Zwanger worden /zijn van een 3e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door goofychick, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Fijn te horen dat t beter lijkt te gaan. Hopelijk mag ie snel naar huis!

2. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    K lig lekker in mn bedje nu! Oudste vroeg nog waar papa was. "Die slaapt!"
    "Oh dan mag ik nu niet in t grote bed slapen!"
    "nee dat klopt"
    :)

3. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Truste allemaal!!

4. miran336

miran336 Fanatiek lid

Wat een activiteit nog zo laat op de avond ;)
    Ik lig inmiddels lekker in m'n bedje... slaap lekker!

5. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Ben ik weer drie uur ertussen. Maar voelt als niks. Jammer dat je telt vanaf de tijd hè begint haha..

6. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw wat een prachtig mannetje zeg.

7. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook weer 23.30 en 5 uur gevoed. Nou ja volhouden maar weer. Geven er hier moeders flesvoeding? Hoeveel moeten ze bij 8 weken en 5 kilo? Hoe vaak en hoeveel water en schepjes?

Xxx

8. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Saskia, B.ram is nu 6 kg en drinkt 180+6 schepjes (sinds een weekje drinkt hij die leeg) ik zit nu op 5 voedingen!
    Vorige week gaf ik nog 150+5 en toen had ie 5 a 6 voedingen!
    Ik zou gewoon beginnen met 150+5 en kijken hoe hij het daar op doet! Dan kun je altijd nog ophogen naar 180 (want dat mag ie volgens mij al hebben. Staat in ieder geval op de verpakking!)

9. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Gm trouwens:)
    Kids hebben goed geslapen, en mama dus ook :)
    B.ram meldde zich om 7 uur. En het andere gespuis ook zoiets ;)

Vandaag shoppen met mn moeder en de kids!

10. miran336

miran336 Fanatiek lid

Goede morgen! Ook hier weer iedereen wakker :D

11. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Gm, hier was de kleine er om 23-2-4-7. Keertje minder zou fijn zijn. Maar ja ook deze tijden gaan voorbij.

Ik krijg het alleen niet voor elkaar om mee te gaan in de ochtendspits. Nog drie weken en dan moet ik het alleen gaan doen, ben erg benieuwd haha ben ik straks zon moeder die altijd te laat is of in der kloffie op het schoolplein staat.. Haha

12. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    tm2; haha zie je al op het plein staan

ik ga kids brengen oudste school.. joingste 1e keer speelgroep en ik blijf erbij.. psz pas na zomer plek.. dit is van 9-11... zin in!!!

13. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @saskia, ik hen zon boekje vanher cb waar instaat hoeveel ze mogen met welke leeftijd en kilo. Zal zo even kijken.

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    goedemorgen meiden,

hier lekker geslapen, half 7 wakker. prima dus! (ja, ik ben tegenwoordig blij als we half 7 gehaald hebben hihi)

verder vandaag niet veel plannen, vanmiddag 2 uurtjes werken, en voor de rest rustig aan.

tmv2: jeetje, dat is een vol schema... en dan inderdaad ook nog de kindjes op tijd de deur uitkrijgen straks voor school is een hele opgaaf... maar goed, je weet niet hoe zn schema over 3 weken is, mssn is het dan alweer stukken beter (hoop ik althans voor je!)

@wendy: veel plezier vanochtend!

15. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Goedemorgen meiden!!

Tm2: poeh, weer een heftig nachtje zeg. Ik houd over de mijne maar mn mond :)

Met zoontje van Damyar dus wat beter, gelukkig zeg!!

Grijsjes buiten hoor! Volgens mij morgen weer wat meer zon, zou wel lekker zijn.

Vandaag kraamhulp voor het laatst. Vind het wel prima, ben wel toe aan mijn 'eigen gezinnetje'. Hoewel hulp in de huishouding wel heeeeel lekker is!!

16. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    smile: hier is het heerlijk, zonnetje schijnt...
    hopelijk blijft dat zo...

kraamhulp: ja heerlijk een beetje hulp haha, maar wij hebben zo'n geweldige kraamhulp dat het echt heel jammer was dat ze wegging aan het eind van de week... gelukkig komt ze nog een keertje bij ons kramen, helaas wel echt voor het laatst dan...

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

gm meiden,

gaat hier niet zo goed....

heb psz afgebeld voor esmay kan het niet opbrengen ben misselijk en heb pijn :(

gisteren en vannacht d ekleine niet gevoelt wel enorme steken in mijn buik vertrouw het dus niet! vanmorgen toen ik besloot de vk te bellen bewoog hij weer waardoor ik toch ging twijfelen en nu zit ik hier me buik doet pijn en kindje beweegt nu niet... zit zo in dubio mannetje zegt je moet morgen toch naar het ziekenhuis... denk dat ik zo toch maar ff bel al is het alleen om gerust te stellen....

18. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @smile, ik was ook blij dat ze weer weg was, huishouden was fijn, maar dat deed ze ook maar met de Franse slag. Kon mannetje het beter haha..

En fijn dat de kleine jouw wel wat nachtrust gunt, gewoon lekker schrijven hoor. Mijn schema is ongeveer al drie weken zo.. Ik verlang ook echt naar betere tijden haha.. Maar mijn tijd komt vast wel, ws als ik ga afbouwen naar de fles haha

19. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @delfino, altijd bellen als je veranderingen waarneemt in de bewegingen van beeb. Misschien heeft hij het wel helemaal niet naar zijn zin in jouw buik en is dat af en toe schopje alles. Ik zeg zeker niet dat het zo is.. Maar bellen! Beter een keer teveel dan te weinig. Ook voor je eigen gemoedsrust

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

De vk is onderweg....

Deel Deze Pagina