Zwanger worden /zijn van een 3e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door goofychick, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @wendy spannend hoor! Wanneer ga je testen?

@surf, hij heeft de rest van de dag goed geplast. De nacht had hij weer erg goed gedaan. Net zoals de vorige! Dus ik teken ervoor dat het zo blijft?. (of nog langer slapen natuurlijk hihi)

Fijn dat Thijmen het zo naar zijn zin heeft gehad. Heeft mama het ook naar der zin gehad?
    Gefeliciteerd met je hubbie! Maar er wat leuks vandaag!

Miran, lekker even een dutje gedaan..

Mamavjordy, volgens mij is het eist druk met bevallingen laatste tijd. Hopelijk mag je nog op pad.

Hier vandaag even maar de stad geweest, ik had iets gehad maar was te groot want maat 68 zomerkoren dat gaat hij niet redden denk ik. Of hij moet heel hard gaan groeien. Was alleen even met oma en dochterlief geweest. Eerste keer in weken dat ik buiten kom zover en moest lopen.. Pfff voel wel beetje tegen, nog steeds met die >~<%#$krukken, ander haalde ik beet dus niet.
    Maar heerlijk zeg even eruit! Ik zal ws wek lekker slapen want ben er me van maar een mens knapt er echt van op.

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Tmv2: m'n vriend denkt erover om n rolstoel te halen zodat ik straks met het mooie weer toch wat vaker naar buiten kan, maar daar wil ik (nog) niet aan toegeven. Helpen die krukken ook al? Helpt dat in alle gevallen? Mssn is dat n tussenweg ...

3. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @surf, ik ben bij alle drie begonnen met krukken. Op het laatst kon ik hier ook maar hooguit 5-10 minuten mee weg. Maar in het begin ging ik met krukken. Je moet er wel twee hebben dan loop je vaak beter (waggelt minder) waardoor je niet nog meer verkeerd zet en je zet niet meer je volle gewicht op je bekken. Ook als je stilstaat kun je leunen op je krukken en dus niet op je bekken.

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    tmv2: dankjewel, mssn moet ik daar dan maar over na denken... (wil ik echt niet eigenlijk, maar ja zo is ook niets...)

5. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    het is zeker niet leuk, maar je bent al een eind op rit. maar toch is het nog lang voordat de kleine er is. en het zal er echt niet beter op worden. kortom.. je wereldje wordt anders wel erg klein.
    ik ben met krukken gaan lopen vanaf 24 weken geloof ik of 25. maar dat was de enige mogelijkheid dat ik nog even naar een winkel kon of even met de kids ergens naar toe.
    nadeel is wel. je handen zijn vol, dus je kan niks meer dragen of met de kids. ik ging dan meestal wel met iemand erbij weg.

6. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    testen zaterdag denk ik...

7. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    het is wellekker dat je straks van voorjaar kan genieten.. dan maar in rolstoel toch.. hoewel .. ik kan het makkelijk zeggen..

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Wendy: spannend zaterdag!!
    Ja je hebt wel gelijk op zich, maar ik vind het zo'n stap... Wil ook niemand tot last zijn, maar ja dat ben ik nu ook al enorm...
    Eerst maar die krukken eens proberen, dan kunnen we hopelijk 's avonds ons blokje om weer doen (in de verkorte versie dan), want die hebben we ook deze lente nog niet gedaan en het is zo lekker om er na het eten nog even uit te gaan...

9. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zwaai zwaai, voor mij niet te doen om op werkdagen te reageren, dus spring woensdag weer bij.

10. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Meis als je daardoor wel nasr buiten kan......ik zou het wel weten, dan maar eveb schijt aan wat anderen vinden, miss makkelijk gezegd maar weet ook wat het is om thuis te zittn en niks meer te kunnen.

Wen, spannend

Miran rustig aan he.

De rest zwaai nog een keer.

11. miran336

miran336 Fanatiek lid

Hey Goofy; ik doe rustig aan, hoe is het met jou dan?

Ik zit hier met 1 kindje met een rode snor en 1 kindje met een ochtendhumeur.
    Die rode snor komt van schmink, op school hebben ze het tema piraten, de juf heeft alle jongens een snor geschminkt. Maar na het douchen gisteravond zit er dus nu nog een rode snor, zo één met van die krullen :D
    De jongste is met zijn verkeerde been uit bed gestapt, nou... dan berg je maar ;) Waait wel over straks.

Ik ga vanmorgen even bij een (zwangere) vriendin op visite. Zij is 16 mei uitgerekend en moet ook rust houden omdat haar kindje wat in groei achterbleef.

12. miran336

miran336 Fanatiek lid

Ik zie dat ik vandaag 19 weken zwanger ben. :D :D

13. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    miran gefeliciteerd met 19 weken

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Miran 19 wkn! Gefeliciteerd!

15. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Bijna op de helft jeej!! Gaat echt heel snel!!

16. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    ik spring ook even hierin T is ziek buikgriepje
    dus moet zo een partij gaan wassen van het sppugen en vieze broeken van de diarree

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Lovelymom, wat sneu! Hopelijk snel weer opgeknapt!

18. miran336

miran336 Fanatiek lid

Lovelymam; beterschap met je kindje! Bah, vieze prut uitwassen... Succes.

Thnx meiden... jaa, bijna op de helft. Echt op de helft aangezien ik in week 39 een keizersnede krijg :D

19. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    gm meiden,
    Hier vanaf 1 uur een goede nacht gehad. B.ram heeft van 22:00 uur tot 08:00 uur geslapen, dus geen klagen:D
    Vanmiddag met de kids naar een binnenspeeltuin (want hier regent het dus buiten is geen optie!)

Ik beloofde nog een foto te plaatsen, zal ik zo ff doen.

Surf, als je met krukken wel de deur uit kunt zou ik dat zeker doen. En als dat niet lukt dan maar een rolstoel (Heel vervelend maar binnen zitten is nog erger.

TMV2 Begint je menneke het te snappen met de voedingen?!? Heerlijk he als er wat meer uurtjes tussenzitten. Hoe ging het vannacht?

Miran, Schiet al aardig op he, bij jou? Balen van je harde buiken. Hopelijk wordt het minder als je rustig aan doet!

We hadden ook nog een tester??? Weet ff niet meer wie, maar ik duim voor roze!!!!

Rest, Alles goed? Sorry dat ik niet op iedereen reageer. Ben weer veel vergeten.

Ik ga ff n foto spammen

20. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Mama, laat B.ram maar bij mij slapen!! hihi

Deel Deze Pagina