hij weet het inmiddels en is volledige geknakt. We hebben haar daarover een sms gestuurd en kregen als antw dat haar vader vandaag stiefzoon om 13:00 uur komt ophalen en 19:00 uur thuisbrengt. Verder niets. Stiefzoon wil absoluut niet en wij nemen zo contact met de gezinsvoogd op.
Saskia jeetje nog meer afwachten duidelijkheid zou wel fijn zijn dikke knuff meis! Hier wederom slechte nacht ook nog eens enorm beroerd wakker worden en last van mijn buik niet normaal voelt heel ongemakkelijk..... Vandaag heeft mannetje weer middagdienst voordeel daarvan is wel dat hij esmay nu naar de psz kan brengen en ophalen als hij terug is ga ik ff lekker in bad! Ook was gisteren jurkje van esmay binnen gekomen ze is net een prinsesje! Die schoentkes met zo'n klein hakje staan gewoon zoooo super schattig hihi ze wilde het allemaal niet meer uitdien haha!
Damyar jeetje meis wat een rot%$*£¥ zo ga je toch niet om met je eigen vlees en bloed heb het zo met hem te doen
@deldino met slijm of zonder?? @ damyar wat een .. Ja dat weten jullie zelf wel. Ik zou hem niet laten gaan zo zielig!! Gelukkig heeft hij jullie nog!
Eerste x beetje doorzichtig sli daarna niet meer ben in bad gegaan krijg nu wel onrustige buik hoop dat ie nog wel ff blijft zitten....
Delfino: pffff, je gaat me nog inhalen ook! Damyar: geen woorden voor, ongelooflijk! Wat staan die tijden boven de berichten aldoor vreemd. Heb weken gedacht dat jullie om vijf uur al uit bed waren, maar zie nu pas dat er niks van de tijden klopt. Hebben jullie dat ook??
Nee dat heb ik noe bij mij kloppen de tojden gewoonoet je ergens instellen maar waar weet ik nie meer hihi zal strax op de ipad wel ff kijken
smile: bij mij klopt de tijd wel... @damyar: niet laten gaan dat arme mannetje! ze laat hem alleen komen als het uitkomt, en anders is ie lucht voor dr. Vreselijk gewoon! wat een... pff, laat ik het maar niet zeggen. dikke knuffel! @delfino: hoe is het nu meid? misschien stukjes van je slijmprop, kan gepaard gaan met bloedverlies. en dan hoeft er natuurlijk nog verder niets te gebeuren, maar als je buikje ook onrustig is/wordt.... spannend!
Damyar; als hij zelf al zo duidelijk aangeeft dat hij niet wil gaan.. goed dat jullie contact opnemen met de gezinsvoogd, ik zou hem echt niet laten gaan zo. Arm jochie... hij mag zich gelukkig prijzen met zo'n stabiel thuis als bij jullie. (zo vind ik het wel overkomen, alsof hij bij jullie meer kan ontspannen)
Ik kon niet lekker liggen in bad doet geen pijn ofzo maar voelt heeeel raar roze verlies ook nie meer gehad begin wel nerveus te worden nu hoor vooral omdat mannetje strax weggaat... Ach maak me vast druk om niets! De meiden waren ook later... Als strax of vanmiddag weer roze verlies bel ik gewoon de vk hoor...
Klinkt wel spannend allemaal Delfino! Hopelijk blijft jullie mannetje nog eventjes zitten... Alhoewel ik het idee heb dat jij er wel klaar mee bent?
Ja ben er wel klaar mee maar tis nog te vroeg en komt nog bij dat mannetje na het weekeind belangrijke cursusen heeft dus hij moet blijven zitten!! Hou gwn me benen bijelkaar
Delfino ik verloor bij 36 wk dagelijks slijm met bloed, enne echt veel. Ook onrustige buik. Het is niet erg, maar als het echt onrustig wordt zal ik wel even vk bellen. toi toi. Nou inmiddels gezinsvoogd gebeld, was er niet maar de vervanger heeft haar thuis gebeld en overlegd. Ze vond ook dat szoon niet er de hele dag naar toe kon en ook niet zonder begeleiding. Dus nu kregen we te horen dat de voogd vanmiddag om 12:30 uur komt en dan met stiefzoon samen zou gaan. Maar nu belde ze net dat moeder dat niet wilt en dat hij niet welkom is. Vanmiddag horen we hoe het nu verder moet.
Jeetje damyar wat een toestand, dit is gewoon geestelijke mishandeling. Pfff je zou zo iemand wat aan kunnen doen.
@ damyar wat sneu voor je stiefzoon dat hij het op die manier moet horen! als moeder zijnde lijkt het mij dat je vanzelfsprekend eerst je kinderen laat weten dat je bent bevallen. Waarschijnlijk voelt jou stiefzoon zich nu "vervangen" en zo als ik het aan hoor hoe de moeder hierop reageer is het bijna letterlijk zo. heel erg sneu! jammer dat sommige mensen het niet zien hoeveel pijn ze een ander hiermee doen. gelukkig dat hij zich wel goed voelt bij jullie. hoe gaat hij om met jullie kinderwens?
tmvt: het is ook niet te bevatten wat er gebeurt. Wij blijven zo netjes, werken overal aan mee. Zij weigert op elk vlak aan medewerking. We blijven maar positief over haar, terwijl ik soms daar echt mijn schoen voor moet opeten, maar allemaal voor stiefzoon dat hij in ieder geval aan één kant een stabiele ouder heeft. Maar wij denken wel nu dat het tijd is voor een time out en dat er straks rustig aan herstel gewerkt moet gaan worden door middel van therapie en dan stapje voor stapje weer omgang opbouwen. Maar dat is ons idee of de voogd daar achter staat, ben bang van niet. We horen het wel wat nu het plan wordt. Hij is wel opgelucht dat hij niet erheen hoeft, maar we zien ook dat het pijn doet dat hij helemaal niet welkom is. Het is idd niet leuk voor haar dat hij niiet wil, maar ze heeft het zelf veroorzaakt en zij moet proberen meer te denken hoe hij zich voelt en dus accepteren dat hij dan maar eventjes wilde komen. Hij is er niet aan toe en dat kun je niet afdwingen, dat is een proces die toch lang duurt. Anders was hij er eventjes geweest en heeft hij toch de baby gezien, maar nu dus helemaal niet en dat vind ik ook weer heel sneu.
Pff weer even voor 2,5 uurtjes aan het werk thuis, maar val echt bijna in slaap... Iemand nog tips om wakker te blijven??
pff ik heb het meisje eerder naar huis gestuurd, het gaat echt niet vandaag... ik ga nu nog lekker snel mn bedje in voordat mn eigen kindjes weer thuis komen straks. ben vanaaf weer alleen namelijk (de hele week alle avonden en de zaterdag weer net als vorige week, druk druk druk bij mn vriend op het werk...). damyar: wat een afschuwelijk gedoe zeg! sterkte met alles!