Pff hier enorme pijn aan mijn bekken kan nauwelijks wat mannetje is net de deur uit mocht later beginnen ivm vannacht... Wel normale tijd thuis elukkig nu kom ik erachter dat ie voor de aardappelen tuinbonen heeft gehaalt!!! gatver! Dus ga ik wel weer naar de winkel wat hale wat ik wellust..... Zucht haha
delfino oe pijn aan je bekken weet daar alles van ! surf balen dat je zolang moet wachten hoe gaat het met thijmen en kasper??
Pfff ga ik naar de winkel kOm met vaes thuis en wat vergeet ik??? De groente!!!!!!! Hoe stom jezus kan ik zo weer terug wordt echt tijd om te bevallen hoor pfffff
voor degene die ik niet op fb heb, even snel een paar fotootjes vanaf mijn telefoon. eerste keer op pad met oma om te gaan wegen en de andere een close up
tmv2: heerlijk mannetje hoor!! delfino; en inmiddels wel groente in huis? hier net thuis, vk, werken, bij mn ouders tv ophalen (en 2 uur blijven plakken)
Vk liep uiteindelijk n half uur uit. Oorzaak: een stagiaire! Hihi. Alles was weer ok, heb nog gevraagd van evt te weinig groei en ze heeft het opgeschreven om goed in de gaten te houden. Ze zei voor nu is het idd geen reus, maar ze maakte zich nog geen zorgen. Dus das mooi! Hopelijk over 3 wkn nog steeds gewoon goed. Moest een dubbele afspraak maken om de bevalling te bespreken (wow, het gaat echt snel!!) Hb was ok, 6.8, meestal zit ik in de 8, dus voor mij wat laag, maar boven de 6.3 is ok. Bloeddruk ook ok, 140 over 75, prima dus. Thijmentje is nog niet lekker, maar beter dan gister... Wel goed dat ie niet naar de opvang hoefde...
Delfino: 38 weken vandaag!!!! Nog even volhouden meis!! Je bent er bijna!! Tmv: wat een prachtig manneke!! Lovelymom: toch?? Welkom!! Een depressie...dat klinkt niet fijn. Heeft het lang geduurd? Ben je er nu helemaal overheen? Kwam het na een zwangerschap? Of door iets anders?? Hopelijk snel roze voor jullie!! Surf: lang wachten dus bij verlos...tja...zo gaat dat soms! Volgende keer al bevallingsgesprek...poeh...schiet ook op!! Hier alles goed!! Onze dame heeft vannacht geslapen van 00:00 tot 05:00!! Toen heb ik haar een flesje gegeven...en ik lag er om 05:20 weer in tot 07:30. Toen werd ik gewekt door de andere kids. (Sorry Tmv...durf het haast niet neer te zetten, scroll maar snel door) Ik wil ook wel even een fotootje plaatsen maar daarna weer verwijderen ivm privacy...kan dat?? En hoe?? Degene die ik niet genoemd heb: zwaaaaaaai!!
Smile: lekker nachtje joh! Fotootje plaatsen en dan of bij bericht wijzigen de bijlage weer deleten of bij bijlagen beheren bij gebruikersinstellingen de foto aanvinken en verwijderen... (dacht ik )
hier geen groente gehaald eet wel geen groente heb teveel pijn! heb net wel ff buikfoto gemaakt ff showen
surf finn dat ze de groei iig even in de gaten houden! en ze kan het nog makkelijk inhalen en tjee al de bevalling doorspreken?? bij mij was het pas met 36 weken!! dus lekker op tijd bij jou
Delfino: vond het ook al vroeg, dacht bij de jongens ook pas met 35 weken ofzo... Maar goed, het moet n keer, maakt mij niet uit wanneer...