Zwanger worden /zijn van een 3e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door goofychick, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miran336

miran336 Fanatiek lid

Wij zitten een beetje teleurgesteld naar de cd-rom met echo-foto's te kijken hier. We hebben een hele vlugge echo gehad vanmiddag. Ik had de goedkoopste genomen bij babyinbeeld. Dat was 15 min echo met een paar afdrukken en 10 foto's op cd-rom. Geen filmopnames, maar dat vonden we voor nu niet zo erg dat doen we later in de zwangerschap nog wel. Nu hebben we dus allemaal wazige foto's op de cd staan, en een paar waar je bijna niets op ziet. Ook heeft ze geen foto's van het geslacht toegevoegd, terwijl we daarvoor een beetje kwamen. (hopelijk leest er geen bekende mee). De uitleg daarover was ook een beetje wazig, ze had de onderkant in beeld en ik zag wel wat lijntjes etc. maar ze kon weinig uitleg geven. Wel was ze overtuigt van zichzelf met 99%. Later maakte ze de opmerking dat we met de 20-weken echo nog maar eens moesten vragen of ze wilden kijken. Manlief vond dit vooral overkomen alsof ze onzeker was. Nou ja, we hebben een kortingsbon gekregen voor een volgende echo maar die leveren we dus zeker niet in daar. Beetje jammer...

Maar, we hebben wel even mogen gluren in mijn buik en daar kan ik weer even op vooruit... helemaal "in love" met onze kleine krummel :D

2. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Wow smile, wat een verrassing. Ik ben helemaal beduusd! Heel hartelijk gefeliciteerd! Heel veel geluk met je mooie meid!!

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Smile: wat n verhaal joh! Zo voorspoedig! En het lijkt erop alsof jullie meisje ook een beetje beduusd nog is van de torpedo bevalling... Hopelijk valt de nacht toch mee!

Tmv2: hopelijk voor jou ook n goede nacht!

Miran: ja zo is het idd, kan nu gwn niet anders hihi

Hier net in bed met thijmentje, hij kon nog niet slapen dus heeft lekker bij mij op de bank gehangen. We liggen er nu nog geen minuut in en volgens mij is tie al vertrokken ;)
    Kj was ook n 3x wakker geweest, dus heel ontspannen was het niet vanaaf maar goed, nu lekker bijtijds slapen en morgen weer fris op!!

Welterusten allemaal!

4. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Damyar, wat heftig allemaal. Ik wil je heel veel sterkte en kracht toe wensen!
    Ik snap dat je de echo hebt afgezegd, eerst je kleine manneke!

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Miran: wat jammer zeg! Ook al was t een goedkope, als ze 10 foto's beloven verwacht je toch in ieder geval de beste beelden van die 15 min toch? Jammer hoor, kan me voorstellen dat het n tegenvaller is!

6. Damyar

Damyar Niet meer actief

Smile gefeliciteerd met jullie dochter en zusje. Prachtig zo snel, geniet ervan.

Miran: ik ben ook wel nieuwsgierig.

Betreft zoon, hij is vorige week op school gevallen en daar ben ik mee naar de huisarts geweest. Die zei gekneusde ribben, alleen is het dus een stuk meer aan de hand. We weten ondertussen wel dat we minimaal hier een week nog zijn en daarna terug naar apeldoorn en daar nog minimaal anderhalve week. Ze zei reken maar op totaal nog 3 wk blijven.
    Ondertussen is alles geregeld voor jongste en szoon. Iedereen helpt een handje mee.

weltrusten allemaal

7. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ff snel, smile Gefeliciteerd met jullie dochter... En wat een prachtige naam :D hier alleen Oke... Erg druk, Kom snel weer langs!

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Damyar: jeetje zeg wat n nasleep kan zo'n valpartij dan hebben! Is z'n rib dan gebroken en in z'n long terecht gekomen ofzo? En dan 3 wkn ziekenhuis, Pff, heftig!
    Sterkte!!

9. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @smile, jeetje wat een bevalling. Maar ook vliezen na jet middagdutje. Mijn bevalling heeft maar
    1,5 uur geduurd, maar Ik heb toch echt wel 60 weeën gehad ofzo. Kwamen aan een stuk.
    Je meisje nu ws onder zeil omdat ze er ook zo van geschrokken Is.

@daymar, klinkt als een heamatothorax, wel een fout van de huisarts,
    Want dat kan wel gevaarlijk zijn. En jeetje wat moet hij hard gevallen zijn, ik kan me nog herinneren dat je dat vertelde. Hopelijk kan hij snel naar het ziekenhuis bij jullie in de buurt terug! Wat kan dan in een keer je leven op zijn kop staan.

@ hier, kleine man om de twee uur gehad geel de dag en tussendoor nauwelijks geslapen. Alleen vanavond van half 8 tot half
    10 even. Nadeel id dat hij nu oververmoeid lijkt en dus steeds minder zin heeft om te slapen. Ik moet alleen echt iets verzinnen om ergens bij te slapen want ik kan overdag ook niet even dutje doen. Lukt me elke keer niet met tijd.
    Hopelijk vandaag beter, heb ook best veel visite vandaag dus hoop op iets minder voeden, anders zit ik heel de dag boven.

10. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    Sterkte meis. Hopelijk knapt hij snel weer op en kunnen jullie snel weer naar de andere kids!

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    tmv2: zwaar is dat inderdaad hoor, elke 2 uur! je komt dan nauwelijks aan jezelf of je andere kindjes toe... (herkenbaar...). hopelijk vandaag ietsjes beter zodat je ook een beetje van de vistie kunt genieten.

hier net de kindjes de deur uit geholpen. vriendlief brengt ze weg en haalt ze vanaaf weer op. hoef ik de deur niet uit, helemaal goed!
    straks nog even 2,5 uurtjes werken (ipv gistermiddag) en verder de middag rust.

12. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Heel veel sterkte! Hopelijk heb je hem snel weer dichterbij! Hij moet wel heel hard gevallen zijn op school!

13. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL

Wauw das super snel. Hoe zwaar weegt ze? En mooie naam. Onze dochter van 4 heet zo kom die naam eigenlijk nooit tegen en nu in dit topic al voor de tweede keer hihi jullie hebben een goede smaak! Geniet lekker meid

14. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    @ snel bevallen; mijn beide bevallingen gingen ook heel snel. Bij Lynn zette het om 5.45 echt door 7.30 was ze er.
    Bij Wout hebben ze om 17.30 de vliezen gebroken, nog geen weeen. Om 19.30 weeen en om 20.20 is Wout geboren.

Ik ben benieuwd of een 3e sneller of juist niet sneller gaat! Maar als ik het bij jullie lees gaat het wel heeeeel vlotjes!

Vandaag doe ik het lekker rustig aan, ik en de kinderen hebben vrij van school. Helaas met Coen gewoon werken. Straks even koffie drinken bij ons mam, en de winterbanden wisselen (tsja het is pas april toch?)

Smile; hoe was de 1e nacht? Kon je zelf wat slapen??

Surf ben jij nu de volgende??

15. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Damyar veel beterschap voor je zoon meis. Veel sterkte, denk aan jullie. X

16. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Mayke: nee ik nog lang niet hoor, ben vandaag 29 wkn ;)
    Delfino mag nu eerst!

Hier de eerste vanaf begin weeën 7,5 uur, tweede vanaf begin weeën 4 uur, dus ben ook benieuwd deze keer!

17. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Miran: toch beetje balen van die echo! Maar op zich niet heel vreemd om het geslacht bij 20 weken nog eens te checken?? 16 weken...is dat ook nog niet een beetje te vroeg? Weet niet hoor...staat me zo bij dat ze het dan niet met zekerheid kunnen zeggen. Maar misschien heb ik het mis.

Damyar: sterkte weer voor deze dag!!

Hier alles ok. Wat een rustig meisje. Wilde gisteren pas om tien uur drinken. Toen tot twee uur wat onrustig geweest. Rond 1 uur nog flesje gehad en vanaf 2 uur bij ons in bed genomen. Handje vastgehouden en toen was alles goed! Om zeven uur sliep ze nog. Wow, als die zo blijft...maar ik roep maar niet te hard, haha.
    Zit nu verplicht op bed. Ik ken mezelf. Loop veel te hard van stapel. Dat moest ik bij de vorige met hartkloppingen bekopen, dus nu maar rustig aan doen!!

18. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Delfino: NU IS HET JOUW BEURT!!!!!! SPANNEND!!

19. miran336

miran336 Fanatiek lid

Smile; klinkt heerlijk zo joh... houden zo! Inderdaad lekker rustig aan doen en genieten!

Wat betreft die echo, het geslacht is niet waar ik aan twijfel hoor. Ze zal vast wel "kundig" zijn op dat gebied. Maar ze zette echt zo'n stemmetje op toen ze begon en vloog van het een naar het ander, beetje toneelstukje-gevoel. En dan die wazige foto's. De volgende keer toch maar naar het echo-bureau waar we met de vorige kids ook waren.

20. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @smile, fijn dat je al zo geniet en hopelijk blijft ze rustig, onze man was ook twee dagen zo. Bijkomen van de snelle bevalling leek het hier.

Goed dat je op bed blijft, eerst bijkomen!

@duur bevalling, bij mij halveerde ze steeds. Oudste 6 uur vanaf eerste wee, middelste 3 uur en deze 1,5 uur..

Komen ze net een mega slagroomtaart brengen van onze verzekering (tussenpersoon) vers van de bakker, gelukkig veel bezoek vandaag hebben die geluk haha komt hij tenminste op!

Deel Deze Pagina