Zwanger worden /zijn van een 3e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door goofychick, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Echt nog lang niet geland dit nieuws......het lijkt alsof we in onze eerste zwangerschap zitten......weer geheel onbekend gebied voor ons........na 2 jongens krijgen wij een meisje!!!!

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heb tegenwoordig een iphone, zal even kijken of ik van het weekend wat meer kan reageren....moet toch een rit naar zeeland maken naast manlief in de auto.

Knuffel aan iedereen!!!!

3. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @goofychick! Wat een super leuk nieuws! Meiden zijn zooo leuk!! Geniet lekker van de voorpret met shoppen ed.

@voeding, ik moet er op vertrouwen dat hij voldoende krijgt, want hij heeft elke voeding een plas luier.
    Maar ik hoor hem minder kloeken tijdens het drinken en hij laat regelmatig los lijkt uit frustratie. Meestal loopt er een hoop uit zijn mondje maar dat is ook niet meer.

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Herkenbaar gevoel hihi

5. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Goof wat leuk! Gefeliciteerd!

Tmv2 helt blijft lastig met bv, vertrouwop je lichaam!

Hier een rustige nacht.nog een dagje werken en dan vakantie!! Wel veel lessen vandaag :(

6. Damyar

Damyar Niet meer actief

Goofy: wauw een meisje, wat gaaf zeg.

channie: welkom, 16 maanden is al lang idd. Hebben jullie al wel iets onderzoek gehad of??? enne klussen jullie gericht of...

Surf: is ze nog rustig geworden met het slapen.

tmv2: meer aanleggen idd en misschien ben je onbewust al drukker met het huishouding of .. en daar kan je voeding van teruglopen.

Hoe is het verder met jullie allemaal?

Hier helemaal blij, want ik ben ZWANGER, hahaha. Vanmorgen weer een testje gedaan en weer iets donkerder. Het is zo onwerkelijk nog.

7. miran336

miran336 Fanatiek lid

Helemaal super Damyar!!!

Goofy; leuk! een meisje!

Hier snel verder, kids zo naar school en ik met mams naar de markt voor stof voor de wieg. (zie er wel een beetje tegenop).

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    tmv2: dat je dat klokken niet meer hoort, kan ook betekenen dat hij het effectiever weg kan drinken. dus dat ie om kan gaan nu met de enorme melkstroom... dat verklaart dat meteen dat hij ook niets meer uit zijn mondje laat lopen. dit betekent dus niet perse dat er minder melk is...

damyar: echt heerlijk voor je meis!!
    en ze werd wel even rustiger, maar vannacht nog een paar keer wakker geweest omdat ze opeens overdwars moest gaan liggen (en dat past helemaal niet! auwie!) hihi, maar verder prima geslapen hoor!

dacht hier dat ik laat was, heb om 10 u nog een afspraak om mn werk om een onderzoek met ouders te bespreken, dus ik douchen, kindjes aankleden ed. maar vriendlief brengt de kindjes weg, dus nu zit ik rustig op de bank hihi, hoe pas rond 9 uur weg ofzo...

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    WOEI! 32 weken vandaag!
    het gaat hard!

10. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    wendy dikke knuf !!!

goofy wat leuk een meid

ik heb me eiersprong ik heb een lekker een opgeblazen onderbuik
    en dat heb ik nou al 3 maanden
    komt dat even goed uit dat we gister goed geklust hebben hihi !

11. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Channie, welkom hier.
    Wendy, #%^*+¥£$>, podverdikkie dat was dus waar we niet voor duimden. Sterkte meid
    Damyar, geniet ervan meid, en mn duimen draaien overuren
    Goofy, een meisje! Super leuk zeg! Kun je op roze jurkjes en rokjes jacht :D
    Surf, feli met je 32 wkn
    Rest, #zwaai#

12. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Hier n goeie nacht achter de rug, na een paar slechte! Middelste zit in n vervelende periode (wat slapen betreft) gisteravond hebben we hem omgekocht ;) we hebben hem n cadeautje beloofd als hij niet zou gaan huilen in de nacht :) opvoedkundig heeeeel verantwoord, maar het werkte wel :D
    Ik heb voor het slapn gaan ook de dag met m doorgenomen en gezegd dat t niet eg is als je snachts wakker wordt! Pak je knuffel dan maar, draai j lekker om en trek de deken over je hen en dan weer lekker gaanslapen! Heb wel gehoord dat hij n pasr keertjes wakker was maar huilde niet en viel weer in slaap! Hopelijk was dit niet eenmalig:)

13. Damyar

Damyar Niet meer actief

danni het heeft gewerkt, hahaha

lovelymom vanavond nog een keer en dan op het wachtbankje, spannend.

Surf jij bent nu de eerste he.

14. Damyar

Damyar Niet meer actief

Heb een banner, whoehoe en nu nog even doorduimen dat deze blijft plakken tot het einde van het jaar/begin 2013

15. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Damyar, staat je goed ;)

16. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @daymar, staat je goed is banner!!

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    damyar: mooie banner meid! dat ie maar helemaal tot het eind mag doortellen!!

@dannie: af en toe mag dat best hoor ;) (als het werkt geef ik je groot gelijk! hihi)

hier vanochtend nog even naar het werk geweest, moest nog een onderzoek bespreken, dus weer wat afgerond. over 2 weken de allerlaatste bespreking en dan kom ik er niet weer tot na de zomer hihi

18. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Meiden, nog ff showen hoor :)

19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1