Zwanger worden /zijn van een 3e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door goofychick, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Hier net een mail naar de opvang gestuurd. Ik had namelijk gepland dat de kindjes tijdens mijn verlof minder opvang nodig zouden hebben, maar dat is nu toch niet echt handig, dus gevraagd of er toch nog plek is om het een paar weken langer zo te houden zoals het was... Ben benieuwd...
    En ik ga straks de stap zetten naar de thuiszorgwinkel voor krukken... Bah, vind het helemaal niks...

Maar nu eerst n dutje doen!

2. Damyar

Damyar Niet meer actief

deze test is van gisteren, van vandaag alweer donkerder.
    Mijn camera doet heel raar, hij maakt alleen wazige foto's dus zodra mannetje die goed heeft ingesteld ( heb zelf vanalles al gedaan, :)) dan show ik die ook nog even. Wat me trouwns opvalt is dat op de foto veel lichter is dan echt, want op de foto zie je bv niet dat de rechterkant van het streepje al fel paars is net als controle streep. Dat zie ik thuis wel op de test zelf, naja hij is duidelijk positief en dat 3 dagen voor nod en zonder ochtendurine

3. miran336

miran336 Fanatiek lid

Wauw Damyar; daar kunnen we niet meer omheen hoor. Gefeliciteerd!! (zo blij voor jullie) :D

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Damyar: prachtig hoor!

5. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @smile, smelt.. Heerlijk! En wat veel haartjes al, zeker in vergelijking met die kale boef van mij haha.

@daymar, nou die is zeker donkerder an de vorige! Dt aa em worden meid!

@ surf, de eerste week is k*t en voel je e lopen, laat je ze regelmatig toch nog thuis want dan denkene datà eventjes. Daarna ben je er blij mee!

@ hier, lekker op de camping lekker niks, heb het idee dat hij door het vaker en weer regelmatig beide borsten pakken de productie wel weer iets heeft opgevoerd.

Ben nu op mp een grote kledingkast aan het zoeken voor op de camping, want ik heb nu meer spullen voor m.inck dus alles staat al voller. Dan wil ik liever alles netjes in een kast hebben. Is ook makkelijker kleren pakken smorgens.

6. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Smile, smelt..... Heerlijk manneke!

Damyar, staat goed zo'n banner!

Yessssss vakantie!!!!

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    lekker mayke!

8. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Wakker worden met regen.....waar blijft het zonnetje?!

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Ja bah! Hier ook... Gister was t zo lekker en dan nu dit... Blegh!

10. Damyar

Damyar Niet meer actief

GM

Ook hier somber en nat weer. Bah. Baal ervan dat we nog steeds in winterjas lopen en dat eind april. Wil zon, weer lekker in de tuin zitten als de kinderen zich vermaken in het zwembadje.

Jullie nog plannen voor het weekend en voor koninginnedag?

Zelf gaan we dit weekend de verjaardag vieren van de jongste, dat was toen geannuleerd vanwege ziekenhuisopname oudste.
    Vandaag laatste dingen halen, zoals zijn bumbataart.

Maandag gaan we naar de scouting, daar zijn allerlei activiteiten voor kinderen. Kost € 3,- pp maar dan word er ook vanalles gedaan. Echt heel leuk en we willen nog even naar een braderie.

Gisteravond nog even met de kids wezen zwemmen, ze waren zoooooooooooo druk, dus ik zei tegen man zullen we gaan zwemmen dan kunnen ze hun energie eruit zwemmen. Hahaha ze waren doodmoe en hebben lekker lang geslapen en zitten nu heel tam tv te kijken.

Enne weer getest, denk dat deze morgen/overmorgen even duidelijk is al controle streep. Zal zo even spammen.

11. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Gm

Hier is het gelukkig droog! Dus kids kunnen evt naar buiten, maar zitten binnen te knutselen.

@damyar, lekker hè zwemmen, daarna zijn ze zo lekker rozig. Hier kunnen ze ook altijd eten als bouwvakkers na het zwemmen.

Ja en die jas, vorig jaar liepen we in de meivakantie ook nog met winterjas. Maar ik baal ook giga. Ik heb in mijn verlof nog geen mooie dag gehad. De dagen dat het mooi was beviel ik en zat ik acht dagen boven.
    Straks moet ik gaan werken en wordt het weer mooi haha..
    Ik hoop dat de zomervakantie dit jaar wel mooi is, want dat was vorig jaar ook niet.

Met zulke testen komt het vast deze keer helemaal goed! Wanneer krijg je evt echo enzo? Doen ze dat dan ook in de gg of ga je dan straks gelijk naar verlos?

Hier geen exclusieve plannen, kids vermaken zich wel en manlief en ik hebben weer eens tijd om bij te praten enzo.

12. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hier niet zoveel plannen eigenlijk.
    vriendlief gaat nog even met de slaapkamers aan de gang, en verder zien we wel waar we zin in hebben hihi

op koninginnedag ook niet veel van plan, ik kan tenslotte niet heel veel... in ieder geval lekker met elkaar!

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hee delfino! alles ok?

14. Damyar

Damyar Niet meer actief

test vanmorgen

15. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
  16. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    damyar: mooi meid!! echt een knaller al! (nog niet misselijk met al die hormonen??)

17. Damyar

Damyar Niet meer actief

Surf: mooie kleur hebben jullie op de muren, heel warm. Ziet er erg leuk uit.

Ik ben met vlagen misselijk, maar als ik iets eet dan gaat het wel weer. Hij is wel mooi knal al he, het voelt verder goed, alleen kan ik helaas niet even binnen gluren he.

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    nee jammer genoeg niet! zou erg fijn zijn als dat zou kunnen...

19. miran336

miran336 Fanatiek lid

Even snel via mijn telefoon... gaat een beetje bagger hier. Dat sjouwen over de markt gisteren was niet zo bevorderlijk geloof ik. Staan en lopen voelt erg vervelend. Nu even rust en straks vertrekken we voor een weekje op de camping, in de caravan van mijn ouders. We hebben allemaal een weekje vakantie en blijven zolang we het leuk vinden. Lekker op een stoel voor de caravan en de kids lekker spelen, heerlijk. Speelveldje en toiletgebouw in zicht vanaf de caravan dus de jongens kunnen lekker hun gang gaan. Voor we naar de camping gaan nog even langs een vriendin voor de verjaardag van haar dochter.

20. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Tis een meisje;):D

Deel Deze Pagina