Zwanger worden /zijn van een 3e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door goofychick, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    haha das handig zeg goed idee lagen er geen staaltjes bij>

2. miran336

miran336 Fanatiek lid

Jawel, maar die kleine stukjes staat dan te weinig op om een indruk van het hele behang te krijgen

3. Damyar

Damyar Niet meer actief

hoi meiden.

Ik ben even thuis om lekker met de pot mee te eten, miste het eten enorm. Het ziekenhuis eten was niet vies, maar niet echt mijn smaken. Nu lekker andijvie met aardappelen en lekker worstje. Heerlijk. Jajaja Damian is in Apeldoorn. Zijn bloedwaardes waren iets gedaald, maar nog wel hoog. Ze hadden voldoende vertrouwen in dat het nu goed gaat komen en geen operatie meer aan te pas hoeft te komen. Dus ik was echt dolblij. De ambulances waren ook vrij, dus we werden gelijk opgehaald en zijn overgeplaatst.

Domper is alleen bij binnenkomst dat de verpleegkundige het infuus gewoon molt en dus begon te lekken. Dus die moest opnieuw terwijl er net gisteravond een nieuwe was geplaatst. Tuurlijk kon het ook niet in 1 keer en moest er twee keer geprikt worden. Nou ik moest hem in de houdgreep houden, zo hard gillen etc. Nu moet waarschijnlijk ook de sonde opnieuw geplaatst worden, omdat er een andere aansluiting op zit dan dat zij hebben. Pfffff. Maar goed we zijn in ieder geval lekker in de buurt en nu kan ik gewoon lekker afwisselen met vrienden en familie zodat ik ook de andere kids weer kan vertroetelen. De jongste mist me heel erg en roept me in zijn slaap en belt me veel. Moet zeggen dat ik echt in een roes heb geleeft en nu merk ik het pas. Pfff.

Nou ik ga wat spullen pakken en onder de douche en dan ga ik mijn moeder aflossen.

4. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Damyar wat fijn dat je je kleine man weer wat dichter bij je hebt! En ook goed voor jezelf dat je de zorg kunt afwisselen. Sterkte nog, jullie hebben nog wel even te gaan in het ziekenhuis zo te horen..

Ik kom straks weer wat uitgebreider reageren, eerst maar even bij lezen!
    Hier is het nog steeds een ziekenboeg. Lynn knapt wat op, de koorts is vandaag weg. Maar ze ziet er nog uit als een dood vogeltje.. Vannacht begon Wout met spugen, nu heeft ook hij hoge koorts, en wilde alleen maar op de bank tegen oma aanhangen vandaag. Hij huilt de hele tijd met een heel zielig huiltje.. zo sneu. Hij ligt nu in mijn bed te slapen, ik denk dat ik hem daar vannacht maar laat liggen. Coen zit tocht in Parma.. Hij baalde wel dat hij me achter moest laten met 2 zieke kinderen. Zit daar nu ook niet echt rustig.

Ik ga eerst even bij lezen nu!

5. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben vandaag flink wat spannende momenten gehad, maar uiteindelijk was t bloedbeeld goed. Wat een opluchting. Afwijking zit er nog steeds, maar lever functioneert dus goed ondanks t gekke wat erin en om zit. Ik ben kapot en kom later uitgebreid.

6. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Wauw Saskia wat een goed nieuws!!

@hier, denk dat onze kleine een koemelkallergie heeft net als zijn zus, het zou alle klachten verklaren en ze komen zoveel overeen met zijn zus. Ik dacht alleen dat het met bv niet voorkwam, domme ik, uien j
    Kan hij ook last van hebben dis denk melk ook. Ik last de melkproducten wel even staan.

Oh en ook leuk om te zeggen, 4 uur en 20 minuten tussen de voedingen. Hij had gisteren wel per ongeluk twee keer achter elkaar dezelfde borst gehad, dat dat ermee te maken kunnen hebben??

@daymar wat een goed nieuws, en weer eens lekker thuis. Snap ik fat ziekenhuis voer is zo smaakloos. En weer een stapje dichter bij huis.

Verder moet ik weer even terug lezen, doe ik straks wang meneertje is klaar met eten. Dus ga snel weer mijn ogen dicht doen.

7. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    #4147 wendysunny, 17 apr 2012
    Laatst bewerkt: 17 apr 2012
    tm2 hier met 2 kids ervaring koemelkallergie. 1e 9 mnd bv 2e 20 mnd bv... dus het kan wel met d ebv.
    ik ben nu aan de laatste pakken pepti begonnen... en daarna gewone melk.. beide er zo goed als overheen

8. miran336

miran336 Fanatiek lid

Goeiemorgen!

Tmv2; wat heerlijk dat hij er al zo'n tijd tussen heeft laten zitten. Hopelijk is de kma de oorzaak, dan zal hij snel rustiger moeten worden nu. En inderdaad uien, sinaasappels en kool kan je kindje bijv ook last van hebben. (moet soms je berichten wel een beetje ontcijferen hoor zo 's morgens vroeg ;))

Damyar; heerlijk! Je mannetje iets dichterbij. Lekker even thuis aan tafel eten. Hopelijk duurt het niet lang voor jullie zoon ook weer aan tafel zit thuis.

Saskia; Wauw, goede berichten! Kan me voorstellen dat je gesloopt bent na zo'n dag. Je kleine mannetje ook?

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Gm allemaal!
    Reageer zo uitgebreider hoor!

Iedereen goed geslapen? Ik hoop het!

10. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @miran. Ik moet ze zelf ook altijd ontcijferen. Nacht en op de telefoon gaat niet zo handig haha

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    saskia: wat fijn een goed bloedbeeld dus! prachtig!
    hoe gaat het nu verder? nog meer controles of is het nu klaar?
    hopelijk morgen dan ook nog goed nieuws voor je hubbie...

@tmv2: lekker zo lang er tussen, zal hij het nu dan gaan snappen?
    en koemelkallergie kan inderdaad ook bij bv, vervelend wel voor je kleine mannetje! thijmen reageerde ook altijd heel erg op champignons, daar kwam ik rond de 6-7 weken achter, sindsdien geen champignons meer gegeten en hij had nergens meer last van... (hij kreeg vooral krampjes)

@damyar: lekker weer dichtbij huis, en weer een normale hap kunnen eten, fijn! vervelend dat het infuus zo'n gedoe was zeg, ook raar eigenlijk dat ze dan weer andere apparatuur gebruiken dat het weer opnieuw moet...

12. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    het kan ook zijn dat je vaker moet voeden ivm allergie.. maagje kan dan minder aan

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

even update van mijn kant gisteren weer naar het ziekenhuis geweest wegens bloedverlies en ongi kramp ctg was goed geen weeën activiteit te zien ze heeft ook weer gevoelt nog steeds zelfde maar kwam al wel naar voren dus mijn lichaam is wel bezig met iets! voor morgen is het afwachten of die cm erbij is gekomen of niet even afwachten dus heb iig een slaappil voor vannacht meegekregen

ga nu klein beetje terug lezen ;)

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

oho wat balen zeg :(

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

hoop dat je snel zwanger mag zijn meis en wel van een plakkerd!!

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

welkom!! wanneer is je nod kan ik je op de lijst zetten :)

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

jeetje wat een gedoe met dat infuus gelukkig is hij nu dichterbij jullie heel veel sterkte de komende tijd!! knufff

18. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    delfino... meid wat moet jij wachten... spannend zeg allemaal.. heel veel sterkte gewenst!!! ik dnek aan je .. liefs

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

gelukkig goed nieuws!! doe rustig aan wij lopen niet weg! knuff

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

dankjewel :) begin nu wel nerveus te worden mijn mannetje is vandaag maar gewoon gaan werken en moet vandaag alles alleen doen met d ekinderen doe esmay vanmiddag gewoon naar school en er komt een vriendin me gezelschap houden want afleiding kan ik vandaag wel gebruiken!!

Deel Deze Pagina