Zwanger worden /zijn van een 3e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door goofychick, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Sfx goed nieuws joh... Toppie!!

2. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Super sfx!! Geweldig nieuws zeg!!

3. miran336

miran336 Fanatiek lid

Wauw, dat is even goed nieuws! Kan me voorstellen dat je even beduusd bent... omschakelen nu meis!

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    sfx: wauw wat goed!! dat scheelt nogal zeg! superfijn voor je!

5. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Pfff ben al paar dagen niet fit, nu ben ik de gelukkige dat ik ook nog koorts heb..ben echt nooit ziek en net nu het helemaal niet uitkomt...n

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Hè wat vervelend tvm2! Pas je goed op jezelf!
    (kijk ook even goed je borsten na op rode vlekken of het geen borstontsteking is...)

Hier kindjes weer in bed en paps en mams uitgeteld op de bank hihi
    Truste alvast allemaal voor straks en tot morgen!

7. miran336

miran336 Fanatiek lid

Delfino; succes morgen!

8. miran336

miran336 Fanatiek lid

Tmv2; koorts even in de gaten houden inderdaad, dat er geen borstontsteking sluimert.

9. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Ik zie er niks aan wn. Ze doen ook niet pijn! Maar ik zal ze in de gaten houden.

10. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Pff net als ik me zo boel komt meneertje om de 2,5 3 uur.. Ben echt gebroken! Vraag me af wanneer hij het beter gaat doen, snachts eruit oké maar drie, vier keer Pfff

11. miran336

miran336 Fanatiek lid

Ahw... dat breekt echt op hé meis! Knuf!

Delfino; ben je d'r klaar voor. Lekker kunnen slapen met je slaaptablet? Succes vandaag!

12. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    tm2 pak je rust waar je kan

delfino hopelijk heb je wat kunnen slapne in je eigen bed.... spannend hoor!

13. miran336

miran336 Fanatiek lid

Goeiemorgen!

Wij kregen gisteravond nog even een verrassingsbezoekje van mijn schoonouders. Mijn schoonvader kwam even de wieg repareren die ik laatst gekocht heb. (moest een klein stukje aan elkaar gelast worden). Schoonmoeder is niet van het type "stilzitten" dus die heeft mijn hele strijkboel gedaan ;)
    Ik had gister weer meer last van harde buiken dus vond ik erg fijn van d'r. Ze hebben nog even koffie gedronken en toen ze weg gingen kregen we een envelope van ze, met inhoud... Zomaar, omdat ze het kunnen missen ... zeiden ze. We moesten er maar iets leuks van kopen. Zat een lekker bedrag in, lief, maar ook raar om aan te nemen. Ze gaan ook nog langs mijn man z'n broer en 2 zussen met zo'n enveloppe.

14. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    'heerlijk he even wat extra's ... weet je al wet je ermee gaat doen???

en fijn dat ze de strijk gedaan heeft.. scheelt weer..

15. miran336

miran336 Fanatiek lid

Nee, we hebben het even opzij gelegd. Maar eve goed over nadenken. We moesten nog nieuwe kasten hebben voor op de slaapkamer van de oudste en mijn schoonmoeder opperde om het daar bij te doen, maar wel denken er nog even over. Die kasten zouden we zowiezo ook al kopen.

16. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @ delfino, succes vandaag meid, hopelijk heb je een beetje kunnen slapen!

@miran, dat is lekker!! En lief.

17. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Wat een mutsen bij het CB soms!! Mijn dochter kreeg 5mnd borstvoeding (in de fles.. dus kolven) wilde nooit drinken, had eczeem, in eerste instantie zeiden ze op het bureau ook dat het geen koemelk kon zijn. Maar eenmaal bij de kinderarts was het heel snel duidelijk! Wat een ander kind werd het.
    Onze zoon heeft maar 2 weken bv gehad ivm mijn medicatie en omdat ook hij niet aan de borst wilde. Kolven doe ik echt van mijn leven niet meer... dus maar aan de fles.
    Wilde ook niet drinken, ook eczeem. Hij was geen huilbaby maar juist heel stil, je kon nauwelijks contact met hem maken. Op het bureau hoorde het er allemaal bij, bij de kinderarts weer gelijk een recept voor een koemelk vrij dieet. Wij kregen er een heel ander kind van in huis!!

Volg je gevoel!!

SF: wat een mooi nieuws!! Hopelijk gaat het nu heel snel allemaal!

Hier is het druk, de kinderen zijn vandaag weer voor het eerst naar school. Ik moet even bijkomen merk ik. Coen zit nog de hele week in Italie en ik vind het alleen best zwaar!
    Vannacht gaan we een nachtje bij mijn ouders logeren omdat ik morgen vroeg moet werken. Ik ben blij als de week om is!

18. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Delfino: Heel veel succes vandaag! Ik hoop dat je genoeg ontsluiting hebt om het allemaal in gang te kunnen zetten!!

19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    tmv2: he vervelend, net nu je niet lekker bent zo'n slechte nacht... hopelijk kan je vandaag nog ergens wat bijkomen...
    sterkte!

@miran: lief van de strijk en het wiegje en lekker zo'n extraatje!

@mayke: sterkte meid! hopelijk gaat de week een beetje snel en is mannetje snel weer thuis!

@allergie: bij kj was ik er ook bang voor, hij spuugde heel veel en heeft bultjes op zn lijfje (al vanaf geboorte)... nog steeds. bij het cb zeiden ze inderdaad dat dat niet kon, maar door bij verschillende bvforums te vragen bleek het dus wel te kunnen. nog bij de huisarts geweest en die zei dat het wel zou kunnen, maar dat het nu lastig te ontdekken is. uiteindelijk leek het spugen toch minder te worden, dus ben ik gestopt met er achter aan gaan. maar tot op heden heeft hij nog wel steeds die bultjes overal en droge rode vlekjes op zn benen. maar of het nu melkallergie is, of zwitsalzeep (hij kreeg in de eerste zomer een knalrood hoofd van de zwitsalzonnebrandcreme), of iets anders, ik weet het niet, hij heeft in ieder geval een gevoelig huidje... En het belangrijkste hij lijkt er geen last van te hebben. (alleen een paar weken terug had hij wel jeuk van die rode droge plekjes, dus bij de ha extra vette crème gehaald en cortisonzalf en dat werkt!)

delfino: ik denk aan je (maar we hebben contact ;))

update delfino: ze is net aan het ctg geweest, geen activiteit op waar te nemen, straks inwendig onderzoek en dan zal blijken of ze de 2 cm al gehaald heeft om in te leiden of dat ze eerst die ballonkatheter krijgt...

20. miran336

miran336 Fanatiek lid

Ben benieuwd of Delfino al in te leiden is...

Deel Deze Pagina