Balen meid, maar idd je mannetje komt als tie dr klaar voor is (al heb je daar nu natuurlijk geen boodschap aan )
Ach meis toch... heb het met je te doen. Maar wat de andere meiden ook al zeggen, beeb zal er nog niet helemaal klaar voor zijn. Hopelijk zet het nu wel snel door voor je. En probeer het ondertussen van de positieve kant te zien, nu kun je lekker je rust nemen. De laatste tijd trok je het niet meer thuis met je man die zoveel werkt en je kids om je heen... relax meis, de rest komt wel.. echt! Dikke knuf!
Hier een bezig dagje gehad, weinig rust, nu dus moe. Vanmorgen boodschap gedaan, in huis niet meer gedaan dan een paar wasjes en vanmiddag even lekker op de bank een filmpje gekeken met mijn jongste zoon. Vanmiddag nog even op visite geweest en nu liggen de kids net in bed. Manlief ligt zowaar al te slapen naast me op de bank
@delfino sterkte meissie, hoop snel babynieuws van je te lezen @allemaal kom morgen verder reageren ben kapot van vandaag. Verjaardag van onze middelste gevierd. Vandaag 4 jaar geworden.
@saskia gefeliciteerd met je meisje!! Echt weer een mijlpaal vier jaar! Heel bijzonder vond ik dat. @delfino en??
Bedankt voor de felicitaties meiden. Vind vier ook weer een mijlpaal hoor, echt een grote meid nu. Elke dag naar school, zucht dat wordt wel ff wennen hoor voor deze mama
Hmm Delfino is weer weg, dan doe ik wel even n korte update en dan ga ik slapen... Vanaf ongeveer haar laatste berichtje lijkt er wat weeenactiviteit te zijn... Ze zijn pijnlijk, maar nog niet heel lang... Duimen dus dat het nu wel gaat doorzetten... Ze gaat nu proberen te slapen...
Spannend delfino. Mijn duimen draaien meis. Hier ga ik ook slapen. Volgende week spannende/nare week dus heb me energie wel nodig. Hoop maar dat we volgende week om deze tijd twee keer goed nieuws hebben.
Spannend Delfino; fijn dat er nu eindelijk iets lijkt te gebeuren. Ik hoop op goed nieuws als ik me hier morgen kom melden. Saskia; mijn duimen draaien voor jullie. Zenuwslopend, dingen afwachten waar je zelf geen invloed op hebt... slaap lekker.
Net bed verschoond van de jongste, had in bed geplast. Direct kijken of er nieuws is... jammer. Hopelijk heeft de gel nu wel iets gedaan. Ik ga nog even slapen.
Ik krijg nog geen contact met Delfino, dus of ze slaapt nog of ze is bezig.... (ik hoop natuurlijk het tweede...) Hier vieren we vandaag kaspers verjaardag in het klein, want ik kan toch niet veel... Hij wordt dinsdag alweer 2 jaar!! Gaat echt hard!