Delfino sliep nog... Geen baby dus... Straks weer onderzoek of de gel genoeg gedaan heeft om vandaag in te leiden of niet...
Saskia, gefeliciteerd met je grote meid! Surf, jij natuurlijk met je manneke! Fijne verjaardag vandaag. Hopelijk voor delfino vandaag een mooie gezonde baby! Bij ons waren de kinderen vroeg wakker. Zo maar eens opstaan, moet nog taarten bakken en aan de poets voor de verjaardag van manlief..
Nou Delfino, hopelijk genoeg resultaat na het gel om vandaag in te leiden. Tis toch was als beeb niet natuurlijk wil komen....wat een gedoe. Nog even doorzetten!! Een zondagsbeeb...wouw! Hier lekker geslapen. Onze meid doet het zoooo super. Wat een lief ding. Ze huilt echt nooit. Lekker slapen of rond koekeloeren. Vannacht opnieuw om 23:00 op bed, en pas om 04:20 weer de fles. Als dit zo blijft!!!
Wendy; heerlijk zeg, genieten meis! Surf; feestje vandaag dus... veel plezier. Mayke ook feest vandaag dan, van je man? Bak ze! Welke taarten ga je maken? Smile; voorbeeldbaby! Heerlijk zeg.
Gm morguh! Nog geen beeb voor delfino! Balen meid!! Tmv2 ik ga je weer ah lachen maken want vanacht niet wakker gehouden door de jongste ! Ook niet door de middelste, maar nu door de oudste! "mama, ik heb van de piepkleine gele schoentjes! En popje wil die nu aan,maar ik kan er eentje niet vinden!" "schatje, het is midden in de nacht (3uur) en popje moet maar tot morgenvroeg wachten" "maar mama, popje wil ze echt, heel graag nu allebei aan" Dat geloof je toch niet! Nu ik t schrijf klinkt t grappig, maar daar dacht ik om 3 uur anders over!
@dannie.. Haha heerlijk! Maar ik kan me heel goed voorstellen dat dat Snachts niet is. Ik kan Snachts ook nergens tegen. Maar ik vind het wel een mooi verhaal.. Heerlijk! @wendy, veel plezier in de sauna, lekker relaxen. Geef er zelf niks om, maar heb vriendinnen die er altijd erg van genieten. @delfino, veel succes vandaag! Mannetje nu al heel eigenwijs. @smile.. Ik ben jaloers!!!! Maar wel lekker voor je.. Hier heeft mannetje weer 23-2-4-7.30 Maar hubbie is van hem buiten de voedingen van 3 tot 7.30 met hem bezig geweest. Hij wilde echt niet slapen. Lijkt wel of hij zij. Dag en nacht weer lekker omdraait. Maar ja hij slaapt eigenlijk alleen smorgens en savonds want overdag ook niet. Heeft in niet van papa en mama @mayke bakse! En feli met hubbie! Veel plezier vandaag! @surf, alweer bijna 2. Mooie leeftijd is dat! Heel veel plezier vandaag. En meestal is klein op die leeftijd beter dan groot. In ieder geval nu wek voor mama. @miran, nog kunnen slapen na het ongelukje? @hier, we gaan even ontbijten. Want meneertje is na het stofzuigen in slaap gevallen. Dat doet het wel goed en is twee vliegen in een klap. Dus hubbie is al aan de slag geweest. Verder wilde we langs oma gaan, maar ik heb echt geen puf dus ik weet niet of het dat gaat worden vandaag. En helaas geen zonnetje vandaag...
Delfino: het eind is in zicht. Hij komt echt wanneer het zover is. Ik hoop voor je vandaag, probeer nog even van het getrappel te genieten zolang hij er nog zit. Surf fijne dag vandaag, wij vieren het later al drinken we wel een glaasje. Tmv2: wat een nachtgebraak zeg, pfff nu ben ik ff niet jaloers Smile: Heerlijk aan het genieten. Hier ben ik trouwens gisteren nog naar gg geweest. Onverwachts omdat ik pas zou komen na mijn menstruatie. Maar had zon zeur gevoel in mijn buik. Blijk ik een ei te hebben van 19 mm. Dus gisteren deca gespoten ( pregnyl is bijna op) en volgende week tp. We hebben afgesproken om ze alle drie te ontdooien en de beste twee terug te plaatsen en hierdoor kijken we per dag wanneer. Ik hoop pas vanaf dag 3 want dan zijn ze goed doorgedeeld. Eerst twijfelde ik en wilde ik iui maar aan de andere kant had ik zoiets, nu heb ik veel afleiding in het zh. Zoals hij nu is ga ik er echt vanuit dat de medicatie aanslaat en dat we dinsdag, heel misschien morgenmiddag al dat we overgeplaatst worden. Hij ziet er al heel goed uit en ziet niet dat hij ziek is, het is alleen dat zijn long nog niet goed werkt. (ze horen steeds iets meer ademgeruis, dus dat is super) maar dat kan wel een jaar duren voor zijn long helemaal hersteld is.
damyar: fijn dat het met je kleine man de goede kant op gaat! hopelijk inderdaad morgen terug naar Apeldoorn! en steeds meer lucht in zn longetje, dus dat ziet er goed uit! en dan ook zomaar een prachtig eitje op springen! ik hoop dat deze ronde dan onverwachts toch een super uitkomst zal hebben! hier kadootjes gegeven aan de kleine man, hij was helemaal door het dolle, leuk! vanmiddag vanaf 14uur de visite, maar gelukkig niet veel, want ik heb echt pijn... nog even een update van delfino: vandaag nog steeds niet inleidbaar... ze is naar huis gestuurd en hoeft woensdag pas weer terug te komen, helaas!
Surf leuk dat hij door het dolle heen is met zijn kado's. Delfino balen, maar probeer er toch nog een beetje van te genieten. Kan je mannetje niet verlof krijgen of iemand die bij jullie kan logeren en jou kan helpen met de zorg van de twee meiden. Knuffel
hoii meiden zie dat surf jullie al op de hoogte heeft gebracht woensdag 8 uur melden ziekenhuis gaan ze kijken of die ene rot cm er uitzichzelf bij is gekomen zo niet krijg ik een ballonkatheter die voor die 2e cm moet zorgen maar 1 ding is zeker ga vanaf woensdag niet meer naar huis zonder baby!
Delfino; balen meis! Maar het is nu nog te overzien hé, woensdag, nu kun je aftellen. Dikke knuf! Damyar; fijn weer even van je te horen. Goed ei heb je zeg! Fijn dat je toch door kunt gaan nu met de behandeling. Wat goed dat je kleine man het zo goed doet, hopelijk snel weer thuis en dan lekker aansterken. Ook voor jullie een dikke knuf!
@Delfino kwam apart even kijken, knuff meis.....heb gemist waarom ze je zo vroeg willen helpen...vroeg het tijd geleden wel maar kon het antwoord niet vinden. Nog even.... @Miran alles goed? @Damyar, een goed ei las ik.....duimen draaien... @Dannie oh geweldig!! Minder voor jou waarschijnlijk maar wat een humor die kids..... @Damyar wat is er wie ligt er van je in het zkh??? @Trotsemamavan2 moet jij je naam niet eens veranderen??? En komt je kleine nog zo vaak voor de voeding??? Overdag wel lekker vrolijk?
tmv2: bedacht me net ineens iets. Wil julie kleine man s'nachts niet slapen omdat het te stil is in huis? Overdag is het natuurlijk lekker rumoerig iedere keer. Een vk hier uit de buurt kwam ooit eens met de tip om radio 5 heel zachtjes op te zetten, dit is geloof ik klassieke muziek en zou helpen. Misschien een idee?
hallotjes, @delfino ships nog steeds geen baby getsie. hopelijk komt die kleine snel hoor hier van de week terug geweest naar het ziekenhuis, helaas de geen ei, ik moet nu puregon gaan spuiten. volgende week woensdag prikinstructies en als ik dat onder controle heb woensdag ook provera slikken. en dan word ik als het goed is 10 dagen later ongie en dan de 3de dag beginnen met spuiten t/m de 10e dag dan echo en dan kijken ze of ik nog door moet spuiten of klussen,( ben wel een beetje bang dat ik weer uit mijn eigen een ei krijg tijdens de provera) maarja kan niet beginnen voordat ik weet hoe ik moet spuiten. spuiten doe ik maar 1 ronde voor de vakantie. kan nog net voordat ik op vakantie ga, en dan is het verplicht pauze @ damyar zooo dat is een mooi ei de rest allemaal de groetjes
Ennasil, ik hoop zo voor je dat t deze keer mag lukken! Ik duim! Damyar, wat fijn dat t de goede kant op gaat met je kleine man. En wat fijn dat t bij de gyn ook door gaat. Deze ronde brengt vast geluk! Delfino, hopelijk bedenkt je kleine manneke dat hij vannacht best uit zichzelf kan komen. Maar woensdag moet hij je warme buikje echt gaan verlaten. We hebben een gezellige dag achter de rug. Veel visite gehad. Nu is alles weer opgeruimd en liggen de kids in bed. Ik maak me zorgen over Lynn, net de koorts opgenomen en het is nog steeds 39.0. Nu heeft ze al 6 dagenkoorts. Ik ga morgen maar weer naar de huisarts. Ze ziet ook zo grauw in dr snuitje. En slaapt iedere middag nog minstens 2 uur. Morgen durf ik haar ook nog niet naar school te brengen. Hopelijk kunnen mijn schoonouders oppassen. Coen zot in Italië en ik moet werken en kan ook echt niet de hele dag thuis blijven eigenlijk.
@ allemaal ik ga proberen te sapen. Morgen lange dag in t zhuis voor de boeg. Bah zie er tegenop. Duimen jullie voor ons?
Natuurlijk duimen we voor je!!! Jullie zijn sterk en zeker jullie kereltje! Kop op meid!!! #digiknuf voor jullie#
@delfino, balen meid! Maar je kan nu wel echt gaan aftellen. Je mannetje is er gewoon echt nog biet klaar voor geweest. Geniet nog even van het getrappel.