Zwanger worden /zijn van een 3e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door goofychick, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    update delfino:

ze was helaas nog niet direct inleidbaar... ze had nu anderhalve cm ontsluiting, dus net een halve cm te weinig... de artsen hebben zitten twijfelen of ze toch niet al zouden inleiden, maar omdat ze eerder natuurlijk niet echt opschoot met de ontsluiting willen ze nu voor de zekerheid toch die 2 cm aanhouden...
    ze heeft nu dus een ballonkatheter gekregen voor die laatste halve cm, die valt eruit zodra ze op de 2 cm zit, en dan gaan ze over op infuus met weeenopwekkers...

2. miran336

miran336 Fanatiek lid

Dank voor je update Surf. Hopelijk heeft ze die halve cm snel te pakken en kan het echte werk beginnen.

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    you're welcome!

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik zit trouwens te kijken naar de newbornset van stokke...
    wij krijgen de stoel van onze vriendengroep (traditie ;)) en de babyinzet hebben we natuurlijk van de andere kindjes al.
    we hebben thijmen en kaspertje gewoon bij ons op de eettafel gezet als wij aan het eten waren, dat ging prima, maar nu is er niet heel veel ruimte meer aan tafel om een hele wipstoel kwijt te kunnen. dan zou de kleine meid dus op de grond erbij zitten... beetje ongezellig eigenlijk...
    maar ja, dat ding kost 120 euro...
    wat zouden jullie doen?

5. miran336

miran336 Fanatiek lid

Als je het kunt missen zou ik het doen, of even op marktplaats kijken voor een 2ehands.

6. miran336

miran336 Fanatiek lid

Chicco - Polly kinderstoel? Bestel nu bij wehkamp.nl

Wij hebben een chicco kinderstoel, wel een ander motiefje dan in bovenstaande link. Ik vond het ideaal om je baby op normale hoogte bij je te hebben. Ik vind het linke van een wipstoel of maxi-cosi op tafel (terwijl ik bijv eten kook) ook dat hij eraf getrokken kan worden door de andere kids. Deze kinderstoel zette ik ook bij me als ik eten aan het koken was, of even voor de tv etc. de leuning kon helemaal plat.

7. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @delfino, hopelijk ben je snel inleidbaar.

@ surf, ik kan niet in jouw portemonnee kijken, als je het voor langer termijn gebruikt is het wel handig of idd tweede hands.

@hier, bij ha geweest, zij acht gezien de symptomen en familiaire belasting de kans heel groot op koemelkallergie en verborgen reflux. Ze zegt wel dat ze de reflux even wil aankijken omdat deze vaak minder wordt als ze ouder worden, maar ook als de allergie onder controle is. Ik sta nu dus officieel op dieet. Pfff mag ik weer bijna niks en moest over twee weken terug, net vakantie dus over drie weken. Omdat ik nu begeleid moet afbouwen van haar omdat ik met zes weken wilde afbouwen wordt het nu vanaf zeven weken, dan gaan we bespreken hoe en wat. Mocht alles niet overgaan met mijn dieet gaan ze verder kijken.

8. miran336

miran336 Fanatiek lid

Tmv2; daar ben je meteen heel wat wijzer vandaan gekomen dan bij die cb arts. Balen dat je nu wéér op dieet moet, maar alles voor de kleine man hé?

9. miran336

miran336 Fanatiek lid

Ik ga voor even mijn bedje opzoeken, kids zijn weg dus kan er even gebruik van maken.

10. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    @delfino. Succes meissie. Hopelijk snel jullie mannetje in je armen.

@hier. Man is nu onderweg naar zijn gesprek. Over een goed uur weten we of hij werkloos is. Pfff spannend hoor.

11. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    kreeg met van de juf te horen dat ze denk dat onze zoon niet goed kan horen.. moeten het maar in de gaten houden.. schrok ik wel van

saskia: sterkte.. jakkes

12. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    @wendy hoe oud is je zoon? Mijn dochter van april 2008 had t zelfde probleem. Laatst heeft ze een gehoortest gedaan. Er werd wel gezegd dat ze dat op die leeftijd vaak nog niet snapten, maarbtest ging goed en uitslag was ook goed gelukkig

13. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Tjee, wat spannend!
    Hier maandag te horen gekregen dat ik ben herplaatst op een andere school. 40 min rijden vanaf mn woonplaats. Dat zie ik dus niet zitten. Hier ook erg spannend of ze nog iets anders voor me weten te vinden. Niet echt fijn nieuws als je nog bol staat van de hormonen....zucht.

Delfino: spannend!! Hopelijk valt die ballon er snel uit en kunnen ze je gaan inleiden...wat een gedoe zeg!!

Tm2: pffffff, ziek en dan zo vaak dr uit snachts. Slopend!! Hopelijk snel verbetering. Je bent wel een doorzetter hoor, dat je nog steeds zelf voedt. Petje af!

Miran: ff lekker rusten, fijn!

Surf: als het mijn eerste kindje was geweest, had ik het gedaan...nu niet zo snel meer....Toch wel veel geld voor een paar maandjes...
    Misschien nog een optie om de box wat dichter bij de eettafel te zetten en babylief daar in de wipstoel in te zetten??

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    saskia: spannend meid.. ik duim voor goed nieuws!

@tmv2: jeetje de ha bevestigde dus je vermoedens... goed dat je langs bent gegaan... balen dat je nu op dieet moet, je was er net vanaf... sterkte!

@wendy: he bah, das niet fijn. hopelijk valt het mee!

smile: kan dat zomaar? iemand overplaatsen? moet dat dan niet in overleg met jou? kan me voorstellen dat je 40 minuten rijden niet ziet zitten!
    hopelijk zijn er nog andere opties!

bij delfino nog geen veranderingen, de ballon zit er nog in... blijft wachten vooralsnog...

15. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    smile: hoe heette die site ook alweer waar je die vogeltjes had besteld? ik zag er toen ook hele leuke knuffeltjes, en mn buurvrouwtje is bijna uitgerekend, dus dacht mssn zo eentje te bestellen...

newbornset: op zich is het geld het probleem niet, het is meer of ik het er voor over heb zeg maar, dus of ik denk dat het echt iets zal toevoegen, maar ik hoor toch wel positieve reacties (had even een topic geopend bij babyuitzet...) en de wipstoel hebben we dan gewoon in de woonkamer... en de tripptrapp voor bij de eettafel/keuken...
    dus denk toch dat we m gaan kopen ;)

16. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    balen zeg die overplaatsing.
    ik werk 45 min van huis .. in auto bereid ik soms muziek voor op de cd speler..maar meestal 45 min relaxen...

horen.. tja we zien eerst wel even.. anders maar even langs huisarts.. of moet je nog naar buro? hij is net 4.

net fluisterde ik zijn naam en keek hij wel op

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He je hebt pb, zag je vraag in het andere topic.......ik vind hem fantastisch maar dat staat ook al in de pb.

Meiden ga even bijlezen hier.....druk druk...

18. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @trotsemamavan2 he bah zeg. Sterkte ermee.

@Delfino getver nog niks opgeschoten dus, hoop dat het niet lang meer gaat duren voor je. Je zal wel naar huis verlangen.

@Miran nog steeds harde buiken dus.....take care.

@Mayke wat gaat het hard bij jou alweer 10 wkn!!!

@Smile huh zomaar overgeplaatst??? Via mobiliteit ofzo?

@Wenny dat kreeg ik laast van de leidster van het KDV te horen, maar dat was mij ook thuis opgevallen dus ik zit aan tafel en hij op de bank en vraag ik heel zachtjes of hij een snoepje wil, hoppa direct omkijken hahahaha....

19. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou mijn man zit er niet bij, hij zal dus ontslagen worden per 1 juli

20. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Oh sas, echt! Wat ontzettend naar!! Pff, heftig hoor!
    Sterkte!!

Deel Deze Pagina