Zwanger worden /zijn van een 3e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door goofychick, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Damyar

Damyar Niet meer actief

Fijne moederdag allemaal, zijn jullie goed verwent? Hier wel

Surf nogmaals een fijne dag vandaag met jullie 4jarige.

Miran: hahaha wat een goeie van je zoon, laat je mannetjes maar lekker veel voor je doen.

Hoe is me voel, nou daar praten we gewoon niet over want dat is vreselijk. Spugen is weer een feit, bah bah bah. Nu heb ik ook nog woorden met mannetje gehad omdat hij al het vlees heeft klaargemaakt voor vanavond. Nou ik kwam beneden en rook het en kon gelijk weer doorrennen naar de wc om te spugen. Maar zometeen moet ik me klaarmaken, naar moeder en schoonmoeder.

2. ennasil

ennasil Niet meer actief

@ smile, het klussen gaat opzich best goed hoor. de ene keer beter dan de andere keer , maar goed genoeg:)
    met het prikken gaat het ook goed gelukkig! weinig bijwerkingen. na het prikken klein beetje kramp maar dat is eigenlijk na een uurtje verdwenen. dus al met al. spuiten is veel fijner!;)

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Fijne Moederdag allemaal!!

En natuurlijk bedankt voor de felicitaties. Hier de kindjes aan het lunchen, dan kj nog even naar bed en vanaf 14 uur feest!

Ik kom vanavond weer even spieken als de rust weer terug is!

4. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Ik hoop dat jullie ook een heerlijke Moederdag hebben gehad!
    Bij mij was t heerlijk! Cadeautjes op bed, gezellig ontbijt, naar de oma's en nu lekker op de bank!

5. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Damyar: oh wat vervelend!! Ik weet hoe je je voelt. Het is zo vreselijk om alleen maar boven de pot te staan en er niet voor je kindjes te kunnen zijn. Brrr, als ik er weer aan terugdenk! Primperan was bij mij het enige medicijn wat een beetje werkte....

6. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    He bah... de werkweek gaat echt weer beginnen... examens staan voor de deur... spannend!

7. miran336

miran336 Fanatiek lid

Mayke; Succes!

Hier wakker geworden met een zonnetje, hopelijk blijft het zo vandaag.

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    goedemorgen!

hier vanochtend de oudste de deur uit zien gaan met zn papa...
    ik heb het er moeilijker mee dan ik dacht ;)
    ik ben natuurlijk wel vaker zonder hem geweest, maar het is zo'n definitief begin van een nieuwe fase en ik geloof dat ik daar even aan moet wennen...
    gelukkig komt er zo een vriendinnetje met 2 kindjes op de thee, heb ik afleiding hihi
    thijmentje moest ook wel huilen toen zn papa weg moest, en dan zou je willen zeggen 'o liefje, kom maar lekker mee naar huis, lekker bij mama', maar ja dat kan ook niet...
    pff kortom emodagje hier denk ik zo... (althans de tranen zitten hoog ;))

iedereen lekker geslapen vannacht? ik wel, was erg moe van de verjaardag gisteren, dus lagen er ook al voor half 10 in volgens mij...

9. Damyar

Damyar Niet meer actief

Surf: ja het is ieder keer weer een stukje loslaten he, moeilijk maar ja ze zijn er aan toe.

Ik kom verder jullie even gedag zeggen, want wij vertrekken zometeen richting berlijn. Het is voor ons nog 5,5 uur rijden, pffff.
    Maar we hebben er zin in. Vrijdag zal ik weer meekletsen, al zal ik tussendoor wel meelezen als daar tijd voor is.

Oh vrijdag is mijn eerste echo, gelukkig vroeg 09:20 uur. Ben best daar gespannen voor merk ik.

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Veel plezier Damyar!
    Gelukkig n paar dgn afleiding voor de echo!

11. miran336

miran336 Fanatiek lid

Veel plezier Damyar! Hopelijk voel je je een beetje goed die je daar bent.

Surf; die nieuwe fases zijn niet altijd even makkelijk :( Ik heb met de oudste soms nog wel dat ik hem graag een dagje thuis zou houden, al weet je dat het niet zomaar kan.

Onze jongste mag trouwens vanaf juni komen proefdraaien, 5 dagen. Ik moet zelf nog even bekijken wat het best uitkomt. Juf overviel me er een beetje mee hihi, ze pakte meteen de kalender erbij. Wanneer hij kwam proefdraaien... ho, niet zo snel... ik ga het nog even laten bezinken en er rustig over nadeken ;)

12. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Haha Miran: nog even over nadenken... Ik snap t hoor!!

Hier is het helemaal goed gegaan met m, maar n ochtendje was wel weer even genoeg. Morgen doen we denk ik weer n ochtend. En dan woensdag natuurlijk de ochtend en dan aansluitend de BSO. En dan donderdag en vrijdag lekker vrij...

13. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Pffff. Heb mn toch een koppijn en zoooooo koud.
    Nu komt mn kerel ook nog later thuis. Dus alleen eten met kids en op bed stoppen. Ff doorbijten :(

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Hmm smile vervelend zeg! Sterkte!!

15. miran336

miran336 Fanatiek lid

Beetje grieperig Smile? Succes vanaaf! Volgens mij moet mama daarna ook maar lekker onder de wol dan ;)

16. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Zo eten op, kids op bed, vaat aan de kant.
    Pffff...heb het inmiddels bloed heet.
    F.emke is wat onrustig dus op bed gaan zit er nog niet in.
    Even wachten op hubbie.
    Maar lekker lang uit voor de tv.

Zoooo, beetje ego, heb de rest nog niet teruggelezen...komt nog wel!

17. ennasil

ennasil Niet meer actief

hier ook druk dagje , vammorgen uit bed gestapt gegeten en de hondjes in de auto gegooid en naar de dijk gereden om daar vervolgens lekker te gaan wandelen. eenmaail terug winterkleding uit kast gegooit en zomer erin, een paar wasjes gedraaid, was gevouwen. slaapkamers gesopt. overal gezogen. beneden woonkamer gesopt. buiten alle ramen gezeemd. en net eten gekookt. en daarna weer de hondjes in de auto gegooid en weer naar de ijk gereden om lekker te lopen. en daarna keuken kastjes gezeemd en vaatwasser uit en ingeruimd. zo en nu lekker zitten:D

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hopelijk wordt F.emke snel rustiger dan kun je lekker zelf ook naar bed smile!

hier was vriendlief lekker vroeg thuis, hij wilde heel graag met thijmen knuffelen (hij had m vanochtend natuurlijk huilend en gillend bij school achter gelaten...), dus hij was er al om kwart voor 6, supervroeg!
    nu zijn er mensen om onze schuifwand voor de kledingkast te monteren, ben ik zo blij mee, scheelt een hoop stof in de kamer (ben allergisch voor huisstofmijt) en een hoop rommel in het zicht...

19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    zooow ennasil: jij had er zin in! haha
    je mag hier ook wel komen poetsen... ;)

20. surf

surf VIP lid

21 mei 2007