Ik kwam even gluren hier en zie dat delfino aan het bevallen is,wat spannend!! Hoop dat het met iedereen goed gaat hier
Meiden, ben ik weer. Tja idd nu snel solliciteren. We hopen er maar t beste van. Toch kan onze week niet meer stuk, onze kleine man zijn goede bloedwaardes zijn zo veel belangrijker. We hebben vertrouwen dat t vinden van een baan wel gaat lukken. Dus fingers crossed
Pppffff, wat kunnen kids lastig zijn als z moe zijn!!! Maaaaaarrrr ze hebben elkaar niet vermoord en niemand i gewond dus t valt mee Ze liggen wel net in bed want ze waren doodmoe! Dus nu heeft mammie ff tijd voor B.rammetje!!! Quality-time!!
Ik wel ik las al op facebook dat Delfino morgen ochtend ingeleid wordt, als er een verloskamer vrij is
http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/351884-oogpotlood.html#post12558403 Ik heb een klein oogpotlood-drama .... iemand tips?
miran: ik ben niet zo oogmake-up deskundig helaas... dus kan je niet helpen... en inderdaad, wat miran al zei, delfino heeft als het goed is genoeg ontsluiting nu om morgen de vliezen te breken en de bevalling op te wekken. morgenavond dus word ik weer tante!! en nu van een neefje!! leuk leuk! (ze breken ze als het goed is al voor 8 uur..., spannend!) hier waren we net op ouderavond van de kindjes, bij kaspertje gewoon hoe het gaat zeg maar, bij thijmen echt aan de hand van observatielijsten... en ze doen het allebei perfect hihi, wist ik al wel, maar altijd fijn om te horen! thijmen schijnt zelfs al koppoters te tekenen, nou thuis echt niet hoor! hij vraagt mij zelfs een zonnetje te maken... (hoewel hij wel zijn naam na kan schrijven, redelijk leesbaar...) dus in ieder geval alles ok!
@drlfino, hopelijk kan je een beetje slapen, w Want je weet nu dat het morgen gaat gebeuren eindelijk! Alvast veel succes!
@miran, ik snap je helemaal. Hen vaak het zelfde probleem. Kan je helaas niet helpen aan een merk wat de bovenkant ook kleurt als je hard knippert.