Zwanger worden /zijn van een 3e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door goofychick, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miran336

miran336 Fanatiek lid

Goeiemorgen!

Ik lig nog even met onze jongste in bed tv te kijken. We hebben lekker geslapen.

Surf; succes voor jullie! Ik vond het echt een hele mijlpaal, de basisschool. Ik heb daarbij ook sterk het gevoel dat het gedaan is met het luxe leventje. Het hele gezin draait om ritme van school. Hopelijk heeft je kleine/grote man het naar zijn zin op school.

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Dankje Miran!

Ik denk hier trouwens dat mn buurvrouwtje gisteravond is bevallen... Haar man kwam de auto van de algemene parkeerplaats halen om 21 u en 2 min later kwamen zijn ouders erop... Ze was 40+2 gisteren... Ben benieuwd! Straks eens kijken of de slingers hangen ;)

Hebben jullie nog plannen voor vandaag?

3. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Gm,

Hier weer een goede nacht gehad. Half elf, kwart over drie en 7 uur. Heerlijk!
    Hij was alleen bij de nachtvoeding wel droog??? Had nier geplast? En ik had ook niet zo'n stuwing net als gisteren, moet ik me daar zorgen om maken. Want vijf uur niet plassen, zou ik ineens terugloop hebben? Nu trouwens wel geplast en niet donker ofzo.

4. miran336

miran336 Fanatiek lid

Surf; grappig zoals zwangeren in de gaten worden gehouden als ze bijne uitgerekend zijn ;) Hopelijk hangen er slingers!

Tmv2; ik weet niet of hij wel/niet een natte luier moet hebben bij elke voeding. Ik weet wel dat ik alleen voor de kraamzorg de luiers elke nachvoeding verschoonde. Toen de kraamzorg weg was verschoonde ik de nachtvoeding geen luier meer, dan was het aanleggen, drinken en terug in bed. Als hij vandaag genoeg plasluiers heeft zou ik me geen zorgen maken.

5. miran336

miran336 Fanatiek lid

Ik heb trouwens niet veel plannen vandaag, gezien ik nu weer met een harde buik op de bank zit. Net weer een dikke klodder slijm verloren. Pff, ben zo blij als deze zwangerschap 10 weken verder is... Niet omdat ik er niet van zou genieten hoor, dat doe ik nl wel, voel elke dag onze krummel bewegen, heerlijk! Maar ben zo bang dat het mis gaat met al die harde buiken.

De oudste blijft vandaag over tussen de middag en de jongste gaat van 10 tot 14 uur naar mijn moeder, dan ga ik even lekker naar bed.

6. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    surf: ik ben benieuwd.. maar ja de kans is nu wek groot he..
    hebben jullie veel kleintjes in de buurt??
    hier niet zoveel jonge meensen.. meer ouderen.. das wel jammer.

nachtluiers... hier waren ze ook wel eens droog ook in kraamweek.. om e voeding natte luier moest d8 ik...

hier gevoelige borsten... lijk wel zwanger :) spannend!!! beetje misselijk en diarree.. nu dag 31 na curretage.... dus ongi kan nog komen.

7. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    miran doe je kalm aan? wat lastig zeg nu al harde buiken.. denk je goed om jezelf en de kleine?
    waar komen de harde buiken van?
    lekker dat je ff kan slapen vanmidag.. neem je rust he

liefs

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    wendy: nieuwbouwwijk, dus voornamelijk jonge stellen... erg leuk.

tmv2: ik deed het zelfde als miran, tijdens de kraamweek ook 's nachts, maar daarna geen nachtverschoningen meer (behalve als ie had gepoept, maar dat was eigenlijk nooit zo...)
    vandaag in de gaten houden, is er genoeg plas, dan niks aan de hand. en je borsten passen zich aan aan de vraag, dus is logisch dat je minder stuwing hebt als hij minder vaak komt...

thijmen vanochtend achter gelaten op school. pff moeilijk voor mama... (en voor thijmen). hij klampte zich de hele tijd vast aan me, wilde alleen maar op schoot. dus ben er tot een uur of 10 bij geweest... toen maar de knoop door gehakt. heb m van me losgepeuterd met hulp van de juf en hij heel hard huilen, nog een dikke knuffel gegeven en toen ben ik weggelopen... :(
    maar toen ik buiten nog even door het raam keek, was ie wel weer stil, en zat rustig bij juf op schoot. ik heb mn mobiele nummer achter gelaten, maar tot nu toe nog niet gebeld, dus zal wel goed gaan.. nog een half uurtje, dan mag ik m weer halen...

9. miran336

miran336 Fanatiek lid

Wendysunny; ben benieuwd of het ongi is of zwangerschap. Een buurvrouw van ons is na haar mk niet meer ongi geworden en heeft nu een zoontje van 6 mnd.

Surf; hoe vond je zoontje het achteraf op school? Echt niet leuk om hem huilend achter te laten..
    Is je buuf bevallen?

Ik ben net wakker... *Gaaap*

10. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    miran: het kan dus wel??
    tje.e.. maar meer opmdat wij er eerst niet voor gingen en nu wel.. maar voelt echt zo.. *zucht*

miran lekker geslapen?

11. miran336

miran336 Fanatiek lid

Heerlijk geslapen :D

12. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    mooi zo...
    ben je ervan opgeknapt?

13. miran336

miran336 Fanatiek lid

Hey.. mijn stalker is ook weer even online zie ik :D:D:D Hey mamavanJordy.. hoe is 't?

14. miran336

miran336 Fanatiek lid

Jah, pas als ik even ga liggen merk ik telkens hoe moe ik eigenlijk ben.

15. miran336

miran336 Fanatiek lid

Wendy; jij had laatst al een witte test toch???

16. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    miran ja.. al een paar weken terug.. 2 weken of zo...

stalker???

17. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Ja hiero ben ik haha.

Miran: alles goed met beeb in de buik? Balen dat je zo rustig aan moet doen. Zo moeilijk he met je andere 2 kids. Ik had dan wel geen harde buiken echt maar kon niet vooruit door mijn bekken. Heb wat afgehuild in de zwangerschap, vooral op het laatst omdat ik het zo erg vond voor mijn andere 2 kids. Terwijl je weet dat je niet kan en dat rust het belangrijkste is.

Zijn jullie al goed bezig met de babykamer? Jullie gingen toch verhuizen of niet?

Hier trouwens alles goed. Zit kinderloos thuis haha. 2 oudste zijn bij opa en oma en onze jongste is bij de oppas. Ik zit in de wacht tot vannacht 0.00 uur. Hopelijk wordt er nog een beeb geboren haha. Hoewel ik zit al aan mijn uren deze maand, dus de minners gaan voor of het moet erg druk worden.

18. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    lekker je rust pakken

19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Nou kindjes zijn even met oma mee. Erg fijn!

Miran; thijmentje vond het spannend, maar ook leuk want hij wilde de middag ook nog wel oefenen ;) maar dat hoefde niet.

Wendy: spannend! Hopelijk 2 streepjes!! Ik ben nu ook zwanger geworden direct na curettage, niet meer ongie geweest...

Ehm... Nog even lezen

20. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Miran: fijn dat je nog even hebt kunnen slapen. Ik snap dat je graag voorbij die 28/29 weken bent als het zo onrustig is in je buikje... Is het nu beter na het slapen?

Volgens mij bij de buren nog rustig, heb niets meer gezien vandaag, beide auto's zijn weg (vind ik dan wel weer gek, want buuf ging zelf nergens meer heen...) leuk om dat allemaal in de gaten te houden hihi

Tmv2: hoe gaat t met plasluiers vandaag?
    Nacht was qua uurtjes wel ok, toch?

Hier vriendjelief jarig vandaag, 31 alweer, maar we vieren het verder niet...
    Vanavond nog even met de kindjes kadootjes geven, maar geen visite.

Deel Deze Pagina