hee, nee ik ga nog niet aan ivf hoor. ik bedoelde voor miran haar zusje die gaat dan wel ga n het ivf traject in. nee bij mij proberen ze nog even enkel via de pillen. alhoewel ik wel denk dat het er voor mij ook wel aan komt. clomid mag ik namelijk maar 6 keer slikken als het aanslaat. en dan stoppen ze daar mee. dit is mijn laatste ronde pillen en dan pauze 2 maandjes en dan eens kijken wat het zh voorstelt.
Komt ook omdat ik in het begin zo ziek ben geweest. Ben je al vanaf week 5 heel bewust van je zwangerschap. En als het er dan op lijkt dat je in week 34 spontaan gaat bevallen, de weeen weer stoppen, maar iedereen roept dat je nooooooit meer die 40 weken gaat halen, tja, dan ben je het op den duur ook echt wel zat
Even ego, mijn kanjer is aangekomen!!! 200 gram boven geboortegewicht. 330 gram aangekomen in een week. Dus het vele en vaak eten is niet voor niks. Mama's melkfabriek werkt toch wel. Ben zo blij dat al de pijn en moeite niet voor niks is!!
tmv2: ik las het op FB! fijn joh! geeft het je wat vertrouwen? jullie manneke doet het super, op jouw melk! geweldig toch! smile: ja eigenlijk zit je al bijna 6 weken te wachten met het idee dat het elk moment weer kan komen... lijkt me heel irritant! ik weet gewoon dat ik tot de 40 weken ga lopen , en kan me daar dan ook op instellen... een collegaatje kreeg haar eerste met 35 weken, en bij de tweede dacht ze dus ook vanaf die tijd dat ie elk moment wel zou komen, bleef ie zitten tot 40+5! dat viel haar ook enorm tegen... hier zit ik er wel weer doorheen voor vandaag... ik heb vriendlief gesmst of hij eerder kon komen, maar dat lukte niet echt. zo maar rustig aan met koken beginnen en dan lekker eten, kindjes op bed en op de bank ploffen om 19.15 uur hihi delfino: kom je de dag een beetje door meid? mayke: vandaag laatste tentamen gehad volgens mij, ging het goed? nu voorlopig niets meer?
Pff wat een dag weer, zometeen naar het ziekenhuis met zoon. Hij ziet helemaal geel, heeft constant bloedneus, hoest heel raar, zijn hart gaat tekeer, kortademig, koude rillingen, koorts van 40 gr, valt telkens zo ineens in slaap. Was afgelopen donderdag al geweest omdat hij pijn bij zijn ribben oksel had, dokter dacht aan een kneuzing en moest hem zetpillen elke 4 uur geven. Maar het wordt alleen maar erger, dus ik weer gebeld en nu moeten we 19:00 uur komen. Heb gebeld omdat ik zelf het idee heb dat er meer is dan een kneuzing en dat het goed nagekeken moet worden en ook het bloed. Hij is normaal een aanwezig jochie,maar nu is het akkelig stil en het is een compleet ander kind. Maak me best wel zorgen.
Tmv2 wat goed!!!! Dat geeft weer moed voor de komende tijd! Damyar ohjee hoop niks ernstigs!! Smile over dat zweten hier ook ineens liep er letterlijk met straaltjes langs mijn oksels naar beneden ook nog nooit gehad!! Hier liggen de kids erin kay slaapt wonder boven wonder al! Al was ze nog steeds heel bang heb er niet aan toegegeven en maar goed ook!
@daymar, Hmm dat klinkt serieus, als het goed ia ben je al in het ziekenhuis. Hopelijk niks ernstigs. @delfino, zon???? Hmm gemist vandaag dan. @surf, het geeft me wel weer meer zelfvertrouwen, maar voorlopig ga ik nog wel wekelijks een tochtje maken om te wegen hoor! En ik dacht ook langer te lopen, maar deze had haast dus zegt niet alles. Maar smile ik hoop dat je snel bevalt... Morgen is mijn uitgerekende datum vond ik erg leuke dag dus misschien kan je dat doorgeven aan jouw beeb haha
@Damyar dat klinkt niet goed meid, sterkte in het het zkh en hou ons op de hoogte als je kan. @Smile oh meis heel begrijpelijk hoor, dikke knuff, en hopelijk heb je de kleine gauw in je armen. @Ennasil oh dacht jij......nou wie weet deze laatste 2 rondes..... Nou hier begint het fenomeen harde buiken weer te beginnen hoor, vorige keer ook rond deze periode.....en dan doe ik nog zo rustig aan......nou even kijken hoe ik mijn weg daar in kan vinden.
Damyar: ojeetje, schrikken! Hopelijk niets ernstigs!! 4-4: was ik eigenlijk uitgerekend... Btje gekke dag dus morgen. Ook al ben ik weer fijn zwanger natuurlijk, maar dat andere 'kindje' was ook zo welkom! Delfino; goed dagje dus toch nog, fijn! En kay al lekker in dromenland, mooi!
@surf, sorry was helemaal vergeten dat wij gelijk liepen. Begrijpelijk dat morgen toch een rare dag is. Dikke knuff
@daymar, hoe is het met je mannetje?? Ik zag op fb dat hij is opgenomen. Wat schrikken meid!! Beterschap en een dikke knuff voor jouw en je mannetje ..
Vandaag zou eigenlijk mijn uitgerekende datum zijn! Heel raar dat hij al twee weken oud is (bijna). Ik weet dat ik een zeikers ben en ik ben heel blij dat hij goed gegroeid is, maar hoe hebben jullie die bv volgehouden, meneertje komt meestal om de twee uur.. Dat is een uur 'rust' per keer als hij slaapt. Maar ohoh mijn rieten zijn er zo klaar mee, maar wil eigenlijk wel vol houden, maar valt echt niet mee. Sorry voor mijn geklaag!
Damyar: was er ook al duidelijk wat er met hem is, of is het ter observatie? Schrikken hoor! Hopelijk is hij snel weer opgeknapt!! Sterkte!
gisteren gewerkt.. heb niet veel gedaan.. was wel weer leuk... maar erg moe.. donderdag weer. volgende week 4 dgn (2e middag en 1x lnge morgen en 1x vanaf half 12 tot 6 uur..) hopelijk lukt het dan weer
bv trotsemama van 2: hier kwamen de kids tot een maand of 7 meer dan 10 x per dag maar waren al;tijd snel klaar. misschien even doorzetten.. het gata straks echt beter. maar trek je het echt niet of wil je het niet.. pak de fles succes