Zwanger worden /zijn van een 3e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door goofychick, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Spannend Ennasil! En deze hormonen zorgen die voor n mooi eitje of doen ze iets anders?
    Hoop dat het rokje snel 'op de groei' nodig is!!

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Ik heb zonet zo'n newbornset besteld, voor op de tripp trapp. Normaal 119 nu 67 Euries! Goeie deal!
    Ben helemaal blij!

3. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Is dat het bakje wat op de stoel kan, surf? Dat is echt super handig, mijn zus had hem ook.
    Waar heb je hem besteld?? Ik zou hem ook graag willen!

TMV2 Hoe was je nacht? Iets meer rust gekregen? Ik hoop dat je lekker hebt kunnen slapen en voor jezelf iets meer rust gaat krijgen! Knuf!

Ennasil; spannend, maar weer een stapje verder! Het mooiste zou zijn als je rokjes snel mee kunnen groeien! Ging het zwanger worden snel bij de 1e twee??

Wij hebben heerlijk geslapen vannacht! Ik verbaas me er een beetje over, bij de eerste twee heb ik nachten wakker gelegen. Maar dat was misschien wel pas wat later in de zwangerschap.
    Ik bedacht me net dat ik nog maar 5 weken les hoef te geven en dan is het alweer vakantie! Yess!! Daarna nog wel 2 weken allerlei afsluitende activiteiten op school maar dat zijn wel de leuke weken.

Mijn schoonmoeder is Lynn naar school brengen en Wout staat te dansen voor de tv ;) Als mijn schoonmoeder weer terug is ga ik naar het werk. Een lange dag voor de boeg..

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    mayke: ja dat is dat bakje. ik wilde hem al wel graag hebben, maar vond hem zo duur...
    nu dus op babyhuyswebshop.nl voor 67 ipv 119!

nog maar 5 weken! das kort joh! hier moeten ze nog tot 20 juli ofzo... (basisschool dan...)
    lekker vooruitzicht!

hier ook goed geslapen trouwens. thijmen was rond kwart voor 7 wakker en kaspertje was om kwart voor 8 nog niet wakker, dus toen ben ik maar even gaan kijken (want dat is echt niets voor hem) en toen werd ie net een beetje wakker! echt wonderlijk zo laat!

zij nu net beneden aan het ontbijten, lekker lui hihi

5. miran336

miran336 Fanatiek lid

Hoihoi meiden!

Ik ben even niet zo actief hier, heb even geen puf. Vandaag heb ik het ook weer (veel te) druk. Vanmorgen oudste naar school, jongste naar opvang. 9.30 fysio en 11.00 naar de gyn geweest. Oudste van school, broodje eten en weer naar school gebracht. Nu heel even zitten. straks bloemetje halen voor mijn schoonouders i.v .m. hun trouwdag vandaag, dus vanmiddag even koppie thee doen daar. OOw, ik wil liever slapen... denk dat je me op kunt vegen vanavond.

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    denk ook een beetje aan jezelf miran!

hier nog even 20 minuutjes aan het werk... (ze is nu zelfst. bezig...)
    en dan morgen nog een laatste oudergesprek en dan hoef ik een half jaar niks meer!

7. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    rustig today...

8. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Hoi dames,

Ben ik ook weer! Wat een rust zeg.
    En wat en weer is het eindelijk warm, krijg je dat vieze plak weer inclusief een hoop regen.
    Vanmorgen lekker terug in bed gekropen een uurtje.. Mannetje liet het toe. Hij begin weer met huilen, maar gelukkig van korte duur..dus ik dacht ik neem het ervan.

Nog even gebeld met de verzekering voor de speciale voeding, want bij dochterlief kon ik dit bij de apotheek halen. Maar nu moet het via een speciale organisatie die het dan thuisbezorgen. Is allemaal wel leuk, maar ik heb het dan pas na het weekend en ik moet het op tijd dan weer bestellen. Het wordt geleverd met TNT ook al niet zo'n fan van, want duurt vaak langer maar ja.. Nu krijg ik het wel vergoed en hij heeft tenslotte nog de borst.
    Hij is wel een beetje een luie donder, want gisteren had hij twee keer wat afgekolfde melk gehad met fles.. Wil meneertje niet meer goed drinken, alleen maar een beetje sabbelen net als uit de fles en dan boos dat hij niet genoeg krijgt. Gelukkig vandaag weer over..

Vandaag voor de laatste keer in mijn leven naar de verlos geweest. Ook weer een fase afgesloten :( zo raar weer!

@miran, doe je wel een beetje rustig, volgens mij moest je dat namelijk? Hoe was het bij de gyn?

@surf,dan zijn jullie de laatste volgens mij. Want hier al eind juni zomervakantie. En goede koop gedaan.

@ smile, laten huilen probeer ik wel. Bij zoonlief ook gedaan.. Haha ik maak huilbabys denk ik. Maar dit meneertje gaat zo tekeer op een gegeven moment dat ik in zijn gezicht moet blazen zodat hij doorademt.. Zooo frusterend want het liefst zet ik af en toe de foon uit en de deur dicht. Moet wel zeggen dat hij de box steeds leuker gaat vinden gelukkig.

Door dat bewust afscheid nemen ben je overal wel meer mee bezig. Alleen van die nachten Eem ik graag afscheid haha:p

De nachten zijn nog steeds ongeveer om de 4 uur en 3 uur of om de 5 en 2 uur.

@enassil, spannend hoor..

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    tmv2: ja dat afscheid nemen van alles, is raar idee!
    hier kijk ik zo er naar uit dat ze er is, maar ik besef ook steeds weer dat het echt de laatste keer is nu met dat getrappel in mn buik en dat het zo bijzonder is! laatste keer pretecho gehad, laatste keer dit, laatste keer dat... straks laatste kraamweek etc etc.
    lastig, helemaal met de hormoontjes erbij...

gedoe met die voeding inderdaad, maar wel fijn dat het nu wel vergoed wordt, want het is best duur volgens mij die speciale poeder of niet?

hier is het zonnetje lekker doorgebroken, het is nu echt heerlijk! heb lekker de tuindeur open, kindjes zijn nog met mn moeder mee, net mn laatste klantje de deur uitgewerkt, dus nog even een uurtje rust voor ik moet koken...

10. ennasil

ennasil Niet meer actief

@ mayke ik heb nog geen kinderen helaas. ik ben toen der tijd in dit topic gerold omdat ik niks snapte van zwangerschapspagina hihi. dus ben ik hier blijven hangen:) dus voor mij is het graag zwanger worden van een eerste kindje. we zijn nu anderhalf jaar bezig pff..
    van mij mag het zo nu onderhand wel;)

er vroeg iemand wat de spuiten doen?
    dat zijn hormoon spuiten die ook zorgen voor eigroei. het gevaar hiervan kan zijn overstimulatie. dus 3 of meer eitjes en dan word er een verbod gegeven. dinsdag echo op cd 10 en dan zullen we het weten. kan zijn dat ze me nog even verder laten spuiten of ophogen in de cyclus zelf. als het eitje er mooi uitziet en groot genoeg dan mag ik de pregnyll zetten.

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ennasil: ja dat was ik, ik vroeg het me inderdaad af...
    nu dus spuiten voor eigroei, dan met groenlicht pregnyl om de eisprong te laten plaatsvinden?
    en gewoon nog zelf aan de klus, toch? geen ivf of iets?
    spannend! ik duim heel hard!

12. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @ surf zonnetje hier regent het nog steeds en het iscwarm. Lekker klef dus.

Voeding is volgens mij 26 euro per pak, dus ben wel blij dat ik het vergoed krijg

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ja zeg, wat een geld!
    hier inmiddels ook weer dicht getrokken... hopelijk blijft het droog...

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Ik had vanmiddag onze kraamhulp een mailtje gestuurd over dat de vk met 38 wkn wel wil strippen, zodat ze er vanaf wist voor dr planning... ( ze heeft bij kaspertje vanaf dat ik 37 wkn was stand-by gestaan ;)
    Nu mailt ze net terug dat ze niet hoopt dat ik eerder beval omdat ze nog op vakantie gaat van 10-17 juni...
    Ik balen! Dan maar niet strippen met 38, maar met 39 weken... Is de kans van slagen mssn wel groter... Ik wil namelijk echt haar als kraamhulp en niet iemand anders...
    Ze had n weekje eerder op vakantie moeten gaan, niet als ik al 38-39 weken ben!
    Nou goed... Nu dan maar strippen met 39+3 (weekend zit er tussen) en dan hopen dat het meteen aanslaat hihi, dan komt onze kleine meid vast op 18/6, ook mooi!

15. miran336

miran336 Fanatiek lid

Ja, ik moest rustig aan doen... en ja, ik heb teveel gedaan vandaag. Dom, nu harde buiken (eigenlijk de hele dag al). Zo maar eens naar bed.

Gyn zei dat het misschien verstandig was om me helemaal niet meer op mijn werk te laten zien. Nou, dat heb ik even tegen gesproken. Ik ga 2x per week een kopje thee drinken en dat wil ik nog graag blijven doen. Dat mocht gelukkig, als ik mezelf maar in acht neem.

Trusten meiden, morgen eens proberen bij te kletsen hier...

16. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Rustig aan Miran!! Lekker naar bedje (ik lig er ook net in ;))

17. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @surf 17/6 is een hele mooie dag en voor pap een extra mooie vaderdag!

18. Damyar

Damyar Niet meer actief

Goedenavond,

Surf: wat leuk dat je zo goede ervaring hebt met je kraamhulp.
    Klinkt helemaal goed om dan in de 39e week bevallen.
    Ben trouwens benieuwd naar je buik, ga je binnenkort nog ff spammen.

Miranda: wel rustig aan doen he, als het werken niet meer kan dan houdt het op. Al begrijp ik het wel hoor, het is toch ff lekker om buiten de deur te zijn.

Maayke: Hoe gaat de groei van jouw kleine spruit, gaat je buik al goed groeien?

Ennasil: ik ga heel hard duimen dat er niet meer dan 3 eitjes gaan groeien. Twee zal geweldig zijn, dubbel kans. Je eisprong is ongeveer tussen de 36-40 uur naar de pregnyl injectie. Dus nu kun je rekening houden met wanneer klussen :D

tmv2: ik neem echt mijn petje voor jou af, ppfff echt zwaar hoor als ik het allemaal zo lees met de lichamelijke beperking. Maar je doet het waanzinnig hoor en zo'n opmerking doet zeer. Maar straks maak je dat meer dan goed. Heel veel knuffels meis.

delfino: heel veel plezier morgen op de bruiloft van je broer en a.s schoonzus. Geniet ervan.

Smile: ben jij schrijfster of .....

Hier verder lekker aan het genieten. Vanavond zijn we naar mediamarkt geweest. Ik mocht een videocamera uitzoeken voor moederdag. We hebben ons goed laten inlichten en hebben een mooi cameraatje gekocht met een mooi bijhorend tasje. Helemaal mooi.

19. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @delfino veel plezier vandaag!

@de rest zwaai zwaai..

20. surf

surf VIP lid