Dames, Ik heb helemaal bij gelezen en het gaat goed met jullie. Delfino hoop dat de VK iets voor je kan betekenen. Wendysunny..hoop dat je snel weer fit ben en dat je snel maar weer zwanger mag zijn. @All...wij zijn niet meer bezig met het zwangeren. Deze maand is denk ik ook mijn laatste kuurtje clomid en dan zien we wel wat de natuur gaat doen. Omdat ik er niet mee bezig ben ben ik ook niet veel hier. Dus ik zal dan ook mijn lidmaatschap opzeggen. Ik wens jullie allen een fijne zwangerschap, bevalling en baby periode toe. Ook al zorgt het dagelijkse leven soms dat we het vergeten, het is een blijft een wonder die kleine mensjes....Geniet er maar van.
Goh, wat is het trouwens gezellig druk hier. Iedereen na het paasweekend weer over tot de orde van de dag? M'n oudste zoon is naar school, ik ga straks even met de jongste naar mijn werk om even kopje koffie te drinken en even bij te kletsen. Daarna weer lekker naar huis, me echt aan die voorgeschreven rust houden. Vanmiddag gaan zoonlief naar mijn moeder en kan ik echt even rusten. Gisteren had ik alweer even teveel gedaan. Mijn man was aan het wassen, stofzuigen, opruimen etc... dan vind ik het zo lastig om toe te kijken. Dus toen mijn kids gistermorgen in bad zaten ben ik alvast begonnen de badkamer schoon te maken. Resultaat daarvan is meteen weer harde buiken. (balen!) Dus nu echt maar even rustig aan... Jullie nog plannen vandaag?
thnx meiden, dannie ze zullen idd niet meteen vandaag of morgen gaan inleiden maar als er maar een afspraak wordt gemaakt al is het voor volgende week hoop iig dat ze even wil kijken of er al verweking is zo ja zouden ze me inleiden met 38 weken ivm dat ik het niet meer aan kan en er echt doorheen zit ben gewoon echt op.... en dat weet ze daarom wilde ze me tegemoet komen mits mijn lichaam eraan toe is natuurlijk nog max 2 weken zo doorlopen al moet ik er niet aan denken eerlijk gezegd
jazz: wat jammer dat je ons gaat verlaten! ik hoop uit het diepst van mijn hart dat het jullie nog gegeven wordt om te kunnen genieten van een gezonde zwangerschap met een prachtig wondertje 9 maanden later! ik blijf voor jullie duimen! liefs!
Wij merken idd niets aan hem, als ik t niet zou weten had ik t noot verwacht. Maar volgens de artsen zou ik t dan wrs merken bij de prikjes of eerste keer koorts. Toch zegt mijn gevoel dat t goed zit. Maandag moeten we weer.
lastig is dat he dat toekijken ik kan het ook niet hoor en dan ga je toch wat doen ondanks de pijn en beroerdheid
@jazz, dat gezellie was geen reactie jouw bericht Meid wat sterk van je dat je het los "kan" laten, of in ieder geval probeert!! K hoop dat je juist daardoor snel verrast zal worden met n mooie knaltest en dan na een fijne zwangerschap n mooie beeb (want k neem aan dat die zeker heeeeeeel errug welkom is!!) Meid ik duim voor jullie!! Dikke digikus!!!!!!
Een heel groot wonder inderdaad! Dat genieten komt wel goed hier Verder voel ik me een beetje verdrietig worden door jou bericht. Ik had je inderdaad al gemist hier de laatste weken, maar dat we je nu niet meer gaan "zien" hier... Ik hoop dat de natuur iets moois voor jullie in petto heeft en dat jullie over een tijdje een prachtig kindje mogen verwelkomen. (mocht dat zo zijn.. kom je dan nog wel even langs?) Ik wens jullie ook heel veel liefde, geluk en gezondheid! Hele dikke knuf!
saskia: spannend, maandag weer heen... ik hoop dat je gevoel gewoon juist is en dat jullie mannetje een gezond leven tegemoet kan gaan!
Ik beloof dat als het ons weer gegund is en ik weer een klein wondertje draag dat ik het jullie laat weten.... liefs Jazz
Hey Saskia; leuk even van je te horen. Spannend hoor dat jullie maandag weer voor onderzoek gaan. Positief denken kan geen kwaad, hopelijk is je gevoel juist en is je mannetje gezond.
Jeetje wat een drukte hier, kijk een uurtje biet 3 pagina's bijlezen haha... Ga eerst even douchen en kom dan terug. Maar wilde jazz even een dikke knuff geven en ik hoop je snel terug te zien met goed nieuws! Ik heb elke keer weer bewondering voor hoe sterk je bent!
Nou zeg, dat is ook wat!! Mannetje is kids naar psz brengen. Ik denk:"Weet je wat, ik dek gezellie de tafel voor ons tweetjes voor n gezellie ontbijtje! Istie nog steeds niet thuis (kids moeten r om 9 uur zijn) K zal nog eens spontaan gezellie doen:x