Zwanger worden /zijn van een 3e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door goofychick, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Gm dames!!

Iedereen lekker geslapen.
    @ daymar, ik zou doen wat goed voelt. Als je bang bent voor reacties, die zal je toch krijgen ongeacht de aantal weken. Als je er geen moeite mee hebt zou ik wachten.

Verder een zwaai en een knuff voor iedereen, ik ga even mijn ochtendhumeur verwerken.. Hihi

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Hier alvast Moederdag gevierd ;)
    Morgen is Thijmen jarig en ik wil dat het zijn dag is, en dat hij alleen kadootjes krijgt, dus had ik vanochtend al mijn ontbijtje op bed, met mooie tekeningen en kado's!

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Sterkte tmv2!!

4. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @surf, ik zag op fb den hele mooie foto voorbij komen..

Mijn ochtendhumeur is alweer aan het wegtrekken haha.. Ik ben die nachten zo beu, en zo vermoeiend, maar als ik dan een tijdje op ben gaat het wel weer. Mijn lontje is alleen wel korter.

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    tmv2: ja logisch, ik herken het helemaal!
    thijmen kwam tot ongeveer 7 maanden nog elke 3 uur, dus voor de nacht was dat 23, 2, 5, 8 zeg maar en dat is echt dodelijk vermoeiend... met 8 maanden ben ik gaan afbouwen en met 10 maanden sliep hij door... (nadat we met pijn en moeite hadden besloten om hem te laten huilen... dat waren vreselijke 45 minuten, maar vanaf dat moment sliep hij door!)
    kaspertje kwam al vrij snel nog maar 1x rond half 4, maar rond de 4 maanden ging hij weer terug naar 2x per nacht... hij sliep uiteindelijk ook pas door rond de 9 maanden (vlak nadat ik was gestopt met de bv...)

6. ennasil

ennasil Niet meer actief

even update,

zit vandaag op cd 7 en had gisteren een eerste slijmsliert!! volgens mij gaat het de goede kant op. morgen gaan we voor het eerst klussen. even lozen om vervolgens dinsdag met de echo extra vers te hebben hihi;) dalijk heb ik 5 eitjes. oeps dan hebben we wel geklust:)
    ach ik verwacht niet dat de kans groot is dat ze dan allemaal bevrucht worden. en ik denk ook niet dat ik meer dan 2 3 eitjes zal gaan krijgen.
    ik hoop op 2 eitjes zodat ik meer kans heb.

gr

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Ik hoop met je mee Ennasil!

8. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @enassil, dat is al goede hoop. Hopelijk een mooi eitje of twee.

@ surf, hier allemaal slechte slapers, zoonlief viel mee die snapte het na een maand of vijf. Dochterlief heeft er 2,5 jaar over gedaan. Die kwam tot 2 jaar 2x per nacht. Moet wel zeggen dat ze na een maand, 1,5 maand wel doorsliep en ineens was het over..

Ga zo even met oma schoenen kopen voor dochterlief want ze zijn of versleten of ineens te klein.

9. miran336

miran336 Fanatiek lid

Hoihoi dames.

Heel even hoor, ik breng zo de oudste naar bed en dan ga ik ook... ben gesloopt.

Ben normaal helemaal niet zo moeilijk en zo'n zeurpiet, maar vandaag kan ik het allemaal even niet zo goed verdragen.

Manlief is naar een soort competitiespel met de sportschool. Hij zou het woensdag afzeggen omdat hij geen zin had om te gaan. Vrijdag kon hij geen nee zeggen tegen de anderen en besloot om toch heen te gaan. Vanmorgen had hij geen zin en zei dat ik hem maar moest halen als het afgelopen was. (de meesten gaan dan nog even ergens iets nadrinken of iets eten). Krijg ik vandaag een berichtje dat ik hem niet op hoef te halen want hij heeft vervoer terug. Ze gaan nog even afsluiten bij de wok. Bah, bah, bah... dan ben ik voor mijn gevoel ook echt even onredelijk.

Ik klaag nog even verder hoor...

Gisteravond hebben we onze auto naar een monteur gebracht. Dus hadden we 1 auto thuis vandaag, ik heb hem dus vanmorgen weg gebracht aangezien hij er om 10 uur moest zijn. Weer naar huis, was ophangen en om half 12 was ik weer bij hem met de kids omdat we onze auto, die inmiddels gerepareerd was, op konden halen. Auto opgehaald, auto 2 naar huis brengen en manlief weer terug brengen, naar huis, was ophangen, boodschappen doen (gelukkig met mijn zusje en konden de kids even bij mijn zwager blijven). Daarna mochten we bij mijn zusje blijven eten en we zijn inmiddels thuis. De jongste ligt in bed, zonder te douchen want dat trek ik even niet. De oudste zit nog even naast me en die breng ik ook zo, dan ga ik ook in bed. Harde buiken en bekken die niet meewerkt... Gatver! Dank je wel hubbie... maar niet heus. Ik vind het wel een beetje dubbel want hij werkt door de weeks ook hard en ik gun hem echt wel die gezelligheid en even lekker eruit, maar mijn hormonen denken er even anders over nu :(

10. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @ miran, dikke knuff! Spreek het vooral uit, dat rustig aan doen van jouw zie ik ook niet..

11. miran336

miran336 Fanatiek lid

Tmv2; Thnx! We hebben het er ook nog wel over hoor. Hij doet normaal gezien ook al zoveel voor me, maar merk dat dit echt teveel is.

12. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Miran: ik snap dat je het m gunt, maar snap ook heel goed dat het nu even niet kan...
    Hier zei vriendlief vanochtend ook, ik heb wat tijd voor mezelf nodig, al is t maar n uurtje, maar doordeweeks druk met werk en zodra hij thuiskomt neemt ie alles over van me. Ook in het weekend, vanaf half januari t/m begin april elk weekend gewerkt, daarna alle klussen in huis en ondertussen werd ik steeds beperkter natuurlijk...
    Ik gun m echt die tijd voor zichzelf wel, maar ik baal ook als ie even n uurtje zich terug trekt omdat ik het dan allemaal weer alleen moet doen en juist in het weekend wil het samen doen (of eigenlijk dat hij het doet, schaam schaam...)

Sterkte! Lekker slapen!

Wij hebben net Thijmens nieuwe fiets in elkaar gezet, slingers opgehangen, en nu ga ik naar bedje, heb pijn!

Morgen verjaardag van onze oudste kanjer!!

13. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Miran: ik zeg: 'samen zwanger'. Dus ook al het vervelende samen delen. Drukke week of niet....jij hebt het ook niet makkelijk door de week....

Damyar: een thematische methode voor de bovenbouw waarin de zaakvakken, de creatieve vakken en taal zijn verwerkt. In totaal schrijf ik twaalf thema's, de eerste vijf komen na de zomervakantie op de markt...

Miran: is jouw zus in de medische molen wat betreft zwanger worden? hoe is het daar nu mee? (of vergis ik me nu??)

Ennasil: poeh, spannend!! Hoe gaat het met de klusserij? Wat in het begin toch allemaal wat lastig??

Nu ff tv kijken :)

14. Damyar

Damyar Niet meer actief

Hier een hele slecht dag, ben kots maar dan ook kots misselijk.Heb veel in bed gelegen vandaag, wel met mannetje en kids nog een heel stuk gefietst en die frisse lucht doet me enorm goed. Maar oh wat vergeet je die misselijkheid toch snel als je zwanger wilt worden en nu ik het weer heb denk ik neeeeeeeeeeee ga weg, wil er voor me kindjes zijn en blij zijn met het wonderlijke in mijn buik. Maar ik weet dat het ook normaal bij mij rond de 10 weken beter wordt en bij 12 weken over is. Dus dat is nog in het ergste geval nog 6 weken.

Mannetje is heel lief voor me en gelukkig heb ik veel aan hem. Hij heeft vandaag de was weggetreken en met de kids de spelletjes gedaan die ik veel doe met de kids.

Miran: ik snap het helemaal, ik zou ook daarom kunnen ploffen. Knuffels.

Surf: morgen een mooie dag gewenst.

15. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @surf gefeliciteerd met je mannetje!! 4 jaar wat een mijlpaal! Een nieuwe fase in jullie leventje. Verwen hem maar goed en maak er een leuke dag van.

16. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Tmv2: Dankjewel!!

Damyar: oe, sterkte meid!!

17. miran336

miran336 Fanatiek lid

Fijne moederdag allemaal! Flink verwend?

Surf; fijne dag gewenst voor jullie. Gefeliciteerd met jullie mannetje.

Hier alles weer oké :D
    Ik heb nog wel de naweeën (figuurlijk) van gisteren. Vanmorgen heerlijk verwend door mijn jongens met zelfmaak-cadeautjes. Daarna moest ik boven blijven tot het ontbijt klaar was. Mannen hebben croissants gemaakt, broodjes uit de oven, eitje erbij en jus d'orange.
    Onze oudste zoon vliegt voor me vandaag omdat de juf heeft gezegd dat je mama op moederdag extra moet verwennen, schatje. Hij deelde papa nog even mee... er is zand uit mijn schoenen gevallen bij de salontafel en we moeten mama verwennen vandaag (hint) ;)
    Nu zit ik even lekker op de bank en papa heeft de 2e wasmachine al aan, net de stofzuiger beneden door de kamer gehaald en hij loopt er nu mee naar boven :D

18. miran336

miran336 Fanatiek lid

Damyar, hoe voel je je meid?

19. miran336

miran336 Fanatiek lid

Smile; ja, mijn zusje gaat volgende ronde beginnen aan haar 6e poging iui. Daarna houden ze even pauze en gaan dan verder met ivf. Hopelijk is dat niet nodig.

20. miran336

miran336 Fanatiek lid

Ennasil; hoe gaat het met het prikken?

Deel Deze Pagina