moet meteen naar het ziekenhuis voor ctg en gaan we meteen inleiden bespreken wem moet het net nu ik alleen ben me souders komen wel maar stonden net op punt van vertrek...
Heerlijk een bad in huis! Kindjes vermaken zich zo n uur! kan mama zich ook rustig douchen, de was aanzetten en kwijlen voor de kast met roze kleertjes
Delfino; ben benieuwd wat de gyn te melden heeft. Hopelijk heeft de kleine het nog naar z'n zin, maar gun het je ook dat ze een afspraak maken om je in te leiden.
@delfino, goed dat je hebt gebeld. Wel even schrikken dat ze je toch gelijk doorsturen, maar zoals ik al zei, beter check dubbel check! Hopelijk komt je mannetje nu snel!
Delfino sterkte meissie. Hopelijk alles goed. Trotse mama, dat boekje heb ik niet gekregen, dus als je nog wilt kijken graag. @allemaal bedankt voor jullienreacties, gek toch is mijn derder kindje maar toch nog soms wat onzeker. @nieuwe mama welkom, gezellig dat je mee komt kletsen. @surf lekker kwijlen meid, nog even en jullie kleine prinses kan t aan, hihi dan kwijl je vast nog veel meer is mijn ervaring.n
delfino sterkte.. zal een je denken peuterzaal was super... 6 kindjes... buiten en binne genoeg te spelen en ze draaide leuk mee
Oeh.. ik wil even iets met jullie delen Ik lig even in bed te rusten. Net ging ik even voelen hoe hoog mijn baarmoeder zit, terwijl ik mijn vingers boven aan de baarmoeder in mijn buik druk word ik getrakteerd op een paar ienieminie schopjes tegen mijn vingers
miran super zeg!!!! mooi is dat he .. die minischopjes!!! geniet ervan!!!! hier werk gebeld.. ben super moe.. dus werk wat korter.. ga van 3-5 heen... tja... wat moet ik anders he
surf ja dat doe ik... dank je wel he.. heb me er maar bij neergelegd dat het tijd nodig heeft om fit vte worden... mijn moeder zegt bel dan morgen de dokter.. maarja wat kan die doen? moeder begin over b12.. heb vorige week al hb geprikt...
Je kan het altijd laten checken natuurlijk, maar onderschat de emotionele impact ook niet hoor! Daar kan je ook zo ontzettend vermoeid van zijn! (ik althans wel) mijn lichaam reageert eigenlijk altijd als eerste met vermoeidheid, wat er ook is... Rustig aan gewoon maar...
Iedereen is toch anders!! Ik heb 3 weken niet gewerkt en toe rustig aan weer opgebouwd... (tussendoor nog 3 weken op vakantie geweest) en toen werd ik misselijk van m'n nieuwe zwangerschap, dus ik werk eigenlijk al vanaf september niet meer op volle kracht...