Zwanger worden /zijn van een 3e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door goofychick, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Zo, nu ff uitpuffen op de bank! Net de ruiten van de overkapping aan 2 kanten gewassen! Wat n k*twerk is dat! En nu regent het ook nog dus wordt de buitenkant weer vies :x
    Mannetje is met de oudste nr de bios (de sprookjesboom of zoiets!) dus ik maak t nu gezellig met mn mannen :D

Damyar, die test begint al echt te knallen he? Woehie!!
    Smile, wat n schattige foto!
    Camping, IK WIL OOK

Ik ben trouwens een beetje verdrietig!! :( volgende week vrijdag moet ik er aan geloven :(:( snik snik snik! IK WIL NIET

2. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Werken bedoel je???

3. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    JJAAAAAA, sniksnik

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Ooow dannie, dat gaat echt hard! Zal wel weer even afzien worden...
    Ik hoef pas 31 oktober, dat is echt nog ver weg!

5. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Dat dacht ik in december ook! Dat begin mei nog ver weg was! Ik knipperde een paar keer met mn ogen en nu zitten we al op 28 april! Is echt omgevlogen!! #zucht#

6. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Gelukkig hoef ik maar 2,5 dgn te werken de komende 3 tot 4 jr :) maar ja, dat zal ook wel weer omvliegen :(

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Ja dat is waar, wrs zeg ik op 29 oktober ook dat het is omgevlogen ;)

2,5 dag is wel lekker, dat werk ik ook...

8. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Oeps.... Maar wel een lekker ding!!!

9. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Dannie, ik leef met je mee.
    14 juni is mijn verlof voorbij en mag ik weer aan de slag.
    Ik met er niet aan denken, het gaat zoooo snel.
    Dan te bedenken dat ik ook al vanaf 1 november niet meer in de zorg heb gestaan. De tijd vliegt.

Hopelijk valt het mee, wel fijn dat je voorlopig even minder doet. Ik neem in ieder geval aan dat je na die 3,4 jaar weer meer moet gaan werken.

Hier de kids om half zeven naar binnen moeten trekken. Ik heb ze echt heel de dag niet gezien. M.inck heeft even lekker geslapen. Dus hubbie en ik potje gekaart en lekker beetje kunnen kletsen.

10. Damyar

Damyar Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik mail veel met Jazz en wilde jullie even vertellen dat ze echt zwanger is. Ze heeft digitaal getest en daar stond zwanger 1-2 weken. Heel spannend allemaal, maar heel bijzonder.

Groetjes en fijne avond

11. Damyar

Damyar Niet meer actief

ennasil: ik zie jou online, hoe is het met je al de laatste tabletten gehad?

12. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    damyar/jazz: wauw wat ontzettend geweldig zeg!! dankjewel voor de update! ik wens een gezond prachtbeebje voor ze!

13. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Wauw wateren goed nieuws!! Ik ga zo hard duimen voor jullie.
    Jullie verdienen het zo na alle ellende.

Kimt ze als alles goed zit ook weer meekletsen?

14. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Wat een goed nieuws van jazz!! Gefeliciteerd!

15. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    gm meiden!
    hier lekker geslapen, jullie ook??

gelukkig is het droog! is al een hele verbetering tov gisteren! we hebben net pas ontbeten en gaan zo nog even aankleden.
    schoonouders en schoonoma (ik weet niet zo goed hoe anders te zeggen hihi) en schoontante komen over een uurtje even langs.
    verder geen plannen...

16. Damyar

Damyar Niet meer actief

ja heerlijk geslapen, alleen ben ik de laatste dagen vroeg wakker en dan ook klaar wakker.

Hahaha ik zeg gewoon oma, tante.

Hier laatste test gedaan en hij is nu nagenoeg even duidelijk als de controle streep. We hebben het de kinderen verteld, omdat ze zagen dat ik geen biefstuk at. Jongste twee kids niet, al kwam de oudste van mij van mama wanneer krijg je nou een baby? Vrijdag zegt hij ineens mama heeft een baby in de buik. We ontkennen dat voorlopig nog even tot we weten dat alles goed gaat.

Verder ben ik nu al flink misselijk, dus ik hoop dat we die periode snel voorbij gaan en dit keer niet in het zh beland. Dinsdag ga ik gelijk de huisarts om meds vragen, gelijk goed indammen.

Ga nu even hapjes maken voor de verjaardag, die vieren we na 13:30 uur. Heb ik wel zin in.

Fijn weekend meiden

17. miran336

miran336 Fanatiek lid

Goeiemorgen! Internetverbinding is een beetje traag hier op de camping.

Wauw, Jazz zwanger! Gefeliciteerd!

Het gaat weer goed in dit hoekje :D Ik wil meer positieve berichten!

Hier is het rust, rust en rust. Kids spelen buiten, kijken tv, gaan naar recreatie of hangen wat rond. Wij zitten wat in de voortent, hobbelen wat achter de kids aan en relaxen...

18. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Gm, nou ja goed istie niet begonnen! Dochterlief wilde geaag kappertje spelen en heeft een stuk uit haar haar geknipt en ook bij mn zoontje!!:x
    Gelukkig niet veel en je ziet t bijna niet, maar ze weet nu dat ze dat nooooooooooiit meer moet doen! Heeft goed straf gekregen! (ik wist dat dit een keer zou gebeuren en ruim scharen dan ook altijd buiten bereik op, behalve vanmorgen dus! Het nagelschaartje vergeten op te ruimen :()
    #zucht#

19. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @miran, dat klinkt bijna hetzelfde als mijn dagindeling haha.

@daymar, hopelijk minder ziek dan de vorige keer. Groot gelijk dat je het gelijk in wil dimmen.
    Al een knaller! Dit moet gewoon goed zitten.

@surf, fijn dat je lekker hebt geslapen. Gezellig straks weer heel de kiet vol.
    Hier komt mams ook zo naar de camping voor een nachtje.

Geslapen, meneertje was er elke drie uur. En ik heb weer het idee dat hij een regeldag heeft. Hij komt elke 1,5 uur. Zou kunnen las dat zes weken wel veel voorkomend is. Maar ik moet zeggen dat ik al vaker heb gedacht dat hij een regeldag had. Hihi
    Vorig week ook, maar ik denk dat dat kwam omdat mijn voeding wat terug ging lopen. Ach ja.

Ik heb trouwens elke keer de tijd dat ik volledig bv zou geven opgeschoven. Ik gaf het tot de dinsdag van mijn kraamweek. Toen twee weken, toen zes weken en nu zeven weken, omdat het eerste flesje bij de ha moet.
    Maar nu het dichterbij komt wil ik eigenlijk niet afbouwen. Ik zou wel van een nachtvoeding af willen, maar ik ben bang als ik een of twee voedingen vervang dat mijn bv te snel terugloopt omdat ik ook al zo reageerde op langer doorslapen en maar uit een borst per keer drinken. Ooh ik ben echt erg. Maar op het werk kolven wil ik echt niet en dat koemelk-ei en soja vrij dieet ben ik ook spuugzat.
    Ach ja, ik wil beginnenn om eerst af en toe beetje kolven en dat dan door iemand anders in een flesje te laten geven.
    Want zelfs daar heb ik moeite mee... Grrr die hormonen.. Haha.

20. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @dannie, dat is inderdaad een grrrrr moment!
    Hier heeft zo'n k kind bij mijn dochtertje uit de klas dat een keer bij haar gedaan. Gelukkig viel het ook niet echt op maar ik was laaiend en moeders lachte er maar een beetje schaapachtig bij.

Wel zielig voor het manneke want het is ook echt een probleemgevalletje. Nu al voor de tweede keer van deze school gehaald omdat hij wederom uit huis is geplaatst omdat moeders hem niet aan kan.

Deel Deze Pagina