Dannie en Tmv2 ook al een slechte nacht.. We hadden een theekransje kunnen houden vanacht... Ik heb ook een uur wakker gelegen, ik heb alleen geweigerd mijn ogen open te doen. En maar liggen draaien...
Joepie, kamertje is geschilderd! Vriendlief heeft zonet het laatste muurtje gedaan voordat ie naar t werk gaat! Lief! Het is goed roze haha! Wat zouden jullie doen, we hebben de bekende karwei boom gekocht en die gaat tegen de roze muur, daartegen komt ook het ledikantje (wit), zal ik die boom ook wit houden zodat het goed opvalt of beplakken met streepjes behang omdat de meubeltjes ook al wit zijn? Dan valt ie iets minder op natuurlijk, maar het is mssn wat minder saai?? Wat zouden jullie doen?
Surf ik zou de boom met allerlei verschillende soorten behang ( of iets anders) blaadjes eraan maken. Wij maken ze ook geregeld en we gebruiken dan veel behang van PIP ( eijffinger) Dus de boom wit en de blaadjes zijn dan gekleurd.
surf idee van damyar vind ik ook wel erg leuk!! ben benieuwd wat je ervan gaat maken als ie klaar is kom ik gauw keertje kijken als ik nog niet ben bevallen dan haha!
hier niet echt heel leuk weekeind gehad kindjes waren niet te genieten en ik gisteren ook niet! heb mijn emoties niet meer onder controle hoop dat de beeb snel komt want dit gaat echt niet meer zo!
Haha betrapt!! Volgens mij hier een regendag gehad want meneertje kwam om de twee uur en vannacht heb ik het idee gehad dat hij bijna niet van de borst af is geweest. Gelukkig zodra de dag begint voel ik mezelf ook beter.
@surf, ik wilde ook eerst die boom, maar heb er vanaf gezien omdat het anders allemaal zo dicht op elkaar stond. Maar idd wat damyar zegt hadden wij ook in gedachte of van die figuurtjes vogelhuisje ofzo in dezelfde kleur als de muur. @delfino, dikke knuff meid nog even volhouden!
@ Surf: ah, de bekende boom! Ik wil er tzt ook eentje. Mijn idee is om er wat kapstok haakjes aan te maken en er dan wat dingetjes in te hangen. Zou hem in jou geval gewoon wit laten, ik houd wel van een beetje basic Hier vannacht opnieuw loos alarm. Weeen om de 12 minuten, zo'n 2,5 uur lang. Ze zijn niet heel pijnlijk, wel gevoelig, kan er niet lekker van slapen. Zullen wel voorweeen zijn?? Heb ik bij de andere twee kids nooit gehad. Dus dit is nieuw voor mij...
Surf; ik zou de boom denk ik ook gewoon wit laten, ik vind het idee van Damyar ook wel leuk. Smile; denk je dat je weet hoe het werkt... en dan loopt een 3e zwagerschap/bevalling toch weer anders hé? Hopelijk zet het snel door, dat voorwerk telkens is ook niets. Helemaal als het ten koste van je nachtrust gaat. Delfino; balen van je gemoedstoestand. Hopelijk beval je snel en loop je niet tot max door. Tmv2; regeldagen.. enorm vermoeiend. Even een investering waar je door moet. Ik heb vanmorgen de laatste lading urine voor mvm weg gebracht. Ook nog even een potje ochtendurine naar de huisarts voor de zekerheid om even te controleren op blaasontsteking. Zoonlief is naar school en blijft tussen de middag over. Ik moet nl om 13u met de jongste naar het cb, dan krijgt hij ook zijn prikjes Net al even een kleinigheidje gehaald als beloning voor na de prik. Onze oudste zoon heeft vannacht voor het eerst in zijn "nieuwe" kamer geslapen. Hij is naar zolder gegaan, we hebben de kinderwagen en wat andere spullen alvast naar beneden gehaald en die staan op zijn oude kamer. Dat gaat tzt de babykamer worden. Al hoop ik dat de woning voor die tijd verkocht is, maar daar ga ik niet vanuit. De makelaar wil donderdagavond even langs komen om de verkoop van de woning door te spreken, we voelen er niet zoveel voor om met de prijs omlaag te gaan. Even kijken wat hij te melden heeft. Vannacht gedroomd.. Ik droomde dat ik bij mc donalds had gegeten en daar kreeg ik bij mijn menu een dingetje om het hartje mee te luisteren (hoe dom!) toen ik dat wilde doen zag ik op een beeldschermpje ineens dat ik het kindje ook kon zien, soort van echo. En toen heb ik meteen even gekeken wat het geslacht van ons kindje was en ik vond een piemeltje. Later ook aan mijn man laten zien, en die zei; dat kan niet volgens mij is het een meisje.... Sjonge, hoe vreemd kun je dromen. Toen ik 9 weken zwanger was droomde ik ook al dat ik beviel van een meisje, met 9 weken (duh), en ik zei dat kan niet want het is nog veel te vroeg. Maar het kindje bleef gewoon leven en was al helemaal volgroeid.. Raar hoor.
tmv2: houd je het een beetje vol vandaag, na weer een slechte nacht? regelen zou best kunnen natuurlijK... @miran: weird he die dromen! ik heb ook al de gekste dingen gehd hihi smile: he jammer, weer niets doorgezet, balen! kom maar op kleintje!! bedankt meiden voor de tips, ik houd m gewoon wit (scheelt weer flink wat werk hihi), en als ik het toch saai vind, kan ik m altijd nog beplakken oid. meestal houden we wel van eenvoud, strak en simpel, dus grote kans dat we het zo al prima vinden hihi
ik heb hier trouwens een heerlijk relaxed dagje. thijmen is met vriendlief mee naar zijn werk. dus de hele dag alleen maar kj om me druk om te maken, scheelt toch wel weer hoor! en volgens mij vindt kaspertje het ook wel leuk de hele dag ongedeelde aandacht van zn mama te hebben, dus helemaal goed!
SURF willewopsie: gehaakte vogeltjes Deze zijn leuk voor in je witte boom. Ik heb ze ook, wel wat aan de prijs, maaaaaarrrrrr, superrr gaaf!!