Zwanger worden /zijn van een 3e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door goofychick, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Damyar

Damyar Niet meer actief

we zijn weer thuis, probeer later te reageren. Nu ff alles opruimen, ook van een aantal dagen heb je veel troep, hahah

2. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Het is hier idd rustig, heb ook niet heel veel te vertellen haha.. Elke dag is op het moment een beetje hetzelfde hihi.
    Zijn nu lekker op de camping, kids heel de dag al buiten gespeeld. Nu zo bed in.

Jullie nog leuke plannen dit lange weekend.

@daymar, hoe was het? En hoe voel je je nu? Hopelijk niet al te ziek.

@surf fijn de je bekken wel stabiel lijken, maar wel rustig aan blijven doem hoor.
    En ik begrijp je gevoel helemaal van Neeee we zijn er al bijna.. Haha, ondanks alle pijn vond ik het echt jammer dat ik al met 38 weken ben bevallen..

Ik ga even mijn hubbie aflossen met een huilend mannetje

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    damyar: ja inderdaad, al ben je maar 2 dgn weg, staat het al vol met zooi...
    hoe voel je je nu? hebben je meds een beetje geholpen de afgelopen dagen? ik vind je banner zo mooi trouwens! ik zag 6+4 staan en toen dacht ik: dit gaat helemaal goed komen deze keer!!

tmv2: nee hier geen plannen hoor. morgen moet vriendlief gewoon werken, vandaag dus rustig aan gedaan. daarnet nog lekker naar buiten geweest, laat gegeten en net de kindjes op bed gedaan (vriendlief is nog boven bij TV)
    morgenavond een vrijgezellenfeestje van een vriendinnetje, die gaat volgende week trouwen. het is gelukkig alleen een avondprogramma, dus hopelijk houd ik dat een beetje vol...
    zaterdagochtend gaan we naar een trouwlocatie kijken. (om goed te kunnen kiezen wat we nu willen, goedkoper of toch duur, wil ik in ieder geval alles gezien hebben wat er mogelijk zou zijn...) en dan verder de dag niets, zondagmiddag heb ik fotoshoot met de kindjes en mijn buik bij mn nichtje. die wil gaan beginnen als fotograaf dus die doet nu tegen een heel leuk tarief alvast ervaring op! (hopelijk wil thijmentje een beetje meewerken, want de laatste tijd mag niemand hem op de foto zetten...)
    dus eigenlijk wel wat plannen hihi, maar niet enorme plannen haha

sterkte met jullie mannetje, hopelijk is hij snel rustig en geeft hij jullie een goede nacht!

4. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @surf, haha ik dacht al toen ik het las geen plannen....dus nog niet eruit wat je gaat doen? En wat leuk zo'n fotoshoot. Ik had er ook een foto van moeten maken, maar dat heb ik dus niet. Wel jammer vind ik dat.
    Wel showen hè..

Hopelijk kun je morgen wel een beetje rustig aan doen als je nog een feestje hebt. Veel plezier in ieder geval.

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Tmv2: kindjes zijn bij de opvang morgen, dus heb de dag lekker voor mezelf!

6. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Heerlijk surf! Geniet van t dagje!

Ik ben erg druk geweest de afgelopen dagen. Vandaag een dagje naar mijn ouders met de kinderen. Ze hebben een perkplanten bedrijf en ik spring vandaag een dagje bij. Dat is altijd erg gezellig.
    Hopelijk bedenkt de kleine van mijn zus dat hij vandaag best el eens te voorschijn mag komen. Ze is ondertussen alweer 40 weken.

Bij de gyn was woensdag alles goed. De kinderen vonden het erg leuk om mee te gaan. De bloeddruk loopt op dus volgende keer de medicatie verhogen..

7. Damyar

Damyar Niet meer actief

Berlijn was leuk, al moet ik zeggen dat ik andere steden toch leuker vond. We zijn ook in Potsdam geweest en dat vond ik eerlijk gezegd tegen vallen. Maar ondanks dat was het wel erg leuk. Het zwemmen in tropical islands was echt top en het huisje ook.

Verder heb ik alles bijgelezen, reageren doe ik vanaf nu weer. Is iets teveel. Zometeen mijn eerste echo, ben zenuwachtig. Heb al vanaf dat ik wakker was en dat was vroeg al erge diaree. Als ik zenuwachtig ben heb ik dat altijd en ook buikpijn, dus laat het maar gauw tijd zijn. Over 15 min ga ik er heen.

8. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Oh Damyar...spannend!!
    Duim, duim, duim, duim!!!

9. miran336

miran336 Fanatiek lid

Damyar; ik denk aan je meis! Succes strakkies.

Surf; geniet van je dagje!

Mayke; Je zus zal er ook wel flauw van zijn, laat die beeb maar komen.

Ik heb niet veel plannen vandaag. Het zonnetje schijnt wel heerlijk, hoop dat we vanmiddag even lekker buiten kunnen zitten. Ik ga zo even met mijn moeder mee. Een vriendin van mijn zusje trouwt vandaag en we gaan even het moment kijken dat ze wordt opgehaald door haar aanstaande :D
    Vanmiddag gaan we even naar een fietshandel in de buurt, ik wil graag een mama-fiets, gaan we even kijken.

10. miran336

miran336 Fanatiek lid

Tmv2; hopelijk kun je nog een beetje bijtanken vandaag, las dat je een pittig nachtje hebt gehad.

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    damyar: in gedachten ben ik bij je hoor!

ennasil: moest jij ook niet voor een eimeting vandaag weer? hopelijk is er eentje goed doorgegroeid!

@mayke: ojee, stijging bloeddruk, hopelijk helpen de meds!

miran: leuk bruidje kijken ;)
    en mama-fiets heb ik ook. ik vind m alleen zo groot en zwaar... soms heb ik wel eens spijt dat ik niet een gewone fiets heb, maar het is ook wel weer heerlijk als je er eenmaal op zit (maar het in en uit de schuur enzo, vind ik zo'n gedoe...)

12. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik ga nog even mn bedje in, heb vannacht heel slecht geslapen en vanaaf een feestje, dus alvast een beetje bijslapen...
    tot laters!

13. Damyar

Damyar Niet meer actief

echo was goed, precies 6,5 wk. Heb echo daar gelaten in mijn dossier. Ik wil me nog niet teveel hechten. 12 juni termijnecho.

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Damyar: wauw wat fijn!!! En het was er dus maar eentje ;)
    Kan me voorstellen dat je het nog niet aandurft om te blij te zijn... Hopelijk lukt dat beetje bij beetje na de volgende echo!
    Maar dit is n goed begin!!

15. Damyar

Damyar Niet meer actief

ja het is er één, moet zeggen dat ik wel heel blij ben dat het er maar één kindje is. Twee lijkt me toch wel erg zwaar.

16. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Lijkt mij ook hoor! Kan me je opluchting wel voorstellen ;)

17. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Damyar: wow, goed nieuws!!
    Ennasil....en jij??

18. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Hey meiden,

@daymar, super nieuws!! Wat fijn. Op naar de volgende echo.ik begrijp het helemaal hoor dat je nog wat voorzichtig bent na alles wat je mee hebt meten maken.
    En eentje is idd meer dan genoeg. Ik was toen ook blij dat het er een was. Hoewel bij twee was het ook goed gekomen. Dat zal bij jullie ook zo geweest zijn denk ik zo.

@miran, leuk bruidjes kijken, ben ook altijd nieuwsgierig hoe mensen eruit zien.. Sowieso ben ik wek van mensen kijken haha.. Heerlijk op het terrasje beetje kijken. Op de camping kijk ik ook altijd mijn ogen uit hihi..

@mayke, heb je àltijd last van hogere bloeddruk of door de zwangerschap?

@surf, lekker rustig aan doen vandaag en feestze vanavond.

Hier lekker niks, m.inck was vannacht weer lekker bezig. Hij is ook alweer twee dagen wat onrustiger en minder tevreden. Maar hij ligt nu weer even te slapen, dus ik lekker met een boekje niks doen.. Oké nu met de iPad.. Haha

Ik heb ook een mamafiets, hij is idd we wat zwaar, maar ik vind bet zon fijne fiets, je kan goed opstappen hij staat stevig waardoor het net wat makkelijker is kids erop te zetten. Voor de camping heb ik een gewone oma fiets met stoeltje achterop, anders kan ik er bijna niet tussen.
    Kan niet wachten voordat er weer een mannetje voorop de fiets zit.. Heel erg, maar al die jaren hebben alletwee de stoeltjes gewoon op de fiets gezeten.. Kon het niet aan om die voorop eraf te halen.. Zei tegen iedereen is handig voor de tas.. Haha en dan kreeg ik te horen. Jaja en dat windscherm is ook voor je tas zeker.

Verder weet ik het ff niet meer.

@enassil, hoe is het met jouw?

19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Tmv2: haha geweldig! Stug blijven fietsen met 2 zitjes... Hoe ga je dat straks doen ;)

20. Damyar

Damyar Niet meer actief

ja het is echt super nieuws, al ben ik vandaag ook wel erg verdrietig om alle kleine ienieminie baby's die we hebben verloren. Het voelt zo dubbel en heb het daar nu best moeilijk mee. We zijn ruim een jaar bezig nu geweest en heeft zo zijn sporen achtergelaten. Bij de vk was ik nog niet binnen of ik zat al te janken. We hebben een fijn gesprek gehad en zij stelde voor om me nu al aan te melden voor het pop traject. ( voor zwangere met depressies/etc) Ik heb tijdens de zwangerschap daar heel veel last van, het zijn echt negatieve buien en dan weer vrolijk. Ik wil dat voor eens en altijd afsluiten en wil gewoon nu een fijne zwangerschap hebben en niet leven in angst of het wel allemaal goed gaat. Dus ik ga daar binnenkort mijn intake krijgen. Heb aangegeven bij de vk dat dit mijn laatste zwangerschap is en dat ik dit goed moet kunnen afsluiten omdat alles voor de laatste keer is. Zo zit ik ook nu al met de bv te malen. Bij de oudste lukte het voor geen meter, door de depressie voelde ik die band niet. Bij de jonste heb ik het ruim 2 maanden volgehouden, maar met borstonstekingen en overstimulatie ( spoot er gewoon uit) en hij alleen maar de borst wilde echt totaal niet geslapen en was kei chaggie voor iedereen om me heen + depressie. Aan de enerzijds wil ik het nu weer proberen, omdat het zo goed is. Aan de andere kant wil ik eigenlijk gewoon fles geven, dan kan ik ook gelijk aan de meds als het nodig is en kan ik ook eens genieten van de eerste weken. De kans op depressie is nu met meds vanaf wk 28 en pop traject klein, maar ik wil gewoon eigenlijk ook geen enkel risico nemen. Heb er nu dan ook twee kleintjes rondom me lopen en we ook binnenkort beginnen met nieuwe winkel zit ik eigenlijk niet te wachten op ellende en een fles is dan zoveel makkelijker. Het is kiezen voor de makkelijker weg, maar denk dat die wel ervoor zorgt dat we sneller in een patroon zitten dan elke twee uur je tiet bloot leggen en het gejannes te hebben. Wat denken jullie. De voors en tegens. Mijn man staat achter beide, al denkt hij dat ik met fles geven er beter uitkom dan borst.

Deel Deze Pagina