Goeiemorgen! Heerlijk geslapen hier Vanmorgen kids wegbrengen, dan even fysio en een kopje thee drinken op m'n werk.
Goedemorgen allemaal! Ennasil; jij had een druk dagje gisteren! Smile; hoe voel je je? Gaat het al wat beter? Hopelijk heb je een goede nacht gehad en lekker bij kunnen slapen! Miran; succes bij de fysio vandaag! Ik ben lekker vrij! Lynn is al weer naar school en straks ga ik met Wout naar het zwembad, dat vindt hij echt heerlijk! Verder geen plannen! Morgen ochtend weer voor controle naar de gyn. De kinderen mogen nu een keer mee, ze vinden het super spannend!
leuk mayke: lekker zwemmen met de jongste! miran: veel plezier op je werk. smile: hoe voe je je? hier thijmentje weer naar school, ging erg goed met wegbrengen zei vriendlief, dus daar ben ik blij mee! kijken hoe ie het er vanochtend weer vanaf brengt. heb alweer zin om m op te halen strax...
mayke: leuk dat de kindjes mee gaan morgen. heb je dan ook een echo waarbij ze mee kunnen kijken? hier is thijmen ook altijd enthousiast al ie mee mag naar de 'buikmevrouw'... alleen de laatste paar keer niet mee genomen (morgen ook niet) omdat het dan zo'n gesjouw voor me is (kindjes in en uit de auto enzo)
update, vandaag echo gehad. er was 1 eitje te zien van nog net geen 13mm en 1 van 11. allebei nog erg klein dus. vrijdag terug. vanaaf even klussen voor mocht hij een groeispurt maken nu tot vrijdag door blijven spuiten.
ook wil ik jullie op de hoogte brengen dat het bij jazz helaas weer mis is gegaan. ze was al een tijdje aan het bloeden wat haar erg onzeker maakte en toen is ze naar de ha geweest gisteren. er was niks meer te zien op de echo. haar hcgwaarde was nog 124. en ze had een aantal cystes. ze is opgelucht dat ze geen curretage hoeft. haar lichaam heeft het zelf opgelost. (ik weet niet of ze nu nog door gaan of stoppen met zwanger proberen te worden.)
Ennasil: hopelijk vrijdag n mooi eitje! Jazz: onee bah, wat n narigheid!! Heb er even geen woorden voor... Heel veel sterkte!! Ik denk aan jullie...
ik heb jazz net even gesproken via de mail: het gaat oke met haar maar ze merkt nu toch wel dat ze het er moeilijk mee heeft. ze kan moeilijk eten.. wel gaan ze tot december nog proberen om zwanger te worden, maar zonder alle toeters en bellen. ze weet nu niet goed waar ze in haar cyclus zit dus ook dat is nog even afwachten.
Och tjee....wat naar dat ze het er moeilijk mee heeft. Maar wel logisch natuurlijk. Ze hebben de tijd om zwanger te raken dus verlengd? Ze zouden eerst tot de zomer proberen toch? Nou, blijven duimen!!
Ennasil; wil je Jazz knuffels van me overbrengen? Ik gun het ze zo om samen een gezond kindje te mogen krijgen Jammer dat je ei nog niet groot genoeg was, komt vast wel.
Goeiemorgen! Ik verwachtte koud en nat weer vandaag. Maar het begint best goed met een voorzichtig zonnetje hier. Vanmiddag hebben we een afspraak met een kinderarts. Even een gesprekje over de nierafwijking die is ontstaan na de geboorte van onze jongste en wat er deze zwangerschap of na de bevalling gaat gebeuren aan onderzoek o.i.d.
gm! hier begon het ook met een mooie blauwe lucht... maar inmiddels de eerste regenbui al gehad... hopelijk klaart het straks weer op... spannend miran! op de echo's was nu niets te zien toch? ben benieuwd wat ze nog aan extra controles zullen doen. fijn om het in ieder geval even te bespreken met iemand. hier straks naar de vk, ben benieuwd of ze een inschatting wil maken van geboortegewicht. niet dat ik daar heel veel waarde aan moet hechten want bij kaspertje zeiden ze 6 pond en hij was 4130 (oeps!), maar vind het gewoon leuk om te weten. heb namelijk het idee dat ze een enorme groeispurt gemaakt heeft de afgelopen 2 weken... mn buik zit nu echt helemaal vol... thijmentje gaat vandaag voor het eerst door uit school naar de BSO, wordt ie opgehaald met een auto van de BSO, ben benieuwd hoe dat gaat. vind het wel spannend moet ik zeggen. of ie wel met de goede persoon meegaat enzo... naja, ik bel gewoon rond 13 uur of alles goed is gegaan hihi kj had gisterenmiddag bij mn ouders de wax van mn moeder gevonden en flink zn hoofd ermee ingesmeerd... gisteren wel in bad geweest en goed zn haren gewassen, maar toen ie vanochtend uit bed kwam stonden ze haren alle kanten op en was nog steeds vet (terwijl het gisteren goed uitgespoeld leek...) vanavond maar weer in bad hah
Spannend surf! Hoe gaat het op school de eerste week? Is ie nog verdrietig als jullie hem brengen? Ennasil, jammer van je ei, hopelijk groeit ie nog ff door! Jazz, jeetje meid, wat n verschrikkelijk neuws weer! Sterkte! Miran, is het een erfelijke afwijking? Hoe groot is de kan dat de beeb dezelfde afwijking krijgt of heeft? Hier, alles loopt gesmeerd! b.ram doet t nog steeds super! Hij kan al schaterlachen! Zooooooo lief Hij groeit goed en slapen gaat ook nog steeds super! (laatste les rond 20:00 eerste rond 8:00 uur Vanmiddag naar dansles van de oudste en morgen gaan de kid voor e eerst een hele dag naar mn smoeder! Benieuwd hoe het gaat (smoeder zal wel moe zijn na een ele dag met 3 kids ) Op t werk is t net of k nooit ben weggeweest (ben aan t aftellen naar mn vakantie ) Zometeen ff wat manden was vouwen (k lig een beetje achter met de vouwwas ) eerst ff ontbijtje maken voor de kids !
hee dannie! lief dat je er naar vraagt! maandag was het nog drama bij het weggaan, maar was binnen de minuut over (mn vriend had nog even door het raampje gespiekt hihi) en gisteren ging het heel goed. vanochtend had ie een andere juf, dus even wennen weer, maar ging eigenlijk erg goed, hoefde niet te huilen ofzo, ging lekker op zn eigen plekje zitten. vanmiddag voor het eerst voor het echie naar de bso, das dan wel weer spannend (ook voor mams ) fijn dat b.ram het zo goed doet, heerlijk om te horen!
Spannend he? Allemaal die nieuwe dingen! Komt vast goed allemaal! Ze kunnen veel meer dan wij vaak denken! Wat worden ze groot he? Oudste gaat vanaf 4 juni naar school! Is een keer gaan oefenen en volgende week woensdag nog een keer! Ze vond t ech geweldig en zei meteen dat ze morgen weer wilde! was verdrietig dat ze nog een paar x naar de psz moet! Daar zitten alleen maarkleine kindren Ze is er us echt aan toe!