niet helemaal geslaagd bent!

Hier toch een goede nachtrust gehad. Alleen wakker geweest om te plassen.

Vandaag een opnieuw een dagje zonder kids. Rustig dus!!

3. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Gm allemaal,

Hier beroerde nacht, maar ja hoort erbij, hoop alleen wel dat het snel wat beter gaat want loop aardig wat slaapuurtjes achter. M.inck heeft gisteren van 2 smiddags tot vanacht 4 bijna aan een stuk door gekrijst behalve wanneer hij borst kreeg en daarna vaak nog half uurtje uurtje rust en dan ging hij weer. Hopelijk een slechte dag en geen gewoonte.

De voeding loopt nu goed. Hoe bewaarde jullie afgekolfde bv en wanneer kolfde jullie.

Ik ga ook niet heel lang bv geven, want op het werk is dat echt nauwelijks te doen. Maar wil hem het belangrijkste begin in ieder geval meegeven.

Vandaag alweer een week geleden dat mijn vliezen braken. Wat gaat de tijd toch snel!

@ surf wat goed van je mannetje!!

4. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Tmv2, vervroegd regeldagje ofzo? Of ibhalen wat ie de eerste dgn te kort heeft gehad?
    Ik gaf altijd een borst (had ie meer dan genoeg aan) en een keer of twee keer per dag kolfde ik de andere borst dan. Ik bewaarde in een plastic wegwerpbekertje met n plastic zakje erover:) daar schreef ik de hoeveelheid en datum op. Bewaarde in de diepvries!

5. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Goedemorgen allemaal!

Wat fijn dat het voeden nu goed gaat tmv2! Hopelijk blijft hij het zo goed volhouden en slaapt hij komende nacht weer wat beter.

Dannie; dat geeft wel moed als ik je verhaal lees! Het kan dus gewoon nog steeds even op pad met 3 kids! Soms vind ik met 2 al zo'n volksverhuizing laat staan met 3.

Jazz, wat balen meid! Ik duim voor je voor de volgende ronde!!!!!

Ik zit nog steeds op mijn roze wolkje! Ik blijf hier gewoon nog even opzitten ;)

Vandaag vrij maar moet veel studeren, morgen tentamen pfff. Moet nog echt het eea doen... Zo komt er wel even een vriendin op de koffie, erg gezellig! SNel nog even wat opruimen in huis.. het ontbijt staat er nog net zo als we het hebben achter gelaten!

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

wat fijn dat hij zijn gehoortest gehaald heeft! blijft och altijd even weer een spannend moment!
    hoop ook dat dit ventje veel haast heeft om zijn prachtige kamer te zien ;)

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

doe rustig aan mies we lopen niet weg ;) denk aan jezelf!!

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

wat fijn dat het zo goed gaat meis!!!:)

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

jeeeej wat goed!!!! hier was juist tegenovergesteld es was doorgelekt :(
    denk dat snachts zindelijk worden nog wel effe gaat duren :(

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

hier heeft kay tot 8:20 geslapen!!!! das echt uniek!!! en zelfs de hele nacht door!! om 00:00 effies gehuild maar zelf weer in slaap gevallen ben zooooo blij!!!

ben op internet aan het rondkijken naar jurkje voor esmay voor de bruiloft ze is bruidsmeisje heb jurkje ed gevonden die we willen en past in kleuren thema van het huwelijk zal ff foto plaatsen :)

11. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Wat een leuk jurkje, is die van suitsyourwell?

Hier is zoonlief nog steeds niet Snachts zindelijk. Dochterlief was van de een op de andere dag overdag en nacht droog met 2.5 jaar. Dat was nog eens lekker.

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

ja dat klopt :) hoe weet je dat? hihi

13. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Gave jurk!!!

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

Zo esmay gedropt op de psz daar kwam de moeder die vorige week is bevallen met haar kleintje heb even kunnen gluren maar tjeee wat mini!!!! Nu kan ik helemaaaaaal niet meer wachten! Hahahaha!

15. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Hier vanochtend tandartsbezoekje. Was voor de kindjes niet zo'n succes, ze wilden hun mond niet open doen ;) en dan meteen n preek van de tandarts gehad, waren er allebei klaar mee dat we de deur uitliepen, dus gaan denk ik op zoek naar n andere. Mensen mogen best wat tegen ons zeggen, maar niet op zo'n belerende toon. Volgens mij zijn we allemaal volwassen, maar ze deed echt alsof ze het tegen haar kinderen had, irritant gewoon!

Daarna naar kaspertjes nieuwe groep van de opvang geweest voor intake. Was leuk!
    Daarna naar Delfino, uurtje, want de schoonmaakster die normaal op woensdag komt was er vandaag dus we moesten even ergens anders zoetbrengen;) was ook gezellig!
    Thuis stond m'n vdr voor de deur om z'n nieuwe fiets te showen, heeft meteen gezellig meegeluncht. Daarna kj in bed, thijmentje kast uitgespit ( vriendlief kiest nu vaak z'n kleding uit, zodat ik niet naar zolder hoef, maar meer dan de helft in de kast past niet meer, dus komt hij steeds met het verkeerde naar beneden hihi, werd ie n btje gek van, dus nu maar even alleen kleding er in dat ook daadwerkelijk past en dan is meteen te zien dat ie wel wat nieuwe zomerkleding kan gebruiken...)
    Nu even plat, heb eigenlijk weer teveel gedaan...

Tvm2: balen van je nacht, hopelijk was t eenmalig...
    Kolven deed ik eigenlijk pas toen ik weer werkte. Daarvoor kwam ik er niet aan toe om naast het voeden ook nog eens te kolven. Onze mannetjes hebben allebei veel gedronken in het begin (vaak elke 2 uur), dus kolven kwam er niet van en wilde mn productie niet nog meer stimuleren... Met t werk wel want dan had ik meer dan dat zij dronken op de opvang en kon ik wat sparen. Wat ik over had deed ik in borstvoedingszakjes die ik op internet bestelde (waren veel goedkoper dan bij de prenatal!) en kon er op zetten van wanneer en hoeveel t was en dat deed ik in de vriezer.

Mayke: succes met je tentamen leren!

Smile: lekker rustig aan vandaag!

16. Damyar

Damyar Niet meer actief

ik ben doorgeslagen meiden, ik heb frambozenbladthee, walnootolie, tarwekiemolie, granaatappelsap en vit B complex met visolie gekocht. Deze middelen zijn goed voor veel dingen maar het belangrijkste voor een goede doorbloeding baarmoeder en het innestelproces. Baadt het niet, schaadt het niet. De tuinen wist precies waarvoor ik het nodig had, bloos bloos :):)
    Heb ook een aantal voedingsadviezen gevonden, dus die ga ik ook volgen. Ben benieuwd, maar ik blijf realistisch hoor dat ik niet direct gelijk zwanger ben. Iemand zei laatst een kerstkindje, nou als ik deze ronde zwanger wordt dan ben ik rond de kerst uitgerekend, wahahaha zou toch wat zijn.

17. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Damyar: las net dat twee koppen thee per dag een zwangerschap bevorderen. Net onderzoek naar geweest. Frisdrank heeft een negatief effect. Dus je zit wel goed met je thee!

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Damyar: groot gelijk meid! Baat het niet dan schaadt het niet! Hopelijk werkt t gewoon als n tiet en ben je volgende maand hartstikke zwanger!!

Hier Thijmen in bed gelegd zonder luier... Nadat ie vanochtend droog uit bed kwam heeft ie al de hele dag geroepen dat ie zonder luier wilde gaan slapen vanavond. Hij had me toch n boost vertrouwen erdoor gekregen! Ben benieuwd hoe het zal gaan vannacht!

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

Damyar duim voor je dat het je gaat helpen!

Hier denk dat ik in kleine stukjes mijn slijmprop verlies wat gepaard gaat met harde buiken....

20. miran336

miran336 Fanatiek lid

Damyar; alles uit de kast met die thee en kruidendingetjes... groot gelijk. Ik duim dat het voor jullie werkt deze ronde.

Deel Deze Pagina