Zwanger worden /zijn van een 3e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door goofychick, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Damyar, je darmen zullen opgeblazen zijn door de hormonen, dus ja dat kan! ;)
    NEEEEEE, zeker geen zinom t beginnen :(
    T werk is leuk, alleen begint dan t normale leventje werr en dat staat me tegen!!

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    damyar: ja hoor dat kan best! ik had het in fases in het begin. rond de 4 weken inderdaad irriteerde alles rond mn buik (gelukkig waren we op vakantie en kon ik lekker makkelijke kleding aan), dat ging weer weg en toen vanaf een week of 9 elastiekjes om de knoop en rond de 11 weken positiebroeken (wat een verademing hihi)
    (en bij jou zijn het er vast 2 ;))
    wat denk je zelf, gevoel dat het er 2 zijn of niet?

dannie: o wat heerlijk dat de kleine zo goed slaapt zeg!! verrukkelijk gewoon!
    nee ik was gisteren eigenwijs... ik ben nog in stil protest... ik wil niet toegeven aan die stomme krukken, dus gisteren nog een ieniemienie rondje gewandeld zonder, en daar had ik natuurlijk al meteen spijt van (en nu nog steeds...)

ik ga even douchen en daarna naar de vk...
    kindjes zijn net opgehaald, ze waren helemaal hyper haha (aankleden ging ook heel snel, dus ze stonden al vanaf half 9 voor het raam en op het laatst zelfs buiten op opa en oma te wachten, schattig!)

3. Damyar

Damyar Niet meer actief

Surf; ik heb zelf het gevoel dat het er één is, maar de echo zal het moeten uitwijzen. Ga straks gg bellen voor afspraak. Eerste echo is bij hen en als die goed is en het is één kindje dan ga ik naar de vk en zijn het er toch twee dan naar de gyn.

4. Damyar

Damyar Niet meer actief

Heb net GG gebeld en heb 21 mei om 12:00 uur eerste echo.
    Ze sturen vandaag ook nog een vervolg recept voor de ulto bollen naar mijn apotheek, dus die mag ik door gebruiken omdat ik het eng vind om daarmee nu te stoppen.

5. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Damyar, misschien een domme vraag maar wat zijn dat voor bollen en wat doen ze???? Nooit van gehoord namelijk!!

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    damyar: spannend 21 mei!
    ik zou ze gebruiken tot en met de 10e week. dan neemt je placenta de aanmaak van progesteron over en dan is het 'veilig' om ermee te stoppen. (althans dat zeiden ze toen bij mij in de VS en bij Gent...)
    k vind het zo geweldig voor jullie!!

7. Damyar

Damyar Niet meer actief

Het zijn witte/cremige bollen die ik 3 x 2 daags vaginaal inbreng.
    Deze zorgen ervoor dat de progesteronwaarde ( heel belangrijk in een zwangerschap) hoog blijft en geen daling maken. Mijn progesteron waarde is meestal hoog na eisprong , maar daalt als ik zwanger raak en kan o.a een oorzaak van de miskramen zijn, al erkennen ze dat in nederland nog niet. Andere landen zeggen dat het zeker een oorzaak kan zijn. Het kan geen kwaad voor het vruchtje dus ik wil het door blijven gebruiken en gelukkig staat gg daar wel open voor. Dus vanmiddag even naar de apotheek.

8. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Oh, lijkt me onprettig, maar als t werkt, zeker doen! K had r nog nooit over gehoord!

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hmm net verhaaltje getypt, maar internet viel weg ofzo...

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hee dames,
    net bij de vk geweest en alles was ok. bloeddruk nog netjes, kindje mooi op groei (in hoofdligging), weer een kilo erbij :(
    ik vroeg nog even wat hun beleid is mbt strippen en dat doen ze rond de 40-41 weken op zn vroegst. en toen hadden we het even over mn bekken en toen moest ik huilen (dat wilde ik helemaal niet, maar kon het niet echt stoppen, stom!), maar toen zei ze opeens dat we met 38 weken wel kunnen kijken hoe het vanbinnen voelt en of strippen al mogelijk is, omdat bij 2e of 3e kindjes strippen ook weleens eerder al kan helpen het laatste zetje tot bevallen te geven... ben benieuwd...

11. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Gm dames,

Eerst een rust en daarna ineens 1,5 pagina bijlezen.
    Ik lees dat iedereen wel genoten heeft gisteren. Het was dan ook prachtig weer. Wij hebben lekker op de camping niks gedaan:D

Onze boef had gisteren een dag :$ dan niet Eentje waarvan je denkt neeee.. Maar eentje waarvan je denkt doe mij die elke dag.
    Alleen vannacht wilde hij wel eventjes eten en daarna nog 1,5 uur lang aandacht, kletsen en lachen. Maar ja.. Daarna toch nog even geslapen.

Hij laat er nu 3-4 uur tussen zitten, maar overdag ook. Ik moest hem gisteren na 4 uur wakker maken. Een dag en nacht ritme heeft hij nog niet echt. Terwijl we toch elke dag hetzelfde ritueel aanhouden.
    Ook hebben de kids gisteren voor het eerst een afgekolfd flesje melk gegeven. Dat was natuurlijk erg spannend.. Hihi
    Mijn melk is weer goed op gang, alleen nu hij wat langer ertussen laat sta ik elke keer weer op klappen. Wederom stopt hij weer met twee borsten drinken, net zoals eerst toen het terugliep, dus als hij er maar eentje pakt dan kolf ik de andere even drie minuten af zodat het toch eeen beetje op gang blijft.

@surf, fijn dat alles goed was. Tegenwoordig zijn ze wel soepeler met helpen bij ernstige BI. Ik mocht ook kiezen voor inleiden met 38 -39 weken, maar ik wilde dat niet. En het was ook niet nodig uiteindelijk. Hopelijk kan ze je gewoon met 38 weken strippen.

@damyar, fijn dat de gg zo meedenkt, logisch dat je ze nog wilt gebruiken. Is toch wat meer houvast.
    En heel normaal dat je broeken al niet dicht gaan. Die hormonen doen van alles met je en dat werkt ook gelijk op je darmen.
    En stiekem 2 en ene derde dat gaat allemaal harder;)
    21 mei al echo, spannend! Maar het wordt vast een hele mooie.

@dannie, ongelofelijk dat hij zolang slaapt! Ik wil ook haha.. Maar die van jouw os ook iets ouder. Staan je borsten dan niet op klappen?

Verder weet ik het even niet meer..

Oh ja, surf, meid niet eigenwijs zijn. Ik begrijp je gevoel helemaal maar hopelijk kan je jezelf er snek overheen zetten. Doe het dan zeker als je een stukje moet lopen, maar als je naar iemand toe gaat niet. Dan is het niet ineens zo heftig..

12. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Tmv2, ik ben inmiddels helemaal over op fv omdat ik vrijdag weer moet gaan werken! Dus nee, die staan niet op knappen, t zijn nu meer van die lege hangende zakjes :( hihi

13. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Hier schijnt t zonnetje lekker! Denk dat k zometeen maar es naar de speeltuin ga met de kids!

14. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Surf, fijn dat alles goed was met de kleine!! En ook fijn dat ze al eerder willen kijken om te strippen (is dat huilen toch nog ergens goed voor geweest;)) die vreselijke hormonsters toch :(

15. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @dannie, oh ja je zou afbouwen. Het gaat zo allemaal zo snel dat ik soms vergeet dat jij alweer zover bent.

Hier ook weer heerlijk zonnetje. Kids zijn weer buiten! Vanmiddag even maar de braderie hier op de camping.
    Manlief zet me even met de auto af, dan kan ik ff snuffelen. Ben ik och even weg. Is maar kleintje maar weer wat anders.

16. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Hier net trug van de speeltuin! Kids hebben heerlijk gepeeld en ik heb redelijk relaxed kunnen toekijken! Ging me best goed af zo met drie kids (zei ze redelijk trots :))

17. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Hoe was de braderie? Nog iets leuks gezien?

18. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Ben nu wel best n beetje moe moet ik eerlijk toegeven!! Moe maar voldaan! Strax alles nog ff onder de douche gooien en op tijd hun bedjes in!

19. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    De kleine man ligt te vertellen tegen zn speelgoed in de box :) zo schattig!!!

20. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Lekker gevoel dannie! Fijn!!

Deel Deze Pagina