Haha, inderdaad da's even wat anders dan gewekt worden. Ik moet alleen nog even ontdekken waarom ze dat alleen doen als ze naar school moeten en op onze vrije dagen op tijd naast ons bed staan..
Onze jongste ziet een lammetje geboren worden op tv en zegt; aaah, wat zielig... dat lammetje kan niet opstaan want zijn moeder is bovenop hem gaan liggen hahaha.
haha die miran fijne dag allemaal kids alapen hier na klok verzetten wel langer... tot half 8 ongeveer .. heerlijk!! vanmiddag weer werken en dan weekend!!! jippie.... doe thuis nog weinig en voel mij lullig to man die alles doet.. maar heb echt nog geee energie.. komt wel weer
Komt wel weer Wendy, neem de tijd om te herstellen. Werk ze! Ik ben een beetje nerveus merk ik, voor controle bij de gyn en voor vanmiddag. Hoop zo dat alles nog goed is met onze kleine.
Hihi ja, kleine man meldde zich redelijk aan de vroege kant. Normaal gesproken gaf ik hem nog ff een pink (zijn bedje stond naast me en dan kin ik er makkelijk bij) maar de kleine grote man heeft voor t eerst op zn eigen kamer geslapen dus het stilhouden met n vinger gaat vanaf nu niet meer Tis wel goed gegaan vannacht, en hij slaapt nu nog! Hoe gaat t bij jullie met jullie menneke?
beterschap Saskia! Wendy@ hier slapen ze ook wat langer sinds de klok verzet is! Hopelijk houden ze dit nog even vol. Vandaag weer een dag werken, vanavond een teamuitje. We gaan naar een kookworkshop bij de wereldvrouwen. Allochtone vrouwen die willen integreren koken samen met ons gerechten uit hun land van herkomst. Lijkt me erg leuk!
Ik was pas half 8 wakker toen hoorde ik ook esmay aan komen en kaylee moesten we kwart voor 8 ook wakker maken want es moest naar de psz 1x wakker geweest vannacht en om 6 uur omdat mannetje moest werken! Al met al heeeeerlijk geslapen!!! Saskia beterschap Dannie ja dat is lastig pink in de mond stoppen nu he Hier wou dat het al dinsdag was!
miran: das dan weer jammer he! kan beter andersom! en haha wat lief, ze denken er echt over na he! @dannie: wow, wat goed, op de eigen kamer! maar inderdaad nadeeltje dat je m niet meer stil kunt houden... @mayke: veel plezeier vanaaf! @wendy: je kunt niet alles tegelijk meid! komt vanzelf weer, denk goed om jezelf! miran: komt vast goed bij de gyn! en hoe laat hebben jullie 'die andere afspraak' ? hier net dekentjes en lakentjes besteld voor in de beebkamer, ik dacht, ik doe het wel met wat ik heb, zonde om nieuw te bestellen, maar vriendlief zei vanochtend, we kunnen toch niet een turquoise dekentje bij een roze kamer, dat moet wel mooi hetzelfde zijn ! dus ik natuurlijk meteen shoppen. heb nu hetzelfde ruitje als het lampje (delfino, heb jullie lakentjes en dekentjes dus toch niet nodig, dus als je er iemand anders nog blij mee kunt maken, zeg het maar, dan breng ik het weer terug) Bekijk bijlage 235780
Surf wauw wat mooi!!! Nee heb niet nodig mssn voor dat ene meisje waar we de kleertjes ook voor bewaren? Weet ze al wat ze krijgt??
smile: balen meid! ik hoop nog steeds voor je dat je de 40 wkn niet zult halen, maar het komt nu wel heel dichtbij!
delfino: nee nog steeds niet, ze konden het niet zien op de 20-weken echo... beetje irritant haha, want heb me een voorraad kleertjes hier! ja dan bewaar ik het voor haar, ik denk dat ze er heel erg blij mee zal zijn! nu maar hopen dat ze een meisje krijgt dan hihi
Hier staat alle kleding ook erg in de weg! Heb een verhuisdoos vol babykleren en vuilnis zak vol peuterkledeing gaat ze nog geslachts bepaling laten doen??
delfino: ja heerlijk die 29 weken, ben altijd blij dat ik dat haal! ben zelf geboren met 29 weken, en ik hoop elke keer dat onze kleine dat niet gaat doen...
ze heeft geen geld, dat is het probleem, geen ouders en geen vriend... en ze is 16 geloof ik... ze krijgt een extra groei echo, maar dat is met 30 weken pas denk ik, en ze loopt 2 weken achter mij, dus is nu 27 weken... ik denk dat ik het bij mn moeder ga stallen haha, ben ik het kwijt. heb namelijk ook nog 2 verhuisdozen jongenskleertjes staan...
Zet ik de vuilniszak ook maar op zolder staat nu bij ons op de kamer maar tjeee wat sneu zeg ze heeft dus helemaal niemand????