Zwanger worden /zijn van een 3e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door goofychick, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @smile, jij ook weer vroeg aan het werk! Ik moet er echt nog niet aan denken.. Ik voel me nog steeds een zombie haha...

2. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Mijn nachten zijn iets langer;)

3. ennasil

ennasil Niet meer actief

22000 euro? dan doe je iets niet goed hoor;)
    dat waren wij kwijt inclusief jurk pak bloemen auto etc.
    de lokatie zelf waar we het hielden warewn we voor heel de dag met 80 personen inclusief lunch hapjes middeleuwese spelen uitgebreid 4 gangen diner 5 sterren koffie taart etc. waren we 9000 euro kwijt en ook nog eens onbeperkt drinken. heel het kasteel hadden wij voor ons eigen afgehuurd. wat voor lokatie is het waar je wil houden?

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Ennasil: het is ook alles inclusief hoor!
    De locatie met drankafkoop kost 12500 en daar dus de rest bij, komen we op 22000...
    Ik neig ook steeds meer naar een kleinere bruiloft (hebben nu 115 daggasten, 30 dinergasten en 100 feestgasten...
    Dan gaan we voor 60 daggasten, geen uitgebreide receptie maar een borrel (wel met bruidstaart natuurlijk), diner met 30 en geen feest... Dan zijn we iets van 9000 in totaal kwijt en kunnen we van de rest op vakantie :)

5. miran336

miran336 Fanatiek lid

Jeetje, ik schrik ook wel een beetje van die bedragen hoor. Wij zijn niet bepaald klein getrouwd, en waren met alles erop en eraan 10.000 euro kwijt. Wij hadden overdag 50 daggasten mee, deze gingen mee met de pechtigheid, daarna bruidstaart en koffie en thee. Met deze 50 mensen hebben we ook gegeten en 's avonds een feest voor ik geloof 130 mensen.

Ik zou ook voor optie nr 2 gaan, iets kleiner (of goedkoper) en dan lekker op vakantie samen.

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

hoi meiden
    mannetje is ff weg dus kan ik ff kleine update geven als manlief strax weer te werk is zal ik er weer meer zijn ;)

Met Tygo gaat alles goed hij is vandaag gewogen en weegt 4 kilo!! BV gaat helaas helemaal niet goed hij wil niet happen waardoor ik nog steeds kolf... beetje dubbel werk! maar hou dit nog wel even vol even kijken hoe het gaat als ik volgende week met de kids alleen ben voor de nacht heb ik net fv gehaald want dubbel werk in de nacht is mij te zwaar... ook is Tygo snachts erg onrustig en slaapt soms gewoon helemaal niet! vannacht hebben we een deken onder zijn matras bij zijn hoofdje gedaan en hij sliep super! ik denk dus lichte vorm van reflux vrouw van het cb zei ook dat het goed zou kunnen en we het even aan moesten kijken.

ik zal ff weer fotootje plaatsen :)

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

Hier 2 fotootjes :)

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

surf jeetje wat een bedrag voor 1 dag! zou ook lekker kiezen voor optie 2 ;) heerlijk op reis met zijn allen!!

9. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Surf: je kunt er ook een auto voor kopen. :D
    Ik vind 22000 ook errug veel!!! Staat helaas niet op mijn bankrekening.;) Maare, jouw feestje:)

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    smile: nou hier staat het bij lange na ook nog niet op de rekening hoor ;) zouden we komend jaar bij elkaar moeten sparen...
    we kunnen ook wel goedkopere locaties vinden, maar dit is wel echt heel mooi (vind ik dan...)
    we wilden ook graag alles op 1 plek, waardoor het ook wat duurder werd, maar goed, jullie zijn allemaal duidelijk hihi, kijken hoe we optie 2 vorm kunnen geven, en dan eens goed naast elkaar leggen en dan beslissen samen...

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    delfino: jammer dat ie in de nacht onrustig blijft... hopelijk helpt het ophogen van zijn hoofdje vannacht weer!
    en kolven, pff ik moet er echt niet aan denken... ik vind het voor mn werk al erg genoeg... maar ja, zo krijgt ie wel jouw melk! petje af!

12. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ennasil, hoe was je echo vandaag??

13. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Surf, ppfff wat veel geld zeg!! Wij waren, net als de meesten hier, ongeveer 10.000 eur kwijt, en hadden ook geen kleine bruiloft! Ben t met de rest eens dat t echt veeeeeel geld is en dat t in mijn ogen best goedkoper kan zonder het gevoel te hebben dingen ervoor te moeten (weg)laten!

Delfino, wat n lekker ding! Leuk shirtje trouwens ;) heeft b.ram ook! :)

Ennasil, heb je goed of minder goed nieuws???

Tmv2 fijn dat ie al beter slaapt! Hoe is n hele dag alleen met 3 kids bevallen?

Hier, tweede werkdag zit er weer op! (halve dienst gehad vandaag)
    Lijkt alsof ik nooit gen weggeweest :(
    Morgen gaat de oudste oefenen op school! Best n beetje spannend! Woensdag met b.ram naar cb! Benieuwd wat ie weegt! Gok op n kleine 7 kg!!!

14. ennasil

ennasil Niet meer actief

daar ben ik dan.

helaas de cyste was maar minimaal geslonken dus mag niet beginnen met spuiten:( over 2 dagen terug om te kijken of hij alsnog is geslonken. als dat zo is mag ik mischien toch nog gaan spuiten maar dan op cd 5, kan nog net zeggen ze.

dus nog even afwachten.

15. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Wow, lukt het jullie om dat in 1 jaar te sparen??
    Lijkt me wat! Zouden we in paar jaren onze hypotheek kunnen aflossen :D

Maare...wij waren ook rond de 10.000 euro kwijt. En twas echt een mooi feestje waarbij we niet bezuinigd hebben.

Je 22.000 euro feestje doet wel stof opwaaien, haha!:p

16. ennasil

ennasil Niet meer actief

ooh oke als het alles inclusief is waren wij dat inderdaad ook kwijt.
    het is ook wat je er zelf voor over heb hoor:)
    als ik het zelf over zou doen dan zou ik het niet zo duur meer doen en lekker simpel. bijv lekker op een warm land trouwen enkel met naaste fam. maar goed dat moet je natuurlijk wel leuk vinden.
    denk er nog lekker even over na, en schrijf al je wensen eens op.
    en dingen die je juist niet wil. en vanuit daaruit bekijken waar je op uitkomt.
    het is echt heel lastig ik weet het;) wij waren er toen ook niet 123 uit hihii

17. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Gm dames,

Allemaal lekker geslapen, hier redelijk maar niet meer zo luxe als gisteren. Hij kwam nu na 4,5 uur en na 2,5 uur.

Gisteren best tegengevallen zo alleen met boefje, omdat hij best veel huilt en normaal kon je dat delen, nu dus niet. Hij is wel stil als hij bij je is. Maar vaak moet je dan eerst met hem rondlopen. En na een paar minuten begint ik weer te rammelen en kraken dan moet ik echt gaan zitten en begint meneertje weer.
    Oma had de kids gelukkig gedaan naar school en zwemles.. Ik wacht nog tot ik mijn zapp binnen heb. Want anders ben ik bang dat ik me vertil en mijn moeder wil eerst weten of ik mag gaan autorijden bovenlaag bij de fysio, omdat als er iets fout gaat ik niet verzekerd ben.

Moet wel zeggen, wanneer moet je huishouden doen haha.. Ik ga van voeding naar voeding en kids school naar school.

Vandaag kraámvisite, fysio, boefje wegen en oudste naar judo.. Dus zit weer vol.

Jullie nog plannen vandaag?

@surf, het is idd wel veel geld, wel kano als je dat in een jaar bij elkaar kan sparen.

@enassil, ik duim voor je meid dat de cyste de volgende echo weg is.

@dannie, nu al of je nooit bent weggeweest dat is wel heel snel. Bevalt het wel weer werken?
    Succes met de oefen dag, is zeker spannend!!

@delfino, mooie fotoS knappe kids hoor!!

Verder ben ik het weer kwijt! Meneertje ondertussen alweer uit zijn bed gehaald. Probeer voeding nog even te rekken, anders zit ik straks met visite. En 3 uur ertussen moet toch wel lukken zou je denken.

18. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Goedemorgen allemaal!

Surf, ik zou echt je gevoel volgen. Je trouwt maar een keer, maar zo'n gave vakantie is ook wel een heel mooi vooruitzicht! Ik snap je twijfel.

tmv2; hopelijk een iets rustiger dagje voor je vandaag. Hebben jullie al getest of het koemelk allergie kan zijn bij Minck?? Ik weet dat je daar een tijdje terug aan dacht en ik ben benieuwd. Bij ons was het zo'n overgang toen we op de andere melk overstapte.
    Gezellig weer kraamvisite!

Ennasil; ik hoop dat je goed nieuws krijgt bij je volgende echo, je verdient het! Ik duim!

Damyar, hoe is het met je? Gaat alles goed?

Hier is het rustig, Wout is hier met zijn buurjongentje aan het spelen. Erg schattig! Lynn zit al weer op school. Bij mijn zus begint het spannend te worden. Ze is nu 38wk zwanger, en het rommelt al een paar dagen. Van mij mag de kleine mups komen! Ik wil wel weer lekker knuffelen.

Even jullie mening:
    Suze of Eefje??
    Gijs of Ties???
    Wij blijven twijfelen.....

19. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Als ik daartussen zoutzieden kiezen zou ik gaan voor Suze en Ties.
    Ties stond ook bij ons op het lijstje, maar Hij is aardig populair aan het worden.
    Eefje vind ik helemaal niks. Ik associeer dat erg met an en eefje van Marc detroiut (of hoe je het ook schrijft) sowieso ben ik niet zo.n fan van verklein namen, als je wat ouder bent en dan vind ik dat niet meer zo klinken.

Maar een naam is een erg persoonlijke keus. Dus ga vanuit je eigen gevoel uit.

20. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    tmv2: jammer genoeg niet weer die 5,5 uur gehaald, maar 4,5 is ook al mooi alleen die 2,5 erna is wat kort...
    lastig hoor dat hij zo veel huilt. normaal gesproken zou ik zeggen, hang m lekker in de draagdoek bij je, maar dat is met je bekken ook niet echt handig...
    inderdaad drukte zeg! ik ben benieuwd hoe ik dat straks allemaal ga doen hihi. het scheelt dat onze oudste nog niets aan sporten heeft... zwemles stel ik uit tot na de zomervakantie. dus eerst maar eens wennen aan het schoolritme, dan wennen aan het schoolritme met beeb en dan na de zomer zwemles erbij (maar dat vind ik ook een mooie taak voor opa haha)

smile: ja als we zuinig zijn moet dat lukken (en als de omzet van mn vriend zn eigen bedrijf niet gaat tegenvallen...), maar dan gaan we niet uitgebreid op vakantie enzo hoor, anders lukt dat echt niet. (het is nogal veel ;))

hier vanochtend weer gehuild... ik zie steeds zo op tegen hele dagen met de kindjes ( en mn moeder slaapt de laatste tijd slecht en is daardoor erg moe, dus haar wil ik ook niet vragen, schoonouders op vakantie, mn vader had al afspraken)...
    ik voel me zo schuldig omdat ik niets met de kindjes kan, en dan voel ik me weer schuldig naar de beeb omdat ik hoop dat ze eerder komt (niet nu al, maar met 37 weken ofzo...) en vanochtend vertelde vriendlief dat hij wrs later is omdat hij nog laat in de middag afspraken had staan, en dat trok de tranen weer uit mn hoofd... erg toch!
    sorry voor mn geklaag!

en dan is het ook nog prutweer!

Deel Deze Pagina