Zwanger worden /zijn van een 3e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door goofychick, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Dannie: haha geweldig! Fijn dat ze het zo leuk vond! Dat komt helemaal goed! Thijmentje heeft altijd wat moeite met veranderingen en dan zoiets groots heeft ie tijd voor nodig, maar komt altijd helemaal goed hoor!
    Je zou m alleen als moeder dan zo graag nog aan het handje nemen, maar ik hou maar in m'n achterhoofd dat het alleen maar goed voor m is, meer zelfstandigheid...

Voordeel trouwens wel, hij slaapt weer tot 7 u ipv 5.45-6.00, scheelt toch weer n uur (lekker voor paps en mams!)

2. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @surf spannen hoor! Maar alvast goedkoper. Fijn dat het goed gaat naar school. Hoe vind je het zelf?
    Succes bij de verlos!

@dannie fijn dat Bram het zo goed doet.. Klinkt als een genietende moeder! En nu alweer toe aan vakantie.hihi. Dat zal ik ook wel hebben. Als ik eraan denk destijds moet gaan werken ben ik al toe aan vakantie

Ik zou over vier weken moetengaan werken, maar hoof volgende week pas of ik eindelijk mag gaan autorijden. Dus ben benieuwd wat de ARbo ervan gaat maken.

Jouw meisje ook alweer aar school, ik vond dat zo.n bijzonder moment, je gaat dan echt een nieuwe fase in. Fijnst ze er al veel zin in heeft.

Hier vannacht weer wat minder, was twee dagen verwend haha.. Hij weegt nu 5090 is alweer boven de 5. Ik vind het Zo hard gaan. En meneertje is 56 bijna ontgroeid en heeft al een keer 62 aangehad, wt helaas niet veel te groot was.
    nog steeds volledig bv, ik laat ondertussen wel hubbie oma of de kids een flesje afgekolftgeven elke dag. Om mezelf daaraan te laten wennen.

Verder weer terugslag in de pijn van mijn bekken. Zoo frusterrend. Dus weer even rustig aan. En verder erg druk et kraámvisite, het komt ineens op gang.

3. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @jazz, geen woorden voor! Dikke knuff meid!

@enassil, dat worden vast twee hele mooie ij'tjes, dat moet gewoon!

4. miran336

miran336 Fanatiek lid

5. miran336

miran336 Fanatiek lid

Surf; fijn dat het al zo goed gaat op school. Het is ook wel wat voor die kids vind ik hoor. En helemaal voor de oudste. Onze oudste is ook wat onzeker en kat uit de boom kijken. Ik heb ook vaak het idee dat ik hem letterlijk moet duwen. Maar als ik de jongste zie, die gaat al vanaf het begin mee om de oudste naar school te brengen, loopt soms even mee de klas in en klets met de juf... hij vraagt nu de juf al regelmatig wanneer hij naar school mag. De oudste moet wat dat betreft een stuk meer "alleen" ontdekken en ervaren. BSO gaat ook vast goed meis, maar kan me voorstellen dat je toch even belt ;)

6. miran336

miran336 Fanatiek lid

Dannie; fijn dat het zo goed gaat met B.ram. Heerlijk joh dat schaterlachen, kun je echt van genieten. Werk.. als je eenmaal weer begonnen bent zit de routine er ook zo weer in. Wanneer heb je vakantie? Moet je nog lang ;)
    Mijn man had bij de geboorte een nierafwijking, dat kwam tot uiting toen hij koorts kreeg. Hij is ook regelatig geopereerd toen hij kind was. Men zegt dat het niet erfelijk is, maar het toeval wil dat een nicht van mijn man ook een kindje heeft gekregen met dezelfde afwijking. Toen hebben wij tijdens de 1e zwangerschap dit aangegeven. Bij de oudste is niets gevonden, niet in de zwnagerschap en ook niet daarna. De jongste was een heel rustige, zoete baby maar als je iets van hem moest, bijvoorbeeld in bad, gilde hij de hele tijd. Drinken deed hij ook slecht. Maar ik zocht er eerst niets achter. In de zwangerschap was trouwens op de 20 weken echo ook niets te zien aan de niertjes. Op dag 6 na de geboorte werd de jongste blauw, slap en draaide met z'n oogjes, dat was rond een uur of 10 's avonds. Dus 112 gebeld, naar het ziekenhuis, onderzoeken en de dag erna gehoord dat hij een urineweginfectie had. Bleek een verwijd nierbekken te zijn, waardoor de urine te lang in de nier bleef en daar een infectie veroorzaakt. Hij heeft een half jaar antibiotica geslikt en 3 keer een infectie gehad. Hij groeide erover heen en toen hij 2 was hebben we het met de kinderarts af kunnen sluiten. Maar wij waren in het begin niet rustig en erg overbezorgd, ik was constant bang dat hij niet meer ademde en prikte af en toe even met mijn vinger in mijn slapende jongetje om te zien of hij ng reageerde. We hebben het idee dat het nu ook weer spannend gaat worden voor ons, en we willen graag dat er goed onderzocht word. Dus vandaar straks een gesprekje met de kinderarts, erg fijn. Ik laat nog wel even weten hoe het ging.

7. miran336

miran336 Fanatiek lid

Tmv2; wat een kanjer dat mannetje van je. Hij groeit goed op jouw melk :D
    Vervelend dat hij nu weer wat onrustiger is, maar volgens mij gaat het wel de goede kant op. Ik lees steeds vaker van je dat hij de nachten wat langer maakt. Respect voor je dat je hem zelf voedt, heerlijk is dat ook hé? Rustig aan met je bekken en vooral blijven genieten.

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    miran: ik kan me goed voorstellen dat je nu dubbelscheck wilt, want zo'n eerste jaar wil je natuurlijk niet nog een keer!
    zeiden de artsen het uit zichzelf of heb je hier om moeten vragen?

tmv2: rustig aan meid (hoe moeilijk ook, helemaal met 3 kk) met je bekken... vervelend dat je weer een terugval hebt...
    jammer ook dat M.inck vannacht wat onrustiger was... hopelijk komende nacht beter!

hier net terug van de vk.... liep natuurlijk weer uit...
    alles was ok, bloeddruk ietsjes omhoog, maar dat had ik bij de jongens ook, dus verwacht dat ie nog wel meer zal stijgen.
    weer wat aangekomen natuurlijk, het hartje prachtig en ze loopt mooi op groei, nog veel vruchtwater, koppie naar beneden en zelfs al een beetje ingedaald. dus allemaal helemaal ok!

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    miran: ik ga zo het filmpje even bekijken ;)

hier voelt het wel luxe hoor!
    kom ik thuis, gaat net de schoonmaakster de deur uit, is mn huisje weer helemaal op en top, en staan de ramenlappers de buiten ramen allemaal te doen, heerlijK!

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    miran: prachtig!
    als je inderdaad een keizersnede moet zoals jij, is dit wel een erg mooie manier om toch dat stukje natuurlijk bevallen te kunnen hebben en dan voornamelijk dat de baby meteen lekker bij je kan liggen, dat het niet meteen wordt meegenomen.
    ik zou dit uitspreken naar je gyn, wie weet kunnen ze er wel wat mee. mssn niet dat stukje dat je je kindje ter wereld ziet komen, maar wel dat je meteen de kleine bij je krijgt.
    en ook dat de papa het naar de weegschaal bracht (mooie tranentrekker hier!) en de navelstreng door mag knippen...

11. miran336

miran336 Fanatiek lid

Surf; fijn dat jullie weer zijn goedgekeurd door de vk! Ow, heerlijk zeg een gepoetst huis. Ik zit hier in een huis vol zandvoeten van de kids, moet wachten tot manlief thuis is om de stofzuiger te pakken.

De kinderarts zei toen in het aflsuitende gesprek van de jongste dat we een volgende keer een afspraak mochten maken. Heb nu via mijn gyn een afspraak gekregen. Eigenlijk heb ik vanmiddag voornamelijk het woord gedaan in het gesprek en de kinderarts was het ermee eens. Fijn! Echo in week 30 en aan het eind van de zwnagerschap. Als de beeb er is contact met de kinderarts en een echo op dag 5 of 6. We zijn er blij mee :)

12. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Fijn dag er zo goed naar jullie wensen wordt geluisterd! Heb je in ieder geval het gevoel dat ze er serieus mee om gaan. Hopelijk worden er deze keer geen gekke dingen ontdekt natuurlijk!

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Huh?!
    Waar is iedereen?

Truste!

14. ennasil

ennasil Niet meer actief

hallowa,

hier jongensnamen aan het doorspitten;) kan maar alvast voorbereid zijn hihi. ik vind persoonlijk A,ustin mooi maar manlief vind nederlandse namen mooier. ik vind j.ason en j.ustin t.hijmen m.ilan ook wel mooi. maar milan heeft een kennis van ons en mischa vind ik ook mooi maar heeft ook al iemand.

morgen temp eens meten. ben bang dat het al gesprongen is. heb vanaaf steeds krampjes in mijn eierstokken. het zou nog niet moeten kunnen maar toch.gisteren voor het laatst geklust dus dan zou het nog kunnen. hoop niet dat hij vrijdag overdag springt want dan heb ik niks meer aan de soldaatjes van dinsdag. die zijn dan aan het einde van de latijn.. vrijdag aaf met hopelijk groen licht aan de klus 3 dagen achterelkaar. pffff... hoop zooo dat het wat moois oplevert:)

groetjes en weltrusten

15. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @miran, wat fijn dat er geluisterd wordt en met jullie meegedacht.
    Ik moet zeggen datik je weken echt hard vind gaan!!

@surf, je begint echt aan de laatste loodjes, hoe is het nu met je bekken.

@ enassil, hier net andersom Hubbie van Engelse en ik Nederlands. Je kan maar vast een naam hebben. Hopelijk kun je er snel gebruik van maken.

@delfino, hoe was de bruiloft of heb ik daar overheen gelezen en hoe gaat het met de kleine ik las op fb dat hij erg onrustig was. Hopelijk kun je ergens een beetje bijtanken.

Andere meiden vertel vertel.... Zwaai zwaai

@hier, weer 5 uur tussen de voeding, we gaan echt de goede kant op. Jammer is alleen dat hij dat meestal alleen doet na een onrustige avond. Hij heeft gisteren weer veel gehuild. Verder eigenlijk alles hetzelfde haha.. De dagen vaan zo snel en je wordt echt geleefd. Wanneer ik tijd heb ben ik aan het ruimen want ik vind het overal zon rotzooi. Bekken zijn er weer op achteruit. En ik zou eigenlijk over 4 weken weer moeten beginnen.

Nu eerst lekker lang weekend!!! Maar waar blijft die lente!!!!????
    Ws straks naar de camping. Dan heb ik toch meer rust dan thuis.

16. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Tmv2: tja m'n bekken doen pijn... Maar heb wel het idee dat het nu niet erger aan het worden is.. Zo met alle hulp red ik me redelijk en als ik dan bedenk dat het nog maar 4-5 weken is, denk ik ook 'onee, wat gaat het hard! Ik wil het nog niet afsluiten' ;)
    Lekker dubbel dus!

Lekker dat m.inck de 5 uurtjes wel heeft gehaald, wel jammer dat er een onrustige avond aan vooraf is gegaan...
    Lekker proberen rustig aan te doen op de camping. Hopelijk doet dat je bekken ook goed, want jeetje, hij is bijna 2 mnd en jij bent nog zo beperkt! Heftig hoor! Ik hoop dat je snel weer wat meer kunt zonder al te veel pijn! Sterkte!

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    jeetje wat een rust hier zeg...
    iedereen te druk met het gezin hihi (de meesten hebben tenslotte nr 3 al ;))

18. miran336

miran336 Fanatiek lid

Inderdaad rustig hier...

Ik heb net even lekker geslapen, manlief is met de jongens op stap.

19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Lekker Miran!
    Ik heb ook al n uurtje slaap er op zitten vanmiddag.
    Vriendlief is nu even aan het werk, dus als ie zo klaar is gaan we nog even naar buiten met de kindjes.

20. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Ennasil....je hebt wel een uiteenlopende smaak!
    Laatst kwam je met Nathan. Nu zie ik Jason en Milan...dat is heel wat anders.
    Thijmen vind ik super. Misschien is Thomas nog een idee??

Deel Deze Pagina