Hier ben ik even, straks de kids van school halen en er komt een vriendje mee te spelen. Dus de oudste zie ik waarschijnlijk de hele middag niet, die komen af en toe wat drinken halen en weer lekker naar buiten Schoonmama is hier nu aan de poets, dus ik loop ook maar wat als een kip zonder kop door het huis... wasje vouwen, vitrage wassen. De zware dingend doet m'n schoonmoeder, de schat! Maar wel vreemd om het uit handen te geven terwijl je zelf thuis bent.
Ff update: Net ctg gehad alweer haha me buik lijkt wat onrustig hopelijk zet het door die weeen voel ik nl wel!
Surf: ik zie dat je gaat trouwen op 14 sept 2013. Mijn oudste zoontje is van 14 september Delfino zet hem op, zondag is ook een mooie dag om te bevallen, mijn jongste is zondag jarig. hahah. Saskia wat een spanningen allemaal zeg, toi toi en ik hoop dat hij bij de 15 mag blijven. Smile: lekker aan het genieten van je dochter. Heerlijk. Andere meiden zwaai. Gisteren is mijn tweelingzus ten huwelijk gevraagd. Haar vriend had gedaan alsof hij een meet en greet met de dolfijnen in het dolfinarium had gewonnen bij een prijsvraag van sky radio. ( hier luistert ze niet naar, haha) en zijn baas had een brief gemaakt nadat hij van sky radio het briefpapier had ontvangen en daar twee tickets bij gedaan. Gisteren tijdens een show kwam er een dolfijn met een vraagteken aan zwemmen en deze gooide de dolfijn met zijn snuit naar mijn zus en toen ging haar vriend op de knieen. Ze heeft jaaaaa gezegd. Super gaaf. Ik wist het al een aantal weken, en dat had ze nu ook wel door, hahaha. Verder gaat het hier zijn gangetje, Damian heeft een dagprogramma en vermaakt zich daardoor nu prima. Hij is zelfs al aan de wandel en heeft twee dagen geen koorts meer. Dus ik verwacht dat we maandag goed nieuws gaan krijgen en lekker naar Apeldoorn toe kunnen en dan kan ik ook af en toe naar huis en een ander bij Damian zitten. Niet dat ik het erg vind , maar ik slaap al 10 nachten in het zh en heb hier zo'n beetje alle bladen gelezen. pfff. Vanmiddag heeft hij weer fysio en daarna komt manlief gezellig.
saskia: jeetje nog meer spanning, alsof jullie nog niet genoeg hadden! ik hoop dat hij bij de 15 zal zitten!! sterkte! delfino: ik hoef ze hier nog helemaal niet op de hoogte te houden, want je doet het zelf nog haha --- update: nog geen doorzettende weeën, helaas.... lijkt voornamelijk nog op het voorwerk... scheelt mssn voor morgen, dan werkt het infuus mssn des te sneller... --- damyar: ja de 14e idd, dan zijn we 16,5 jaar samen en leuk aanzoek!! gelukkig is Damian koortsvrij! fijn! en pff 10 dagen z'huis, deprimerend hoor... hopelijk inderdaad maandag goed nieuws en weer terug in Apeldoorn! miran: lastig he! anderen het werk laten doen. vind ik ook echt helemaal niets... kan er nog steeds niet aan wennen... hang er dan ook vaak maar een beetje om heen om toch wat kleine dingetjes te doen, maar ja, echt fijn is dat niet, want daar krijg ik dan toch weer last van... tmv2: hoe was je nacht? hier vandaag mijn laatste dagje op mn werk gehad! allemaal lieve kadootjes van collega's gehad, zo leuk! mn vader heeft in huis weer het een en ander geschilderd, dus dat is ook fijn. we krijgen van alle kanten hulp, zo lief! nu lekker op de bank hangen, het liefst zou ik even slapen, maar de boodschappen kunnen bezorgd worden vanaf 16 u... hoe is jullie dag geweest?
Ik kom even lezen of er nieuws is van Delfino. Nu ga ik lekker mijn bedje opzoeken, ben moe... Tot morgen en slaap lekker allemaal!
Slaap lekker miran.. Ik ben benieuwd hoeveel ik mag slapen vannacht, haha.. Hij heeft nu wel beetje ritme Snachts om de drie uur, drinkt al iets sneller gelukkig geen uur meer en.... Hij slaapt meestal in zijn eigen bed!
Update Delfino: het is nog rustig... Ze hoopt dat de weeën vannacht gaan beginnen, anders morgenochtend aan het infuus...
@spannend hoor delfino zet hem op. @allemaal, bedankt voor jullie lieve reacties. Zo blij met jullie waarbij ik altijd mijn hart kan luchten. Morgen is onze middelste jarig. Ze wordt alweer 4 jaar. Wat gaat t toch hard meiden. Zucht kan het soms niet bijhouden hoor. Heb me voorgenomen morgen gewoon lekker te gaan genieten, maandag maar weer zorgen maken, vroeg genoeg. Ons mannetje gaat zo eten en dan ga im snel plat, want hij zal er rond 5 uur wel weer zijn.
@surf jeetje inderdaad jij ook alweer 30 weken zwanger meid. Laatste loodjes en straks kunjij ook genieten van jullie meiske.
@delfino, hopelijk ben je mi volop in actie!! Anders succes morgen met de opwekkers. Hier weer lekker in humeur, zot alweer aan de eerste voeding. Overdag laat hij er tegenwoordig 3, 3,5 uur tussen zitten mat heel soms iets minder. Komt hij snachts gewoon om de twee uur. Dat is niet de bedoeling, hij heeft om geld elf ook al gegeten. Vraag ik aan manlief of hij het wil proberen te rekken, gezien ik ook al twee dagen hoofdpijn heb. Dat doe hij dab maar wel zonder moeite, hij houdt hem alleen vast en zegt sssst.. Ja laat dan maar dat heeft geen zin. Grrr hopelijk slaapt hij de volgende voeding wel goed.
Sterkte tmv2! Hopelijk slaap je nog en heb je er niet alweer n voeding op zitten... Hier nog geen nieuws van Delfino, dus of ze is hard bezig of ze slaapt nog lekker....
@surf, het is slaap tijd hoor haha.. Hier helemaal blij er zit 3,5 uur tussen!! En hij had de vorige keer maar half uur me bezig gehouden dat scheelt ook!! @delfino ben benieuwd!!!
De baby heeft er geen zin in heb niet eens 1 wee gehad! Hoop dat dat er zo ontsluiting is anders weer gel ben er best bang voor wil niet nog een dag (klinkt raar) zonder weeen hier liggen wel voor geen meter geslapen uiteraard wel meer als gisteren nacht