Zwanger worden /zijn van een 3e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door goofychick, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland

ja heerlijk! en dan duurt het weer twee jaar voordat ik kaspertje naar school hoef te brengen ;)

2. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @surf, dat zal wel even wennen zijn eentje naar school. Dan ga je helemaal op de klok leven. Maar wel lekker dat hij nu start met veel vrije dagen ertussen kunnen jullie allebei wennen. (ps die twee jaar zijn ook zo om, ik dacht dat bij mij toen ook en ineens was het zover:))

@sparen, nou dat valt hier ook niet mee, we sparen wel de kinderbijslag voor de kids en nog 100 euro per maand. Zet wel geld apart voor de vakantie(camping) en dat soort dingen. Maar ja sportschool, 2 x zwemles is ook alweer 200 euro per maand..:$

@hier, vandaag weer Even flink emo. Was naar de fysio geweest, heeft me allereerst goed pijn gedaan. Heeft schaambeen goed gezet, stond niet goed.
    Gelukkig de achterkant nog wel. Moet echter wel ingetapet blijven.
    Gevraagd of ik wat mag gaan doen. Zwemmen ofzo.. Nou dit in ieder geval 6 weken nog niet dan kijken we verder..
    Maar ik had de kids beloofd om het vanaf donderdag als ik de zapp heb, ga proberen zelf naar school te brengen.. Nou helaas pindakaas ik mag sowieso 2 weken nog geen auto rijden, fietsen of wat dan ook. Ik mag wandelen maar niet te ver elke keer kleine stukjes.. Dus helaas.. Nog minimaal 2 weken elke dag hulp nodig. Als over twee weken mijn bekken goed staat gaan we op de hometrainer kijken hoe mijn bekken reageren op fietsen en met autorijden. Als dat allemaal goed gaat mag ik dit beide kleine stukjes gaan doen..
    Pfff dat was een tegenvaller.. Hij zegt dat het vooruit gaat maar erg langzaam.

Mijn verlof gaat dus voorlopig nog even door tussen deze vier muren, ben blij dat we de caravan hebben dat ik in ieder geval af en toe nog iets anders zie.

Verder gezellig collega's op bezoek gehad was leuk!

En boefje gaan wegen, hij was in 2 weken 525 gram aangekomen en weegt nu 4905 gram.
    Eigenlijk niet normaal.. Je beseft dan dat ze zo snel groot worden. In 6 weken de ongeveer de helft van zijn gewicht aangekomen 1700 gram..

Morgen naar de huisarts ben benieuwd wat die gaat zeggen... En ook naar de tandarts grrr,.. Niet mijn vriend hihi..

Ga weer even bij boefje kijken zodra je hem vasthoud slaapt hij, leg je hem in zijn bed wakker en huilen..

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Tmv2: hè bah wat n tegenvaller!! Als ik dat dan lees denk ik ook, ik moet niet zeuren, want ik kan tenminste nog autorijden, weliswaar kleine stukjes, maar ik kan t nog...
    Hopelijk over twee weken dan goed nieuws zodat je in ieder geval zelf weer wat vaker het huis uit kunt... Sterkte maar weer!

4. Damyar

Damyar Niet meer actief

Hoi meiden,

Vandaag gewerkt en verder gewoon erg druk met van alles. Morgenochtend om 09:00 uur komt de mevrouw van de moeders voor moeders, daarna thee drinken vriendinnetje en dan smiddags met Damian naar het ziekenhuis voor onderzoeken, die bij elkaar twee uur duren. Dan morgenavond koffie drinken bij zieke collega ( heeft chemokuren voor borstkanker) Kortom druk druk, maar wel veel afleiding. Voel me verder goed dus dat ik fijn, misselijkheid is te doen, borsten beginnen wat pijn te doen en verder nog kleine kwaaltjes. Onzekerheid blijft erin zitten.

Bah al die nare bekkenproblemen en zelfs na de bevalling, pfff heel erg heftig hoor. Surf jij ook al zo last daarvan, ik weet ( gelukkig) niet hoe dat voelt, maar begrijp dat je van de pijn heel beperkt wordt. Knuffels voor jullie meiden.

Enne ik ben ook nieuwsgierig :D:D

Verder ga ik zo snel mogelijk bijlezen en weer reageren, maar ik denk aan jullie allemaal.

5. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Gm dames,

Hoe is het hier?

Hier heeft boefje weer 5 uur tussen de voedingen laten zitten.. Zo fijn! Daarna weer 2,5 uur. Maar dat maakt niet uit. Want dat is dan toch opsta tijd. Iets later zou fijn zijn. Want dan kom ik iets beter uit met schooltijden en voeden..

Zometeen naar de huisarts, ben benieuwd wat ze gaat zeggen. En wat we af gaan spreken.
    Vanmiddag naar de tandarts, ben benieuwd of mijn tandjes de derde zwangerschap ook hebben overleefd!

Kom straks weer lezen, ga nu even m.inck uit bed halen zodat we zo gelijk door kunnen als hubbie terug komt van kids naar school brengen.

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    tmv2: heerlijk! zo gaan de nachten een stuk beter!

hier thijmentje weer naar school gebracht voor wendag nummer 2! het ging erg goed, hij hoefde niet te huilen, dus voor mama ook een stuk fijner weggaan!
    mag m om half 1 weer halen ;)

7. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Goedemorgen allemaal!

Damyar, fijn dat alles goed gaat! Wanneer mag je voor de eerste echo komen?

tmv2; 5 uur; dat gaat de goede kant op!

Hier een heerlijke nacht, als een blok geslapen. Net de kinderen weer naar school gebracht en zo lekker koffie drinken met een vriendin. verder een rustige dag!

8. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Bah, nu regent het alweer!!!
    Heb echt brood nodig! Maar met drie kids lopend naar de winkel kost me een uur (heen en terug). Ik denk dat ik wacht tot F slaapt en dan met de andere twee kids maar op fiets ga. Dan ben ik in tien minuten heen en terug.....maar houd er niet zo van om kindeke alleen te laten...
    Waar blijft de lente???

9. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Gm, hier ook n goeie nacht gehad! B.ram heeft net zn eerste flesje op! Andere 2 zijn heerlijk ah sPelen! K ga zo maar weer es aan de poets! Vanmiddag naar cb! Benieuwd wat de kleine man weegt!
    Oudste gister wenochtend gehad op school! Was echter super gegaan! Ze heeft al n beste vriendin gemaakt :D
    Juf zei ook dat t super ging! Goed meegedaan met alles!

Smile, hier is t droog (zonnetje schijnt, maar k zie wolkjes komen, dus duurt niet meer lang :() laat jij de kids wel es alleen thuis? Dat durf k dus echt niet he! K laat ze ook maar zelden alleen in de auto. Alleen als k de auto kan zien en k zeker weet dat k zo terug ben!

Tmv2 fijn van de goeie nacht. Benieuwd wat de ha zegt!

Zwaai naar de rest!!!!

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Smile: dat je dat durft joh! Ik niet hoor... Ook al kan het wrs best voor die tien minuutjes...

Dannie; jullie oudste is ook al bijna 4! Ik ben net even naar de action geweest om uitdeelkadootjes te kopen voor de opvang, heb n potloodje met gum en memo boekje. Bij de boekenwinkel een voorleesverhalen voor op de groep gehaald, en geurverspreiders bij de blokker voor de leidsters. Moeten dan alleen nog snoepjes bij voor de kindjes en dn vind ik het wel weer mooi.
    Taart besteld voor zondag, en slingers en ballonnen gekocht. Nu lig ik bij te komen op de bank bij m'n ouders, die zijn er niet, maar bij ons thuis is de schoonmaakster bezig en ik vind het zo rot om daar naast te zitten niets doen...

Hier is het trouwens heerlijk weer! 15 graden en zon! Vanochtend begon n beetje druilerig maar het trekt helemaal open! Hopelijk bij jullie straks ook!

11. Damyar

Damyar Niet meer actief

even de test van moeders voor moeders showen. Heb de kannen ook al gekregen dus ik doe vanaf nu mee. Zien jullie ook dat de teststreep veeeeeeel donkerder is dan de controle streep. Heb niets over ivf gezegd en zegt zij promp misschien zijn het er wel twee.

Bijgevoegde bestanden:

12. ennasil

ennasil Niet meer actief

joehoe de cyste is geslonken hij is nu nog maar 2 en half cm!!
    vanavond beginnen met spuiten:) ben wel een beetje onzeker over hoe het ook al weer moest:) maar zal zich wel wijzen denk ik.

13. Damyar

Damyar Niet meer actief

ennasil: joehoe eindelijk beginnen met spuiten. Welk middel moet je gaan spuiten. Eerste keren is ff wenen maar daarna flats je hem er zo in. Echt super nieuws.

14. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Tof Ennasil!
    Damyar: tja, misschien zijn het er idd wel twee...afwachten!! Wanneer heb je een echo??

En nee, ik durf F ook niet alleen te laten. Maar ja, soms heb ik geen keus. Als de oudste straks naar school gaat, zal dat af en toe ook moeten, anders red ik het allemaal nooit. Dan informeer ik overigens wel de buurvrouw. En ik woon in een klein, rustig dorpje. Iets heel geks zal er vast niet gebeuren. En ik ga alleen als F diep slaapt. Maar voel me er ook niet heel prettig bij hoor...

15. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Damyar: heb nog even op internet geneusd. Een dikke streep kan idd een tweeling betekenen, maar vaak ook niet. Afwachten dus!!

16. Damyar

Damyar Niet meer actief

Smile, 21 mei eerste echo.
    Betreft het alleen laten, hier zit school praktisch tegen mijn tuin aan. Ik heb regelmatig jongste in bed en dan breng ik de babyfoon even naar de buurvrouw die ook de sleutel heeft en dan kan ik oudste ophalen. Het blijft altijd een geregel he met die kleintjes, maar kan je anders niet F. in de wandelbak te slapen leggen als je denkt dat ze tegen het ophalen nog slaapt en dan lopend naar school? Of is dat te ver?

17. ennasil

ennasil Niet meer actief

puregon. heb even het ziekenhuis nog even gebeld. omdat er op de intructiefilmpjes stond dat je eerst moest kijken of er vloeistof uit de pen komt. maar het zh zegt dat dit niet hoeft omdat je anders vloeistof te kort heb. en ik voreg me af hoe het nou zat met de pen weer terug draaien. maar ik geloof dat ik het nu snap.;)

wat een mooie test heb je!!:) ik wil ook;) hihi

18. Damyar

Damyar Niet meer actief

smile: mijn gevoel zegt dat het er maar 1 is, mannetje zou dat ook het liefst willen. Mij maakt het niet uit, zal bij 1 of twee net zo gelukkig zijn. Als het maar niet misgaat en dat ik over 8 maand een gezond kindje of kindjes in mijn armen heb

19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Damyar; mooie streep!!!

Ennasil; fijn! Wel spannend dat spuiten...

Smile: was niet als aanval bedoelt hoor!!!

20. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Ennasil; wat een fijn nieuws!! Eindelijk weer een stapje verder!

Damyar; dat is wel heel duidelijk ;) zo'n mooie streep moet een goed gevoel geven!

Deel Deze Pagina