Haha delfino, lekker hè! Ik had ze tijdens mijn zwangerschap ook regelmatig.. Alleen sloegen ze soms in in een huilbui. Fijn die hormonen haha.. Hier ook al heel vroeg harde buiken, naar zoals surf zegt hoort erbij. Ik mocht er max 20-30 per dag hebben. Maar je lichaam kan ook aangeven dat je wat rustiger aan moet doen. @ hier, waardeloze nacht, ben er helemaal klaar mee. Ik snap de gebroken nachten. Maar er valt bijna niks te breken als je zo goed als niet slaapt. En door de bv komt alles voornamelijk op mij terecht.
zo, de kindjes zijn met schoonouders mee. ze worden rond de lunch weer thuis gebracht. het is dan wel heel stil, maar voor mij helaas wel het beste op het moment... vriendjelief had goede hoop rond 16u thuis te kunnen zijn vandaag, dus dat scheelt alweer, kunnen we tenminste samen eten de kindjes samen op bed leggen vanaaf. delfino: ja het gaat wel goed denk ik. heb nog ongiepijntjes hier en daar (minder dan gisteravond) en geen harde buiken meer... gelukkig! hoest bij jou?
Hier erg moe slecht eslapen duizelig enzo en af en toe harde buiken lig nu ff op de bank ben te "druk" geweest heb alleen maar afgewassen en beetje oppervlakkig keuken schoongemaakt voor de visite zo komt...
smile: 39 weken! woei! wanneer zijn je andere kids geboren eigenlijk? te vroeg? te laat? wat verwacht je? delfino: lekker nog even liggen dus voor de visite komt!
Ik ben onverwachts al thuis. Had best veel harde buiken vanmorgen en veel afscheiding/slijm. Ik ben dus rond de middag naar huis gegaan en heb even met het ziekenhuis gebeld. Ik mocht direct even langs komen. Urine is onderzocht maar was goed, baarmoeder voelde wat gevoelig als ze mijn buik aanraakte. Gelukkig trok de kleine zich er niets van aan, hartje klopte (na een tijdje zoeken, jeetje wat stressvol) goed. Advies van de vk, rustig aan doen en morgen nog een dagje thuis blijven van mijn werk. Ik heb nog wel een gevoelige buik en constant het gevoel dat ik moet plassen. Dus ik lever maandag nog wel even een ochtendplasje in bij de huisarts.
ojeetje miran... inderdaad maar rustig aan doen! fijn dat je even bij het z'huis langs kon voor controle, en gelukkig alles ok!
Miran rustig aan meis. Smile hopelijk snel een beebjein de armen meid. @hier, bloedverlies lijkt elke dag meer te worden, bij afvegen, verder nog geen maandverband nodig. Zondag begon t met een druppel bruin nu is het met afvegen rood en net als een beginnende menstruatie. Zou t kunnen dat mijn menstruatie zich aandiend, maar nog niet doorzet? Wat denken jullie. Ik weet eigenlijk niet eens waarom t me zo bezig houd, wrs door de horror verhalen dat er iets mis kan zijn aks je langer dan 6 weken blv hebt. Maar het is hier bijna een week weg geweest, dus zal wel goed zijn
Saskia; volgens mij is dat wel normaal hoor. Kan heel goed alweer je menstruatie zijn. Bij twijfel kun je altijd nog even bellen naar de vk of huisarts. Misschien kunnen zij je geruststellen?
saskia: denk eigenlijk dat het wel normaal is hoor. kan ook inderdaad weer je ongie zijn... maar bij twijfel kan je natuurlijk altijd even langs bij de ha, of de vk nog even bellen... hier ook een vraag: gisteren en vandaag veel last van harde buiken en zeurende menstruatiepijntjes (ene keer heviger dan de andere keer) onderin m'n buik en veel slijmverlies. vanaf vandaag opeens heel veel last van mn liezen... heeft dit met elkaar te maken? zijn dat nou mijn banden die weer opgerekt worden? of is die liespijn ook een vorm van bi? het voelt nu ook alsof mn benen 'loshangen' van mn heupen (weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven...) kan ik hier iets aan doen?
Behalve de pijn in de liezen beschrijf je precies de klachten die ik nu ook heb. De vk in het ziekenhuis vond niet echt een aanwijsbare reden. Wel moest ik rustig aan doen even. Misschien heb jij het ook te druk nog? Verdere redenen die ik kan bedenken zijn groeipijn, blaasontsteking. Liespijn heb ik wel van gelezen dat het bij bi kan horen. Vervelend meis...
Kan bij bi horen maar bij ij kwamen soortgelijke klachten door de druk van t hoofdje van de baby. Ik had t bij 27 weken al.
Miran: rustig aan doen dus, en jij denk ik ook Surf!! Vorige kids waren een dag en een week te vroeg....dus tja...deze week zou de kleine dan geboren moeten worden Vandaag wordt het hem niet meer, jammer van de kinderbijslag Op naar een aprilkindje dan maar!!