Wow... Jazz misschien ook?! Dat zou ik gaaf vinden zeg! Hopelijk komt ze dan ook weer kletsen Inderdaad, dan vind ik dat jij wel eens aan de beurt bent hoor Ennasil!
ik ben 7 dagen geleden weer begonnen met provera om menstruatie op te wekken maar tot heden nog niks te bekennen. en ik wil eigenlijk toch wel graag beginnen met spuiten.. ben het wachten zat pff. heb inmiddels alweer een lange cyclus. we hebben wel besloten dat we op cd 8 klussen. ik heb ergens gelezen dat er ook zh zijn die al echo doen op cd7 met puregon. omdat het allemaal wat sneller rijpt. en ik wil mijn kans niet voorbij gaan en de assistente vertelde ook dat we gewoon mogen klussen tot de echo en als dan blijkt dat er 3 of meer eitjes gerijpt zijn krijgen we een verbod.alhoewel ik er zelf wel voor durf te gaan als het 3 eitjes blijken te zijn. ik verwacht niet dat de kans groot is dat ze alledrie bevrucht worden. maar goed de kans bestaat natuurlijk wel.. als ik ongie ben meld ik me hier weer ik ga mijn bedje eens opzoeken. weltrusten allemaal
Wendy: hoe is het nu? Nog bruinverlies? Ik hoop het niet!!! Ennasil: vervelend hoor steeds dat wachten! Jij bent vast de volgende met mooi nieuws! Jazz, ik hoop het zo!! Duim duim duim!!
vanmorgen een soort propje bloed verloren.. dus een * erbij. Heb meeteen een mooie banner gemaakt. En nu ongesteld.. geen bruin maar rood ennasil.. ik hoop dat je hier snel weer bent.. zet hem op. jazz.. spannend zeg... allen goede dag gewenst
wendyv: neeee wat erg, heel veel knuffels zeg. Ennasil: spannenden tijden voor jou, het spuiten. Ik ga duimen dat je snel zwanger mag zijn. Andere meiden zwaai.
Gm dames, Wendy, wat k*t meid, een hele dikke knuff voor jouw. @jazz!! Ooooh meid ik hoop het zo voor je!! Dat zou helemaal gaaf zijn. Duimen draaien overuren. @iedereen we maken wel wat mee met dit groepje zeg! Hij is niet heel groot maar vanaf ik hier mee schrijf zijn er al een hoop gekomen en gegaan met een flinke rugzak. Het wordt nu tijd voor een dosis geluk
Wendy....pffff...en het voelde zo goed??? Had je voor NOD getest of niet? Sterkte hoor!! Hopelijk vind je weer nieuwe moed voor de volgende ronde!! Jazz...licht streepje?? Oh, wat zou dat gaaaaaf zijn!!
smile wist mijn nod niet.. volede al vanaf weekend zwanger dus dacht gisteren ik test voel me nog zwanger.. tjee hoelang duurt het voordat het weg is bij vmk
zeker een hecht groepje. Ook wel fijn hoor, is toch voor mij een uitlaatklep geworden. Wendy: ervaring is dat het soms al met een dag niet meer zichtbaar was op de test en dat ik mijn eisprong rond dag 16 had. Maar elk lijf reageert anders erop en dus ook anders met verdwijnen. Andere meiden nog nieuwtjes? Hier vanmorgen nog een keer getest en jahoor weer een mooie tweede streep en donkerder dan gisteren. Vind het nu wel rete eng en spannend omdat ik nog een aantal voor nod zit.
yeahhhhh, damyar.. super meis!! wendy, dikke knuf.. jazz, spannend meis.. hopelijk een plakker!! hier druk.. ben blij als het volgende week vakantie is.. al staat ook die alweer vol met afspraken.. femke doet het super... eind van de ochtend weer naar CB.. 2ex prikjes en wegen en meten.. ben benieuwd.. ze begint lekker te kletsen en nu ook zelf dingetjes te grijpen in de box.. 't gaat zo snel.. veel te snel.. zeker omdat het onze laatste is (tenzij er een verrassinkje komt, maar das niet de bedoeling) ga weer. de kleine meid begint volgens mij honger te krijgen...
ja jannie, het gaat snel! als ik je ondeschrift dan zie, 'huh! al 3 maanden!!' ben benieuwd wat ze gegroeid is... wendy: bij mijn eerste ma duurde het een maand voordat het hcg uit mn lijf was en had ik ook pas weer een ei daarna bij mijn tweede ma had ik ondanks nog een posi test met 3 wkn na curettage toch ook al een ei (en die is goed benut...) na mijn vmk met 4+3 was de test rond nod al heeeeeel veel lichter dan bij de andere zwangerschappen en was mn cyclus eigenlijk hetzelfde daarna... hier niet zoveel nieuws eigenlijk... moet vanmiddag nog 2 uurtjes thuis werken. zou dat eigenlijk tot eind mei doen, maar ik ga het toch al eerder stoppen... na vandaag nog 1x gelukkig... damyar: spannend hoor! wanneer was je nod? maandag? en nu al zo flink posi, dat kan niet anders dan goed gaan (en dat het er twee zijn )
Ik heb normaal een LF van ongeveer 11 soms 12 dagen. Mijn eisprong was zondag 15 april vanwege de decapeptyl die zaterdag 14 april is gezet , maar ik heb hem maandag 16 april smorgens in bed gevoeld ( dat denk ik tenminste) Daarom houd ik die datum uit voorzorg aan, anders is het vandaag 11 dpo. Van geertgen mag ik maandag testen. Zij zeggen op dag 16 na spuit testen. Wat denken jullie?
als je lf normaal 11-12 dagen is, dan zou je nod vandaag of morgen zijn denk ik. zij gaan natuurlijk ook maar uit van een veilige termijn, maar jij kent je lichaam goed.. en als je lf altijd zo regelmatig is geweest, denk ik dat je daar wel vanuit kan gaan.
Zooo m'n werkweek zit er weer op En de vk staat weer bij m'n buurvrouwtje voor de deur (van de week waren ze wel naar t z'huis geweest, maar bleek vals alarm...) hopelijk is het nu wel voor het eggie! Spannend weer!!