Zwanger worden /zijn van een 3e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door goofychick, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Tjee Damyar....twordt al gekker!! Ongelooflijk! Sterkte met het opvangen van je stiefzoon, wat een teleurstelling moet dit voor hem zijn!!

Delfino...laat eens wat van je horen. Hoe is het nu??????

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

Jeetje damyar wat een dikke ellende zeg!

Smile hier ben ik hoor beeb nog aan boord wel nog steeds klein beetje bloed verlies wat nu echt rood is (alleen met afvegen zonder slijm) en me buikje is onrustig vanmiddag op bed gelegen.. Denk dat het niks is mssn beetje voorwerk anders was het wel erger geworden lijkt mij ;)

3. Damyar

Damyar Niet meer actief

meiden ik vind dat ik een schouderklopje verdien. hahah nee hoor. Heb met szoon heel veel gesprekken gehad en o.a gezegd dat dit kindje er niets aan kan doen en dat het alleen maar moeilijker wordt als hij niet gaat en dat hij heel duidelijk naar haar moet zijn en als ware een laatste kans moet gaan geven. Hij heeft de stoute schoenen aangetrokken en haar opgebeld en aangegeven dat hij wil praten en hij is nu door zijn opa opgehaald om samen te gaan praten. ( hij vertrouwt opa, dus die helpt hem met het verwoorden) Hoop dat dit een begin kan zijn tot een nieuw begin, want dit levert een hoop stress en dat is voor niemand goed. Dus ik hoop dat ze deze kans aangrijpt.

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Zo Damyar: stoer van je stiefzoon hoor dat ie toch is gegaan! Ik hoop dat ie daar een goede respons op krijgt van z'n moeder! Ik ga duimen!

5. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat goed, hoop dat t positief uitpakt.

6. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @ delfino ik zou echt even de verlos bellen. Want bloedverlies hoort niet!!

@ damyar wat goed van je zoon en wat fijn dat opa met hem meegaat. Ben benieuwd hoe moeders reageerd. Knap van je hoor al die tijd eb aandacht dat jullie eraan besteden.

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

Damyar wat goed dat hij toch met haar gaat praten een schouderklopje heb je zeker verdient!! Hopen dat het goed uitpakt allemaal!

Tmv2 bloedverlies is alleen op papiertje en minimaal ik begin zelf te denken dat het een adertje is die telkens weer knapt? Als morge nog steeds bloed afveeg ga ik wel ff bellen buik is wel nog steeds ongemakkelijk beetje drukkend gevoel zou hij dan nu eindelijk gaan indalen?

8. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Delfino: ik zou ook ff contacten met de verlos. Bloedverlies dat rood is hoort niet! Het kan een adertje zijn...maar ook wat anders....

9. miran336

miran336 Fanatiek lid

Wat een rust hier..

Bij bij thuis is het ook erg stil trouwens, de kids zijn allebei naar school en manlief is naar zijn werk. Ik ga zo even naar fysio en kijken of ik kan wennen aan een leventje met kinderen naar school ;) Tot nu toe vind ik het vooral erg stil..

10. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Stil hier!!
    Delfino: hoe is het???!!!
    Miran: sterkte met wennen, ik zou het heerlijk vinden, hahaha. Maar tis wel weer een nieuwe fase. Straks moet je weer wennen aan het geluid van je kleintje, haha.

Hier vandaag even langs de verlos!

11. miran336

miran336 Fanatiek lid

Hey Smile; hopelijk kan die verlos van jou binnenkort doen waar ze goed in is... Verlossen! :D Succes strakkies.
    Ik vind het ook wel lekker hoor, even tijd voor mezelf.. maar ook wel vreemd. Ik mis de hele tijd iets.

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

Hier alles weer rustig woensdag mag ie van mij komen ;) 37 weken wel mooi hihi

Verder redelijke nacht gehad

Smile hoop dat jij snel mag bevallen :)

13. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Ja, ik hoop het ook.
    Ben er echt helemaal flauw van.
    Eerst lijkt het erop dat je met 34 weken gaat bevallen...en dan loop je nu nog met dikke buik...pfffffffffffffffff

14. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Lekker rustig hier!

@miran, straks als de kleine er is maakt de school het alleen maar drukker hihi.. Vond het wel lekker toen ze naar school waren allebei. Wel wennen in het begin, maar ook anders. Je leeft meer op de klok.
    Vind het nu alleen lastig om een ritme te vinden met voeden en de schooltijden, want ja tussen de middag is het niet handig als hij ook moet eten.

@smile, hopelijk mag je ook snel. Ik had best nog wel zwanger willen zijn. Raar eigenlijk, degene die willen bevallen lopen langer en ik wilde de 40 weken wel halen en mocht er niet lang meer van genieten.

@hier straks komt de verlos als het goed is om m.inck te wegen. Hopelijk is hij aangekomen.

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

spannend tmv2 hopelijk goed gewicht!!

hier een buikfoto :)

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

Zwanger worden/zijn van een 3e kindje

Nod lijst

April:

Damyar
    Baby Boom
    ennasil
    jazz

Datumloos:
    sfx50

Vlindertjes:
    Jannie1980 - feb 4w3d - mrt 4w3d
    Surf - 20 juni 4w3d - 12 sept 10w5d
    Delfino - 25 Juni 4w3d
    Baby Boom - 11 Juli 5wk
    Damyar - feb 5w3d - 13 juli 9w3d - 3 sept 5w5d en nog een heel klein sterretje die zo gewenst was
    Goofychick - 5w2d
    Wendysunny - 10w - *Luca

Engeltjes:
    Jazz - 16-01-2012 - Crystal Katie* (17w) - 70 gram

Zwanger:
    Smile - 10 april 2012 - fv - thuis
    Delfino (2♀) - 25 april 2012 (♂) - bv - zh (medische indicatie)
    Moedervan3 - 29 april 2012 - bv - thuis
    Trotsemams (♂ &♀) - 5 mei 2012 - bv - zh
    Surf (2 ♂) - 22 juni (♀)- bv - ziekenhuis
    Miran336 (2♂) - 18 september - bv - Geplande keizersnede
    goofychick - 22 september - bv - ziekenhuis
    Balleke - 26 oktober - fv - thuisbevalling
    Mayke1980 (♀ & ♂) - 9 november - fv - ziekenhuis (medische indicatie)

Geboren:
    Jannie1980 - 24-01-2012 - F.emke - 4640 gram
    Dannie81 - 3-02-2012 - B.ram - 3955 gram en 53 cm
    Saskia81 - 16-02-2012 - C.hiel - 3608 gram
    Trotsemamavan2 - 21-03-2012 M.inck - 3420 gram

♂ = zoon
    ♀ = dochter

ff lijst naar voren gehaald moeten nog wat dingetjes geupdate worden

17. Damyar

Damyar Niet meer actief

Heb net gg gebeld, ik verlies zoveel slijm dat ik vermoed dat de vruchtbare tijd er al aan zit te komen. Gelukkig kan ik vanmiddag om 15:30 uur komen. We willen natuurlijk niet de ronde verspillen.

Of zou dit komen door alle vitamientjes en anti - oxidanten sapjes? :D:D:D:D

Mannetje zit ook aan de extra vitamientjes en sapjes. Ik vind die granaatappelsap vies, maar mannetje en stiefzoon vinden het heerlijk en drinken het nu ook. hahahah.

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

oeee wat spannend damyar!!! *duim duim*

19. miran336

miran336 Fanatiek lid

Damyar; fijn dat ze er gehoor aan geven en je al zo snel langs mag komen. Ben benieuwd...

Tmv2; ik heb nu al bedacht hoe ik het allemaal ga doen met voeden en schooltijden etc straks, maar daar zal wel niets van terecht komen ;) Is de vk al langs geweest om te wegen?

Delfino; mooie buik meid! Laatste loodjes.

Smile; ben je inmiddels al bij de vk geweest? Goedgekeurd?

20. miran336

miran336 Fanatiek lid

Ik ben moe joh.. zou best even kunnen slapen. Ik lag er gisteravond pas laat in, en vanmorgen vroeg op. Vanavond maar weer op tijd naar bed.

Deel Deze Pagina