Zwanger worden /zijn van een 3e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door goofychick, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miran336

miran336 Fanatiek lid

Wat een gedoe weer Ennasil, het zou fijn zijn als ze eens op 1 lijn zaten daar. Ik duim ook nog voor je hoor! Knuf!

Wij hebben alle 4 vakantie, dus ben ik nog niet zoveel hier...
    Vanavond maar eens op mijn gemak voor gaan zitten als de kids in bed liggen.

Ik ga nog even onze echo showen;

Bijgevoegde bestanden:

2. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @miran... Smelt! Zo mooi weer om te zien, lijkt voor mij weer zo lang geleden.

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Prachtig Miran!!

4. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Miran, wat n plaatje!!! Zooo mooi!!!!

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    zo mn werk van vandaag zit er weer op. kindjes zijn nog met oma mee, dus nu nog even rust hihi

6. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Miran mooi!!

Trotsemams gefeliciteerd zeg.

7. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    like!!:d:d:d

8. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Hier zit ik dan... Aan mn ontbijtje, vlak voordat ik moet vertrekken..... Naar mn werk! Eerste x dat k n hele dag mn b.rammetje niet zie :( ook eerste keer voor mn mannetje dat ie n hee dag met 3 kids is! #zucht#

9. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Succes dannie!!! Heb je daarna wel weekend??

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Dannie: succes meid!!!

11. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Succes vandaag dannie!

12. miran336

miran336 Fanatiek lid

Aah, succes met werken vandaag Dannie :(

Hier heeft de buurman een kwartier geleden besloten dat hij de bestrating van zijn tuin opnieuw gaat aanleggen. Ik lig dus wakker van stenen die op stenen gegooid worden... Grrr. Dit is nog laat voor hem, soms horen we hem om 5 uur al stofzuigen.

13. Damyar

Damyar Niet meer actief

gm meiden,

Danni succes vandaag op je eerste werkdag.

Hier ego: mijn broer logeert hier, hij is gisteravond door mijn moeder uit huis gezet na de zoveelste ruzie. Mijn moeder is verre weg van een ideale moeder en heel ego. Mijn zus en ik zeggen altijd we hebben onszelf opgevoed. Nu is mijn broer, hij is net 20 het ook zat. Dus vandaag heel veel regelen en kijken of we een huisje kunnen regelen, want hij studeert nog. Tot die tijd blijft hij bij ons wonen.
    Als jullie nog tips hebben waar ik aan moet denken, dan hoor ik ze graag.

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    damyar: heftig zeg!
    lastig ook om op stel en sprong iets voor hem te vinden... succes!!

miran: balen dat soort buurmannen!
    die van ons slaapt volgens mij de hele dag en begint dan rond 20 uur te boren (net als de kindjes in bed liggen...). kan ik me ook zooooo aan ergeren.
    ok dat je moet boren, daar kan ik in komen, doen wij tenslotte ook wel eens, maar doe het gewoon overdag! maar nee, dan ligt ie volgens mij gewoon nog in bed te stinken, want dan zijn altijd nog de luiken helemaal dicht...

15. miran336

miran336 Fanatiek lid

Damyar; ach, wat naar voor je broertje... hopelijk vind je snel iets passends voor hem.

Surf; Ow ja, erg irri zeg! Onze buurman is gescheiden, kids zijn uit huis. Hij is dus om 7.20u begonnen, en om 10.30 had hij zijn klusje klaar. Sjonge... heeft ie nog mooi iets aan zijn dag natuurlijk :x. Onze jongens hadden vandaag net bedacht dat ze niet voor 7 uur wakker gingen worden. De oudste heeft nog een uur luister cd's geluisterd in zijn bed. De jongste kwam om 8.15 u bij ons :$. Toen waren wij dus al even wakker.

Ik heb toch zo'n zin om ons huis baby-klaar te maken! Heb al wat tassen van zolder gehaald met de kleine kleertjes. En even aan het kijken wat ik allemaal nog heb en wat er nog aangeschaft moet worden. Zal vast niet veel zijn. Morgen wil mijn man de wieg licht opschuren, dan kan hij gespoten worden. Mijn moeder begint binnenkort aan de bekleding. Matrasje is rond mijn 24e week zwangerschap klaar, bij prenatal laten maken. Zodra mijn vakantiegeld er is eind deze maand gaan we naar ikea voor een kast voor de oudste en nog wat spulletjes. Dan behang halen voor de babykamer en daar aan de slag.

Zo, en nu ga ik me even aankleden. Manlief is met de jongste boodschappen aan het doen. Als ze terug zijn gaan we even eten en dan even langs mijn moeder. Vamiddag gaan we naar een binnenspeelparadijs met de kids. Neem ik lekker een boekje mee en instaleer ik me op een stoel met een koppie thee :D.

16. Damyar

Damyar Niet meer actief

ik heb vanmorgen geloof ik wel 30 telefoontjes gepleegd en heb zo met mijn broertje een afspraak staan bij de woningbouw. Een collega maakte ons attent dat er appartementen voor een lage huurprijs worden verhuurd incl gas/water/licht. Dit zijn woningen die over 1,5/2 jaar gesloopt gaan worden. Is in een redelijk nette buurt en mijn broer voldoet aan de eisen. Enne het mooie is hij ook huurtoeslag krijgt, dus dan kan hij daar voor 175 euro huur zitten. + daarnaast nog de andere kosten, maar hij heeft een goede bijbaan dus kan het allemaal betalen. We hopen dat het wat is en dan kan hij waarschijnlijk tussen nu en 4 weken een woning toegewezen krijgen. Het zit ook mooi dicht bij het centrum/winkels/ zijn school en zijn werk.

17. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Tm2: pfffff, de werkdag is bijna om! Even volhouden. Hopelijk kun je zeggen: 'het viel me mee'.

Lastig zo'n buurman, tjonge jonge.

Damyar: jij krijgt ook wat voor je kiezen!! Sterkte bij het helpen van je broer!!

Hier: zit mn man vandaag te stangen dat ik nog wel een vierde wil, haha

18. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @smile, denk dat je dannie bedoeld. Ik heb nog verlof. ;)

Een vierde!!!!! Pfff das al snel!

19. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Oh, Dannie, oeps!

Een vierde, nee, zit wat te ouwehoeren met mn kerel hoor. Denk niet dat die hier gaat komen en zeker nu niet. Pffff!;)

Toch wel jammer dat na je zwangerschap je borsten ook weer krimpen. Dr blijft helaas weer niks van over, snif snotter. Soms hoor je mensen om je heen die er na de zwangerschap een cupmaat bij hebben gekregen. Zou ik ook wel willen. Was wel trots op 'wat meer'. Maar helaas, weer terug bij af:x

20. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Haai allemaal, WEEKEND!! :D
    Eerste werkdag zit er op! Viel meteen met de neus in de boter en kon vol er tegenaan! Iemand was aangehouden en moest gehoord worden en ik was een van de gelukkigen die dat mocht doen! Dus niks gespaard, meteen aan de bak :)
    Zat er meteen middenin! Hihi
    Was zo druk dat k geen tijd had om aan thuis te denken! Nu liggen de kindjes in bed en is mammie toetiekapoetie, want we zijn net ook nog wezen zwemmen!! Zo maar lekker naar bed!

Deel Deze Pagina