Zwanger worden /zijn van een 3e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door goofychick, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miran336

miran336 Fanatiek lid

Yes! Zet 'm op Delfino!

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Correctie: ze gaan eerst vliezen breken...

3. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Delfino, zet m op. Je kunt t!! Over n paar uurtjes heb je je mannetje in je armen

4. miran336

miran336 Fanatiek lid

Spannend zeg! (toch stiekem wel jammer dat ik nooit zal weten hoe het is om normaal te bevallen)

5. miran336

miran336 Fanatiek lid

Vanmorgen weer voor controle naar de gyn.

Ik zal hier vandaag regelmatig even via mijn telefoon lezen denk ik, kijken of de beeb van Delfino er al is.

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Succes Miran bij de gyn!

7. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Spannend hoor weer een beeb op komst..

8. miran336

miran336 Fanatiek lid

Veel van ons online... :D

Hebben jullie nog plannen vandaag?
    Ik zit te wachten tot ik weg kan naar mijn afspraak met de gyn. M'n oudste is naar school en de jongste is bij mijn moeder, even mijn handen vrij. Ik vind het altijd zo saai zonder m'n kids. Hoe deed ik dat "vroeger" toch? Toen we nog geen kids hadden.

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

Thnxmeiden ff snel berichtje vanaf tel begint al aardig pijnlijk te worden de verwachting is niet dat hoj deze ochtend al geboren wordt maar dat had ik zelf ook al bedacht haha!! Eerder in de avond.... Voel wel al pijnlijle buiken maar ding registreerd et Oals altijd bij mij niet echt wat.... Vind wel vies gevoel dat vruchtwater bah!

10. miran336

miran336 Fanatiek lid

Hey Delfino, leuk dat je nog even langs komt... maar nu aan het werk! ;) Het is echt wachten op het echte werk dus nu? Hopelijk komt er snel wat schot in. Ieuw, dat gevoel van aflopend vruchtwater kan ik me nog goed herinneren inderdaad. Succes meis.

11. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Dat gevoel van t vruchtwater ken ik maar al te goed!! Bij de middelste n week zo rondgelopen:$
    Je weet waarvoor je t doet ;)

12. Damyar

Damyar Niet meer actief

Succes Delfino.

Joepie vanmiddag terugplaatsing. Het zijn toppers zowel het aantal cellen als de kwaliteit en ook cryo 3 doet het goed en die willen ze verder laten doordelen. Geloof alleen niet dat die opnieuw ingevroren kan worden, maar door het volgen kunnen ze wel veel te weten komen. Hoop echt dat 3 x scheepsrecht is en dat we zwanger raken en blijven. We zien het wel ik kan alleen gezond leven en verder moet de natuur zijn werk doen. Vind het echt rete spannend, hihhi.

Miran: hoe is het met jouw zus, hoelang is zij nu bezig en is er een reden gevonden waarom ze nu iui doet of...

Surf: jij schiet ook al lekker op he.

tmv2: ze kunnen idd koemelkallergie hebben via de bv, mijn zoontje had dat ook en na mijn aangepaste voedingsschema ging het goed.

smile/dani lekker aan het genieten.

sf: welk centrum ga je nu? toevallig geertgen?

maayke: balen dat je man weg is nu ze ziekjes zijn. Beterschap. Hoe voel jij je verder.

Goof: alles goed?

Andere meiden zwaai

Oh het gaat echt veel beter met zoon, hij krijgt al echte praatjes. Hij is alleen enorm verwend met cadeaus en aandacht, dus dat zal straks nog wat. Morgen bloedprikken en dan hopen dat zijn cap waarde onder de 10 is, want dan mag hij heeeeel mischien naar huis. Dan krijgt hij rugzakje met sondevoeding en orale antibiotica.

Fysio is hier heel anders dan wkz. Zoon vind het helemaal niets en dat met zo'n oude snor zou ik het ook niets vinden. Dus ik ga zo eens wat opzoeken, want om nu 2 keer per week na utrecht te rijden is niet echt te doen, al doen ze het heel erg op de spelende wijs.

13. miran336

miran336 Fanatiek lid

Damyar; Yeah, terugplaatsing... dit moet 'm worden! Ik duim voor jullie. Fijn dat het goed gaat met je zoon, hopelijk is hij snel thuis.

Mijn zusje heeft afgelopen woensdag IUI 5 gehad. Er is geen aanwijzbare reden voor. Zaad en eitjes zijn goed. We moet ze prikken tot de eisprong en dan plannen ze de IUI. Deze ronde zat alles mee, baarmoedermond ging goed open, zaad was goed, ei deed goed z'n best... hoop zo dat het gelukt is. Ze verwacht elk moment haar ongi (duurt bij haar ongeveer een dag of 10) Ik hoop dat ie weg blijft. Lief dat je er even naar vraagt.

14. Damyar

Damyar Niet meer actief

Miran: oh wat spannend is dat zeg, raar he dat alles goed is bij beide en toch niet zwanger wordt. Hoop dat ze snel zwanger wordt.

15. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Miran: ja dat vind ik ook altijd als de kindjes er niet zijn... Weet echt niet wat ik deed zonder ze, behalve meer werken...

Hopelijk is het deze ronde raak voor je zus!

Damyar: spannend, dit wordt vast de ronde! Ik duim voor jullie!
    En wat fijn dat jullie manneke het alweer zo goed doet! Ik hoop dat ie morgen naar huis kan met jullie, kunnen jullie weer n beetje bijkomen dan alle hectiek...

Gevoel van vruchtwater, blegh!

Hier geen antwoord op m'n berichtje aan flex... Zal het dan toch voor een keer iets sneller gaan dan gedacht?? Spannend! Ben helemaal nerveus hier voor dr...

16. Damyar

Damyar Niet meer actief

Nog meer goed nieuws: Zoontje mag morgen naar huis.
    Wel wekelijkse controle met echo, foto en bloed en antibiotica,maar wel lekker thuis.

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    damyar: wat heerlijk! superfijn!! lekker weer het gezinnetje bij elkaar, geweldig!

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    nog steeds geen antwoord van delfino... vind het echt spannend hihi

19. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    K zit aan mn ipad en iphone vastgeplakt :D spannend hoor!!!!

20. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    meiden om 11.47 uur is geboren de zoon van Delfino:

T.YGO F.ABIAN

ze is in een uur tijd van 2 naar 10 cm ontsluiting gegaan, heel snel dus... maar ze zijn blij met de kleine man!
    ik heb r net gesproken en het is allemaal goed gegaan, ze klonk nog wat perplex haha, ze had het pas tegen de avond verwacht...
    maar ze heeft het weer geflikt en het zit erop!

Deel Deze Pagina