kon niet echt relaxte in bad liggen kreeg benauwd en me buik voelde niet lekker aan ben er dus maar uitgegaan want me hart ging enorm tekeer voel me nog steeds zo onrustig wat is dat toch??
wat mooi surf.... heb je een foto?ben wel benieuwd wij hebben gisteren ledikantje naar zolder gedaan..waas wel ff verdrietig.. maarja.. hopelijk kan ie straks weer naar beneden
leuk nieuw badkamermeubel ik ga bankhangen en surf:ik zie nu dat je gaat trouwen.. super zeg.. volgens mij wist ik dat niet
Wendy: het zit nog niet op de muur, maar gaan we denk ik morgen doen, dan zal ik n foto plaatsen. M'n vriend heeft me de 17e gevraagd, volgens mij was dat net rond de tijd dat het bij jou niet goed was...
surf.. dan ks mij dat even ontgaan.. sorry!!!! Maar super zeg.. trouwen met de kids er straks bij .. toch?? leuk zeg... heel veel succes met voorbereiden e.d helemala happy voor je liefs wendy
Geeft toch niets joh!! Je had wel wat anders aan je hoofd! Ja trouwen met de drie kindjes, helemaal geweldig! Wordt 1 groot feest!
Pff, ik dacht even kijken of er nog voedende mama's actief zijn Kan hier de slaap niet meer vatten. Ben n uur geleden naar de wc geweest en sindsdien lig ik te draaien... Balen! Hopelijk liggen jullie allemaal lekker te slapen nu!!
@surf, vervelend zeg! Hopelijk heb je toch een beetje geslapen. Ik was net een uurtje eerder langsgeweest haha..
Tmv2: helaas niet meer geslapen. Toen ik bijna weer sliep stond Thijmen naast m'n bed (5.55u) Nou ja, mssn kan ik vanmiddag nog n uurtje pakken...
wendy kan me heel goed voorstellen dat het verdrietig is dat je het ledikantje weer even moet opruimen hoop dat dat bedje snel weer gevuld zal zijn met een prachtig kindje! surf heh bah vervelend dat je niet kon slapen!! hier vannacht ook even wakker geweest van de krampen maar weer gewoon in slaap gevallen....
@smile, hè wat vervelend hopelijk dan vanmiddag!! @delfino dat al dat voorwerk maar goed werk doet. Hier heb ik beter geslapen, ik heb de voedingen gedaan en Hubbie heeft de kleine man verder beziggehouden wanneer hij niet wilde slapen. Heb wel het idee dat ik nog drie dagen aan een stuk kan slapen haha
Goeiemorgen! Hier was het om 7uur weer dag. Het zonnetje schijnt heerlijk hier. Onze oudste speelt lekker buiten en m'n man is met de jongste boodschappen aan het doen. Ik probeer mijn berg strijkgoed weg te werken hier en het huis een beetje netjes te krijgen. Na de middag is het rust voor mij, heb ik met mezelf afgesproken. De dingen die ik nu doe, gaan ook in etappes. Gisteren liep ik even behoorlijk tegen mezelf aan. Ik moest eigenlijk nog even op pad voor schoenen, we hebben nl vanavond een 25-jarig huwelijksfeest van mijn oom en tante. Mijn oudste zoon moest nog een zomerjas, dus ik dacht dat even te gaan halen... Het was ontzettend druk en ik kon geen parkeerplek vinden, ik kreeg in de auto al harde buiken en toen heb ik maar besloten terug te rijden. Maar ik baalde zo verschrikkelijk, en met de nodige hormonen erbij resulteerde dat in een huilbui van een paar uur. Nu gaat het weer goed, moet alleen dus enorm wennen aan de "rust" die me is opgelegd, terwijl ik eigenlijk vol energie zit. Volgens mij voel ik sinds gister kleine plopjes in m'n buik dat maakt weer een hoop goed
miran: lastig is dat he! ik had dat ook rond die tijd, ik kreeg weer energie, maar ik kon niet meer door mn bekken... frustrerend! heeft wel een aantal weken geduurd voordat ik dat een beetje kon accepteren en nog steeds vind ik het lastig! sterkte ermee! wel super dat je de beeb voelt! heerlijk gevoel zeg!!
wij hadden vanochtend pretecho! supergaaf weer om ons meisje te zien! (jaja, het is nog steeds een meid, gelukkig! anders moesten de muren weer een andere kleur...) ze heeft een duidelijk ander koppie dan de mannen, veel meer een meisjesgezicht. natuurlijk wel wat overeenkomsten, maar bij kj hadden we echt het idee dat we naar tv's echo zaten te kijken zo erg gelijkenis! ze liep volgens de metingen wel ruim een week achter, maar volgens de echoscopiste was dat niet erg, ze lag er goed bij, veel vruchtwater, goed de ruimte, dus ze had het idee dat ze mssn geen 8 pond zou zijn (zoals de mannen), maar dat ze de 7 wel zou gaan halen. nou klinkt mij als muziek in de oren haha (ik ga het wel voor de zekerheid nog even aan de vk vragen woensdag...) hier ook in de kamertjes boven volop actie. vanochtend besloten om onze eigen slaapkamer en de nieuwe werkkamer van mn vriend (kaspers oude slaapkamer) te laten stucen, dus behang moet eraf... wel een extra klus, maar dan wordt meteen de hele bovenverdieping mooi (de zolder en de beebkamer waren al gestuct). oja, fotootje natuurlijk.... komt ie! (foto van de echo, dus beetje weerspiegeling...)