Ik zou gaan voor delfinpark, gewoon eerste indruk van de foto's die ik heb gezien/gevonden op Zoover. Heerlijk joh, vakantieplannen!
geboekt!! we gaan 18 juni. lekker met zijn 2tjes weg van alle zorgen. we gaan met solmartours. wel een eindje rijden maarja dat kunnen we wel aan. voor de rest gaat het redelijk met mij. zo zijn ups en downs. ik heb besloten dat ik nu nog 1 keer clomid doe en dan een paar maandjes zonder pillen etc. ik wil dan proberen moeder natuur zijn gang te laten gaan.hoe ik me nu voel denk ik dat het voor mij beter is.ik wil ook weer genieten van het leven en van mijn man. en niet constant dag in dag uit bezig zijn met welke cyclus dag ik zit, de echos in het ziekenhuis ,de pillen, de bijwerkingen van de pillen. ik wil gewoon even rust! ik vind het heel moeilijk om de wens even te laten zakken. maar ik zie ook in dat ik het laaste jaar alleen maar bezig ben geweest met zwanger worden pillen slikken en ziekenhusbezoeken. en daarbij ben ik vergeten om te genieten van andere dingen om me heen. vandaar nu lekker even een vakantie
Wat is het rustig hier, komt vast door het lekkere weertje! @enassil, knap hoor dat je die beslissing maakt. Heerlijk een vakantie in het vooruit zicht.. Weer wat anders om voor af te tellen! @ delfino, wat rot dat je nog steeds waardeloos slaapt. Probeer overdag je rust te pakken. Ik had het de laatste weken ook zo erg. Moet wel zeggen dat het er niet veel beter op wordt, dus anders toch even aankaarten dat je in ieder geval uitgerust aan de bevalling en kraamtijd begint. @ dannie, vind het nog steeds knap haha, ben erg benieuwd hoe het mij zal vergaan. Fijn dat de buisjes gewerkt hebben. Zelf met de kids geen ervaring mee. Heb wel een kindje van een vriendin die moet ze al voor de tweede keer. @ smile, mijn moeder komt tot de meivakantie elke dag helpen, daarna is hubbie twee weken vrij, dus ik ben pas vanaf 6 mei alleen.. Luxe hè schaam schaam... Mijn moeder brengt elke dag de kids naar school en helpt mij in het huishouden en met mijn kleine vent omdat ik met mijn bekken zo goed als geen trap mag lopen en ik lopend naar school niet haal. Ga even eten, kijk straks weer even!
Ik ben mega kwaad. De moeder van stiefzoon is vanmiddagvroeg bevallen en dit hebben we via via vanavond gehoord. Haar eigen zoon heeft ze helemaal niet ingelicht. ( hij is nu op voetbaltraining en weet het nog niet) Hoe kan ze dit doen zeg, ongelooflijk. Ben echt razend want wij kunnen straks weer stiefzoon bij elkaar rapen van verdriet.
hee meiden, heb alleen even bijgelezen, geen puf om te reageren... sorry! alleen damyar: wat een kreng is die moeder zeg! bah!! afschuwelijk gewoon!! ik heb echt met jullie (stief)zoon te doen hoor! Sterkte! ik ga naar mn bedje toe... tot morgen!
Misschien zeg ik het hard, maar die "moeder" verdient het niet om moeder genoemd te worden... Dat kun je je toch niet voorstellen dat je zo met je kind omgaat...
Ik zoek zo ook mijn bedje op, eerst nog even een lekker warme douche. Ik heb een beetje buikpijn, zal de groei wel zijn...
Damyar, wat n k**wijf zeg! Dat doe je toch niet!! Weet je stiefzoon t inmiddels? (neem aan dat jullie t verteld hebben) hoe reageerde hij?
Wij zijn net n half uurtje thuis van ons spontane idee om met t hele gezin te gaan uiteten! Heerlijk gegeten bij de australier! Was de eerste keer dat we daar gingen! Best duur, maar wel HEERLIJK gegeten. Leuke bijkomstigheid was dat ze daar n speelkamer hebben voor de kids, inlc oppas. Wat n genot zeg!!! nu b.ram de laatste fles geven en lekker pitten!! Truste
@meiden Hier weer teken van leven. Chiel moet 16 april weer voor zijn onderzoeken. Scan, echo, bloed en kinderaets. Ik zie er zo tegenop. Dat angstige gevoel is zo vreselijk. Ik kan echt niet meer zonder hem leven hoor, duimen jullie alstjeblieft voor goede uitslagen? Verder komt hij nog altijd om de drie uur voor een fles. Iemand tips om de nacht eraf te krijgen? Of zal ik dat gewoon nog maar ff zijn tijd geven? *zucht voel me ff wat onzeker* Onze oudste heeft vandaag haar 4e zwemdiploma gehaald, na haar abc nu dus haar brevet. Kanjer! De middelste is weer wezen wennen op de basisschool. Geweldig vind ze het daar. Ik kom snel weer reageren op jullie, sorry van de verwaarlozing. Xxx
@ Saskia, ik duim keihard voor jullie kanjer! Oh meid wat een onzekerheid! En tips voor de voeding, hier ook om De drie uur heel soms 4 maar dat is meestal overdag. Ik heb vannacht zelfs zittend geslapen met m.inck in mijn armen want zodra je hem weglegd begint hij te huilen. Zeker in zijn eigen bed. Dus ik geloof dat ik niet degene ben met hoede tips haha.. En jeetje wat knap van hè dochter, zo oud zijn jouw Kids toch nog niet. Ik ben blij als mijn dochter zaterdag haar à heeft dan hebben ze die beide. Verder heeft onze kerel vannacht iets meer gehuild en ik kan deze rit zooo slecht tegen her huilen. Gaat door merg en Been. Vandaar met hem in mijn armen gelegen hebben we allemaal tenminste geslapen al ben ik er normaal erg op tegen. Nu aan het voeden, andere Kids klaarmaken voor school en ik de k dat ok dan weer gewoon mijn bes in duik
@saskia, ik pakte b.ram vanaf de eerste nacht bij me en gaf hem mn pink als hij wat onrustig werd. Hij lag dan op zijn buik op me met mijn pink in zn mond. Hij viel dan weer heel snel innslaap en zo kon ik de voeding zeker 2 uur uitstellen. Als hij niet snel in slaap zou zijn gevallen zou ik hem wel gevoed hebben. Kwam r eigenlijk bij toeval achter dat t zo werkte bij b.ram. De eerste nacht meldde hij zich maar ik wilde ff wat beter wakker worden, dus om hem nog ff stil te houden gaf k mijn pink. Hij viel vrijwel meteen weer in slaap. Heel fijn dus!! De kraam zei dat dit slim was, omdat ik hem zo aanwende dat in de nacht geslapen moet worden (had ik nog niet over nagedacht ) Nu slaapt hij snacht minimaal 6 tot maximaal 9 uur door. Heerlijk kan ik je zeggen Wie weet werkt t bij jullie ook!!
@tmv2, zo'n kleintje kun je nog niet verwennen door m veel bij je te houden. Als ze huilen is er ook echt iets aan de hand! Ik bedoel: krampjes, honger of vieze luier ofzo, maar kan ook een vraag naar "genegenheid" zijn! Voor de binding met je kind heel belangrijk! Dit is geen aanval naar jou he? Ik wist dat ook eerst niet en stak r hetzelfde in als jou! Kids moeten in hun eigen bedje slapen. Vind ik nog steeds overigens, maar als ie huilde in de nacht legde ik m op mn borst bij me en gaf hem zoals ik net al schreef n pink! Hij sliep dan heerlijk door, en ik kon ook nog n beetje dutten. Nu is dat niet meer nodig en slaapt hij in zijn eigen bedje de hele nacht. (wel op onze kamer) als ie nu begint te jengelen hoef ik alleenn hand maar in zijn bedje te leggen en is t oke. Soms sabbelt hij ff op mn pink maar ik laat m nu in zn bedje liggen.
Mijn jongens sliepen ook met 7 weken door. Toen vond ik de nachtvoedingen wel welletjes. Ik had niet echt meer het idee dat ze het nodig waren dus kregen ze een speentje in als ze wakker werden. Allebei hebben ze een fopspeen gehad toen ze eenmaal goed aan de borst dronken. De jongste kreeg er 1 in het ziekenhuis toen hij daar op de ic was opgenomen omdat hij daar rustig van werd, ook hij heeft goed leren drinken uit de borst gelukkig. Kan me inderdaad ook nog wel nachten herinneren dat ik half zittend met kussens in mijn rug en een baby op mijn borst heb geslapen.
Saskia; spannend weer die onderzoeken. Als ze nu nog iets vinden lijkt me toch dat het niet levensbedreigend kan zijn? Jullie mannetje doet het zo goed. Duim voor goede uitslagen!
Gm, Hier iets beter geslapen dan voorgaande nachten! Gelukkig weer de goede kant op. Saskia: jeetje weer afwachten tot nieuwe onderzoeken! Pff, zwaar voor jullie hoor! Ik duim natuurlijk nog steeds dat het allemaal heel erg mee gaat vallen!! En wat betreft voedingen ben ik niet zo'n goed voorbeeld haha thijmentje sliep rond 9-10 mnd pas door en kj deed het wel beter want die kwam maar 1x per nacht, Thijmen altijd 2x, maar ook kj sliep pas door met 8 mnd... Ik hoop dat dit meisje in m'n buik iets eerder zal doorslapen, maar we zien wel... Ehm, verder weet ik het even niet meer... Sorry!!