Zwanger worden /zijn van een 3e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door goofychick, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Damyar, hopelijk lukt het je broertje om snel een plekje te vinden. Ik vind het echt super dat je zo voor iedereen klaar staat! Complimenten!! Hoe voel je jezelf verder? Kun je een beetje genieten van het kleine wonder in je buik??

Wow smile een 4e.... Ik haak nog even af! Ik vind de derde al een enorm cadeau, een vierde zit er echt niet meer in.

Dannie je mocht echt gelijk aan de bak! Vond je het fijn om weer onder je collega's te zijn. Hoeveel dagen werk je nu per week?

Hier een super dag gehad, samen met een vriendin in Breda wezen shoppen bij kidsfactory. Wat een gave winkel! Me wel flink ingehouden. Ik wil eerst weten wat t gaat worden. En eigenlijk heb ik de meeste spullen wel, maar een paar leuke dingen kon ik niet laten liggen. Een mooie omslagdoek van koeka en hele mooie grote hydrofiele doeken.

Morgen weer lekker weekeind. Na het weekeind moet ik helaas weer aan t werk...

2. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Mayke, ja was wel fijn om weer met mn collegae te zijn. Daarkeek ik ook wel naar uit! Alleen dat t "normale leventje" weer zou beginnen stond me een beetje tegen, maar binnen 10 minuten lerk t net of ik nooit weg was geweest :D
    Ik werk normaal 3 dgn, maar ga nu 2,5 dgn werken met opname ban ouderschapsverlof! Dus komende maandag halve dag en dan do en vr weer hele dgn!! (dus geen klagen ;))

3. miran336

miran336 Fanatiek lid

Kwam even kijken hoe je werkdag is bevallen Dannie... heerlijk genieten van je weekend nu!

4. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Gm

Wat een rust hier.
    Ik heb al twee dagen geprobeerd op de tijd uit bed te komen dat ik vanaf maandag moet doen om zelf ook op tijd klaar te zijn. Met het voeden van m.inck erbij was dat beide keren rond 6..
    Helaas is het alleen bij het denken gebleven ooooh zolang hij zo laat komt dan haal ik het haha!

Hij is gewoon echt mijn zonnetje.. De dagen worden langer en de nachten worden korter.
    Hebben jullie dat ook dat die dagen zooo mega snel gaan?

Verder wens ik iedereen een fijn weekend! Knuff

5. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Tmv2, ja de tijd gaat echt heel snel! Te snel!! Een dag is veel te kort :)

Hier druk dagje voor de boeg! Eerst ff opruimen en poetsen en daarna naar n verjaardag! Daarna eten en dan krijgen we bezoek! En dan is de dag weer voorbij!
    B.ram heeft weer goed geslapen! Laatste fles om 20:30 uur en eerste om 09:00 uur:$
    Andere twee hebben ook goed geslapen!

6. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Wow Dannie, B.ram doet het echt goed!! Daar mag onze uk straks een voorbeeld aan nemen!

Wij hebben een rustig dagje, ik heb de boodschappen al gedaan, straks naar de zwemles met Lynn. Vanmiddag even naar de markt voor groenten/ fruit en vis en verder lekker aanklungelen in huis! Heerlijk!!

7. miran336

miran336 Fanatiek lid

Wat een rust.. zowel op dit forum als thuis.

M'n man en jongste zoon zijn even naar mijn schoonouders, even iets ophalen zodat mijn man de wieg kan schuren etc.
    En de oudste is buiten aan het spelen.
    Ik lekker even met een boekje en nu de laptop op de bank. Vanavond met vriendinnen naar de film.

8. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Gm allemaal

Wat een rust zeg! Maar het is weekend dan is het altijd rustig.

Hier redelijk nachtje. 2 keer na vier uur. Aden die van vannacht duurde wel 1,5 uur voor hij ging slapen. Hij was te druk met kletsen en lachen. Haha nou ja ooit gaat hij het vast leren.

Voor iedereen een fijne zondag.
    Morgen voor het eerst heel de dag alleen.. Pfff spanne d hoop dat het lukt zonder teveel pijn. Alleen de Zwemles wordt wel voor me gedaan.

9. ennasil

ennasil Niet meer actief

hoihoi.

even update. ik ben eindelijk ongie:D morgen echo om te kijken of die cyste weg is. zo ja mag ik met spuiten beginnen dinsdag.als die er nog wel zit mag ik niet gaan spuiten.

duimen jullie voor mij?;)

10. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Duim, duim, duim!!! Hoop het zo voor je!!!

Volgens mij komt mn cyclus hier ook weer op gang. Denk dat ik over twee weken 'alweer' ongie ben. Dat heb ik die negen maanden nou echt niet gemist!:D

11. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Wat fijn Ennasil! Ik duim voor je!

Ik begin het zonnetje zo langzamerhand wel echt te missen... ik wil zo graag wel buiten kunnen leven zonder een dikke winterjas! De kinderen willen ook zo graag naar buiten, maar ja nu met het gevolg dat ze continu verkouden zijn... zucht... Gelukkig gaan we komende zomer naar Italie, daar is het in ieder geval lekker weer! Dus nog 7 weken doorbijten!

Verder is het hier rustig vandaag, lekker gezwommen met de kinderen. Daarna even langs mijn ouders geweest om wat spullen weg te brengen. En mijn oma even met een bezoekje vereerd. Ze herkende mij nog net, maar Lynn al niet meer. Ze valt ook erg in herhaling. Het menske is ook al 87 dus dat mag ook wel!

12. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hee meiden,

we zijn weer terug! we waren een weekendje weg (vriendlief gekregen voor zijn verjaardag van mijn ouders). vrijdagmiddag weggegaan, we haalden de kindjes op rond een uur of 13 van de opvang en wilden daarna doorrijden, maar toen we kaspertje gingen halen, wilden ze ons net bellen, want hij zat onder de uitslag... hele grote dikke vlekken, dus eerst meteen maar naar de huisarts gereden... zij zei dat het galbulten waren, een allergische reactie dus... we kregen een drankje mee, en toen zijn we alsnog op pad gegaan.
    we hadden alleen niet echt mooi weer, waardoor we niet veel konden doen. (want lopen of iets was voor mij ook geen optie...). toen we aankwamen in het park bleek het nogal druk... we hebben 3! uur moeten wachten voordat we konden inchecken en konden dus pas rond 7 uur ons accommodatie in....
    zaterdag een beetje binnen gehangen en in de loop van de middag toen alles weer wakker was zijn we naar het zwembad gegaan op het park, aansluitend daar in het restaurant gegeten.
    vandaag weer niet echt lekker weer, dus kindjes in zo'n indoorspeeltuin gespeeld en daarna zijn we maar naar huis gegaan. ik heb ook ontzettend veel pijn... of het het bed was (dat echt megahard was) of het zwemmen gisteren, maar ik kon me gewoon niet omdraaien vannacht, zo'n pijn! en nu nog steeds, kan amper een stap verzetten... hopelijk helpt een nachtje in ons eigen bed een beetje...

gelukkig hier niet veel bij te lezen hihi

ennasil: ik duim nog steeds meid!

dannie: fijn een goede eerste dag dus!

damyar: o dat klinkt goed! hopelijk heeft ie dan snel zijn eigen stekkie!

mayke: ja ik wil ook zon!

13. miran336

miran336 Fanatiek lid

Wij hebben het ook ontzettend toe aan een beetje zonneschijn!

Ennasil; ik duim voor je meis!

14. miran336

miran336 Fanatiek lid

Goeiemorgen! Ik zie zon! :D

Weer even wennen aan het ritme van school. Kids waren ook iets later dan normaal wakker.

15. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    gm, hier ook zon!
    volgens mij is het helaas alleen vandaag mooi weer... ja na zo'n week vakantie is het altijd weer even wennen.

ennasil: succes vandaag, hopelijk is de cyste weg!

hier beter geslapen dan gisternacht, dus denk dat de pijn voor een groot deel door het bed daar veroorzaakt werd... vandaag weer hele dag alleen met de kindjes, hopelijk gaat dat een beetje...

16. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    vraagje: wat zouden jullie doen?

wij zitten in dubio...
    we gaan volgend jaar trouwen en we hebben een mooie locatie waar het geheel kan gaan plaatsvinden. als we het daar doen zullen we voor de hele dag (ontvangst, ceremonie, receptie, diner en feest) ongeveer 22000 euro kwijt zijn...
    van de week kwam vriendlief thuis en zei, weet je wat we ook kunnen doen met dat geld? een kleinere bruiloft (voor een select gezelschap ipv 120 man 55 man) en dan in de zomer lekker 5 weken weer een mooie trip door de VS maken met zn vijfjes...
    nu dus dilemma!
    aan de ene kant denk ik, als ik ga trouwen wil ik dat ook goed doen zeg maar, maar aan de andere kant ben ik helemaal niet van de feesten en de grote groepen enzo, en dan zou ik dat dan wel hebben op 'onze grote dag'... en onze trip afgelopen oktober was ook zo heerlijk met elkaar, en daar zouden we dan nog 2 weken aan vast kunnen plakken...
    ik neig op zich naar optie 2 (dat hadden jullie vast al wel gemerkt), maar ergens denk ik nog wel, ga ik dan niet iets missen...
    LASTIG!!
    wat zouden jullie doen??

17. Damyar

Damyar Niet meer actief

mensenlief 22000 euro. Ik ( wij, hahah) was met alles er op en aan nog geen 10.000 kwijt. Huwelijksreis heeft ons niet veel gekost was buiten het seizoen. Of is het in 4 jaar tijd zo duur geworden :) of ligt dat aan de regio? ( apeldoorn hier) Ik zou echt niet zoveel geld uitgeven voor 1 dag, tuurlijk is het je mooiste dag en dat mag wat kosten, maar 22000 euries zou ik echt te veel vinden. Besteed het dan lekker aan de kinderen en je gezin. Wij hebben in een heel luxe hotel geslapen en ook onze ouders/getuige /kinderen ( die lagen bij onze ouders) en ceremonimeesters waarmee we de volgende ochtend ook nog uitgebreid hebben ontbeten in het hotel.
    Kortom ik vind het echt heeeeeeeel veeel geld en wij hadden echt alles erop en de eraan, ze praten nu nog over onze bruiloft. Dus ik zou kijken of die kosten wel kloppend zijn en zoja dan kijken wat jij en je mannetjes wilden.

Daggasten hadden wij 35 en bij de avond kwamen er nog 80 mensen bij.

18. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Gm ladies!

Hoe s het met iedereen. Hier heeft boefje vannacht zijn record verbroken 5,5 uur tussen de voedingen. Dus we hebben gewoon 4,5 uur kunnen slapen. Niet dat ik toen ik wakker werd niet minder moe was ;)
    Daarna kwam hij weer binnen 3 uur maa ja moest er toch uit om de kids klaar te maken. Eerste keer dat we in het ritme gaan en het is gelukt!!:p eb alleen m.inck in zijn bedje gelegd want oma heeft de kids nog naar school gebracht. Ze wil eerst weten wat morgen de fysio zegt omdat ik dan met de auto móet en hij da lever niet had.

En inderdaad waar blijft dat mooie weer. Zou fijn zijn als ik de winterjas in de kast kon gaan hangen...grrr.

@enassil, succes vandaag!

@surf, kan je helaas niet helpen. Dat is de reden waarom we nog niet getrouwd zijn. Als ik trouw wil ik trouwen zoals ik altijd heb gewild alles erop en eraan, maar ik vind het zo zonde van mijn geld. Ik wil liever een nieuwe keuken en de caravan en dat soort dingen. Dus stellen we het steeds uit.
    De vakantie is echt voor jullie, het feest en diner enzo wat het meeste geld kost is meer voor je bezoek zeg maar! Maar je moet er wel mee kunnen leven dat je het klein hebt gedaan. Je kan altijd nog een groot feest geven als je bijv 5 jaar getrouwd bent ofzo.
    Ik zou gaan voor de vakantie als het je de vorige keer zo bevallen is.

19. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    22000 euro?!!
    Nou, dan wist ik het wel!
    Als ik dan kon kiezen, dan lekker een tripje door de VS.

20. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Hier vandaag maar weer bezig voor de uitgever!
    De oudste twee zijn naar de oppas, F.emke lekker thuis en ik achter de pc :)

Deel Deze Pagina