hey ladies.. ik ben weer klaar met alles wat ik moest doen, maar ik ga onze boef douchen en naar bed brengen. dus morgen nieuwe poging. schaam schaam.. maar voor victoria en mamavanjordy welkom welkom!!! gezellig!
En jullie? Zo, wat een weertje. Genieten...nou ja...ik pas mn kleren nog niet. Grrrr...weet echt niet wat ik aan moet trekken, niet grappig! Vandaag weer bezig voor de uitgever, oudste kids weg naar de oppas dus alleen F.emke nog thuis. Nieuwe mama: welkom welkom!!
Smile: we wilden altijd vier kinderen, maar zit nu ook steeds vaker te denken dat het nu misschien wel goed is. Ik vind kinderen geweldig, maar het zwanger zijn en het eerste half jaar vind ik toch elke keer wel pittig. Maar misschien begint het over een paar jaar toch wel weer te kriebelen.
Hallo meiden, Sorry voor de verwaarlozing. Jazz wat vreselijk meid. Denk aan je Damyar gefeli met je eerste goede echo. Dat er maar vele mogen volgen. Ennasil spannend deze maand voor jou zeg. Ik duim Dannie getsie alweer werken, ik moet ook 4 jui beginnen. Zou ouderschapsverlof nemen tot oktober maar omdat manlief door die reorganisatie eruit gaat wordt het financieel anders aan de krappe kant. Wel ff omschakelen hoor. Surf voor jou schiet t op. Trotsemama van 2 oh nee 3 hihi, feli met 2 maanden mijlpaal. Gaat hard he. Hier drie maanden alweer geweest. Delfino hoest? Victoria welkom Mamavanjordy welkom. Rest zwaai Hier ook nog altijd de wens voor een vierde maar dat zwanger zijn brrr daar zie ik wel tegenop dan. Wij laten de optie open. Ben dit jaar 30 geworden dus heb nog ff de tijd, hoewel de oudste dit jaar 7 word dus moet ook niet te lang meer tussen zitten dan. Denk dat we t over 15 mnd maar eens bekijken. Verder alles wel goed. Druk en onrustige tijden door man zijn baan en drie kids, maar we genieten wel volop van onze rijkdom hoor. Tot snel (hoop ik hihi) Liefs
hee saskia: logisch hoor dat je niet steeds weer hier kunt zijn, het is gewoon druk met 3 kids (kan ik me zo voorstellen... hihi) heeft je man al iets anders kunnen vinden, of op gesprekken geweest? ik hoop dat ie snel iets naar zijn zin kan vinden!
@surf, helaas nog niet. Wel een paar gesprekken gehad, maar bedrijven hebben geen haast met mensen aannemen is ons idee, er gaan weken overheen voor je wat hoort, zelfs na een gesprek. Het is frustrerend maar even niet anders. Gelukkig krijgt hij straks ww en hebben we een woonlastenverzekering die uitkeert naast de ww dus is het gat wat ontstaat te overzien.
saskia; balen zeg, dat je steeds zo lang niets hoort! lijkt me erg irritant! gelukkig dat het financiele gat te overzien is, anders was dat nog een extra grote druk geweest om snel iets te vinden...
Saskia en Victoria....jullie ooit misschien toch voor een vierde. Dan heb je tegenwoordig een heeeeeeel groot gezin Ik denk dat het hier bij drie blijft, maar misschien kijken we daar straks nog anders tegen aan... Saskia: pffff...nog niks voor je man...wat frustrerend!! Sterkte hoor!!
zo meiden, een poging om op iedereen te reageren zolang het boeffie slaapt. ik weet alleen echt niet meer waar ik was gebleven. @victorie, nogmaals welkom hier, gezellig dat je mee komt kletsen. er zijn er op het moment redelijk wat die net zijn bevallen van hun derde kindje. ik zal mezelf even voorstellen voor je, al geloof ik wel dat al die namen je niet meer weet wie bij wie hoort. ik ben 30 jaar, en ben 21 maart met 38 weken bevallen van onze zoon m.inck. hij is dus vandaag precies 2 maanden! ik heb nog een zoon die 8 wordt in aug, en een dochter die 6 wordt in september. ik heb tijdens deze zwangerschap erge bekkeninstabiliteit gehad en ben daar nu nog van aan het herstellen al duurt het me te lang.. je gevoel wat je schrijft over het wennen ken ik helemaal. de nachten was ik eigenlijk weer vergeten hoe het voelt. het ritme.. waar vind ik die in godsnaam.. m.inck is best een onrustige baby en veel wakker, waardoor ik echt nergens toe kom. hij doet hazeslaapjes van een half uur en heel soms langer. (ik moet zeggen dat hij op de camping veel beter slaapt overdag) ben je nog naar de verjaardag geweest? @smile, zag dat je zei dat friso de beste voeding is.. hmmm jammer dat ik de nutrilon voorgeschreven heb gekregen. heb je enig idee waarom dit de beste voeding is. (bij de andere twee heb ik ook nutrilon gegeven, maar ik ben erg benieuwd) @enassil, spannend hoor!! nu afwachten, ik duim heel hard met je mee. @mayke, gefeliciteerd met je neefje. geniet ervan, wel leuk dat er twee van jullie kids straks lekker dicht bij elkaar zitten. kunnen ze leuk spelen. @surf, het weekend na het feestje een beetje overleefd met je bekken, gezien je best een druk weekend op de planning had staan. en hoe was de locatie zaterdag?? en geboortekaartje af.. leuk! komt je die showen of niet?? ben erg nieuwsgierig! (straks dan he, als de kleine meid er is) spannend zeg!! net op school en dan gelijk schoolreisje, hier hebben de kleuters schoolreisje gehad in oktober, die gaan altijd naar zo'n overdekt speelparadijs. ben benieuwd naar de fotos van de shoot.. leuk! @daymar, hoe is het nu met je?? heb je al gebeld voor andere meds. lief dat je zus je kan en wil helpen. ook al samen zwanger leuk hoor!! ( in ieder geval denk ik, ik heb zelf alleen een half zus, die ik eigenlijk nooit zie en die is heel veel jonger. maar ik denk dat het leuk is om samen met je zus zwanger te zijn) @miran, wat lief van hubbie dat hij er nachtwerk van heeft gemaakt. hoe was het?? je hebt in ieder geval erg lekker weer gehad om moederdag te vieren. (mag ik vragen waar ze op de camping staan??, of heb je dat al een keer gezegd) je hebt idd een lekker druk weekje. wat vervelend dat hubbie dan net weg is. gelukkig heb je wel hulp enzo... want anders is het ook niks met die harde buiken. @hier ook een druk weekje, vandaag dan nog rustig aan. moet alleen nu echt kleren gaan bestellen voor de communie van mijn zoon 3 juni. morgen moet ik naar de arboarts, deze week nog naar de fysio (duimen dat ik auto mag gaan rijden) naar het cb m.inck krijgt zijn eerste prik.. brrr. en ik had nog iets, maar ik weet het niet meer.. ooooh dat geheugen he.. verschrikkelijk @dannie, succes met de drie kindjes alleen. ik ben toch wel blij dat hubbie eigenlijk elke avond/nacht wel thuis is buiten zijn uitstapjes. zeker nu nog. en jeetje zeg 2 dagen tot 20 uur overwerken kan dat zomaar?? krijg je het dan wel rond met opvang?? dat is niet zomaar een beetje overwerken? wat doe je ook alweer voor werk? bij de politie toch of heb ik het nu helemaal mis. @smile, jouw kleine meid doet het ook goed zeg! jammer dat ze nog niet doorslaapt. en dat ze het patroon van de andere twee niet volgt. bij mij hebben ze het alledrie nooit gedaan, maar had er wel op gehoopt..hihi vervelend dat de middelste niet lekker is, misschien heeft het ook te maken met de veranderingen in de gezinssituatie. maar als je het niet vertrouwd zou ik toch maar even lang een ha gaan. @mamavanjordy, welkom! maar je schreef toch af en toe al lekker mee gezellig! waarom hebben jullie allemaal zon, hier is het bewolkt en warm.. zo lekker klef. maar eindelijk lijkt het erop de de lente is begonnen. want begreep dat het de hele week warm bleef. alleen het weekend weer wat koeler. rond de 20 ook lekker, maar op de camping vind ik iets warmer wel lekkerder. wat dat betreft houd ik wel van al die lange weekenden zo.. hihi ik moet er straks weer aan gaan wennen dat ik om het weekend moet gaan werken. zal wel vies tegenvallen. eerst maar afwachten wat morgen de arbo te vertellen heeft. @Smile, jij bent ook al weer snel aan het werk. vind je dat wel lekker en gaat dat goed met je meisje thuis. @vierde kind, hier komt er geen hummeltje meer bij. sowieso weet ik niet of ik het nog drukker aankan en dat eerste jaar.. pff. maar vooral lichamelijk word het me ook sterk afgeraden, de kans op blijvend hinder is nu al aanwezig, maar dan helemaal. ook is vier veel minder praktisch met auto en financieel alles wordt al steeds duurder. vroeger zei ik ook vier, maar stel dat mijn gevoel over een paar jaar weer begint te borrelen. mijn verstand zal altijd zeggen het gaat niet, je lichaam heeft gezegd tot hier en nooit meer. bij manlief gaat er tzt ook een knoop in. @saskia hoe is het met je mannetje?? moet hij nog onderzoeken enzo ondergaan of is alles goed bevonden om het zo maar even te zeggen. je man al volop aan solliciteren of niet. snap dat het druk en onrustig is. wel balen dat je nu al bijna weer moet gaan werken. maar als je hubbie straks weer een job heeft kan je het ouderschapsverlof toch altijd nog opnemen?? oh ik zie dat je al een keer had gereageerd, in ieder geval fijn dat je een verzekering hebt die er naast nog wat uitkeert. volgens mij heb ik nu iedereen wel gehad. als ik je vergeten ben.. sorry!!! @delfino, hoe is het met je meid!! mijn mannetje ligt alweer te knorren een tijdje, maar hij valt toch elke keer weer terug in slaap.. heerlijk. dus ga nu kijken of ik snel even wat kan doen. de was is op he tmoment het enige wat ik bij kan houden. kindjes komen zo ook alweer thuis. mijn moeder haalt ze nog steeds 3 keer per dag of en brengt ze weg. zo lief!, maar ik hoop dat ik het vanaf vrijdag in ieder geval een of twee keer zelf kan gaan doen.
Tm2: tjeeeeeeeeeeeeeee, wat een verhaal!!! Goed bezig, hihi. Tja...wat betreft die voeding. Ik weet het niet. Het viel de arts van het CB op dat ouders die hun kinderen iets anders geven dan Friso, veel vaker met klachten rondom buikkrampjes komen. Ze kon zich voorstellen dat eigenmerk van Kruidvat etc niet zo goed doorontwikkeld waren op dat gebied. Maar ook ouders die Nutrilon gaven hadden veel meer klachten dan ouders die Friso gaven. Volgens haar was het erg opvallend. Ze heeft aangegeven hier onderzoek naar te willen... En ja...ik ben alweer een beetje aan het werk. Wel gewoon thuis, achter mn pc, lekker rustig aan. Na de zomervakantie weer voor de klas...dat zie ik als mijn 'echte' werk. Duurt nog even! Hopen dat jouw bekken snel wat beter voelen!!! En dat je er geeen blijvende klachten aan overhoudt!
Haha, ja had even tijd. De kleine boef sliep..hihi en dacht nu ga ik dat eerst doen. @smile, oh dan ga ik dat toch even in de gaten houden als hij als ik begin met afbouwen meer krampen krijgt, want hij heeft altijd al snel last van zijn buik.
Hey daar, @tmv2, dat overwerken dat hoort helaas bij mijn werk. Ja ik werk idd bij de politie (zeden). Gelukkig hebben we qua opvang alles goed geregeld. Mijn ouders en souders passen allebei een dag in deweek, en ik werk altijd op de vaste vrije dag van hubbie. Dus dat is nooit een probleem. @Saskia, Kak zeg dat jullie in de onzekerheid zitten. Damn! Hopelijk vind ie snel een nieuwe baan! @Rest, zwaaaaaaaaiii @HIer, vandaag mag ik oefenen hoe het is met 4 kindjes HEb de kleine meid van dinnetje vanmiddag hier want ze had geen oppas. Kleine meid is 2 jaar dus 4 kids onder de 4 hier. Best gezellie. Miss toch nog ooit een 4e (NOT) Nee wij zijn echt klaar nu met 3 kids. Vanmorgen weer de ergernis van deze week gehad.:x Moest een idkaart voor b.ram bestellen. Foto's bij me, toestemmingsverklaring hubbie bij me, id-kaart van mij bij me, b.ram bij me. Dus ik dacht. Alles in orde en ik kan aanvragen. JAMMER, NIET DUS!!! MOest ik ook nog een legitimatie van hubbie hebben, want ze moeten de handtekening van hem kunnen controleren:x Ik naar huis. Hubbie gebeld en gevraagd zijn pas in te scannen en te mailen. Zo gezegd zo gedaan. Print ik m uit..... wat denk je??? Staat het gedeelte met handtekening er niet op HAd ik toevallig nog een kopie van zn pas thuis liggen (Wel een ieniemienieformaat, maar ik dacht probeer t gewoon) (HAndtekenning was niet eens echt zichtbaar, zo klein Kom ik weer trug bij de gemeente. Alles in orde: "U kunt betalen" Ik zeg tegen die vrouw: "Daar moet me toch wat van het hart. Wordt ik daarstrax weggestuurd omdat ik geen id van hubbie bij me heb, en dit keurt u goed???? Kunt u die handtekening zo controleren??? Knap hoor!!:x:x (Dit zei ik natuurlijk wel nadat ik mijn afhaalbewijs had gehad en betaald had he!! Toen stond ze ff met haar ... vol tanden. Wat een schijnveiligheid dit zeg, BLEH ZUCHT
@dannie, pfff ik word daar altijd zo niet goed van, van die dingen. Ik heb wel eens zoiets gehad met de peuterspeelzaal. Mijn hubbie heeft alleen zijn kids erkend en heeft omdat we niet zijn getrouwd geen gezag over de kids. Moest hij bij die instantie zijn handtekening en weet ik veel wat voor gegevens allemaal hebben en de post kwam binnen op zijn naam. Nu maakt me dat niks uit, maar ik heb toch gebeld van hallo. Het geld gaat van mij rekening, ik regel alles en deze man heeft geen gezag over de kids. Deden ze toch een partij lastig, want dat gebeurde standaard zo. Uiteindelijk toch gelukt. Ik moest alleen bij de gemeente ook mee km toestemming toen te geven voor de id van de kids. Ik hoefde alleen niet mee om ze op te halen. Ik vind het trouwens wel erg dat je vanaf 0 een id moet hebben en dat ze dan ook de prijs nog eens verdriedubbelen. Net of hij over een half jaar nog op die foto lijkt. Pff zeden, dat is wel heftig! In ieder geval lijkt me een van de heftigste takken van de politie.
dannie: wat een gedoe zeg! en inderdaad het slaat dan ook nergens op, ze kijken niet eens goed dan... irritant hoor! tmv2: hebben jullie daar bewust voor gekozen, dat je man geen gezag heeft? is het dan niet zo dat als er jou iets overkomt dat ze dan niet bij je man mogen blijven? (ik weet het niet hoor, vroeg het me af...) wij hebben wel mijn vriend ook het gezag laten aanvragen, en straks als we getrouwd zijn, dan is het helemaal logisch natuurlijk. hier een lekker middagje moet ik bekennen... mijn vader heeft thijmen naar school gebracht, toen heb ik thuis even opgeruimd, en ben ik met kj naar bed gegaan, heb anderhalf uur in bedje gelegen (heerlijk!). mijn vader haalde thijmentje ook weer op van school, is even met m naar het tuincentrum geweest. toen ik met kj beneden was, kwam mn moeder uit haar werk en vlak daarna mijn vader met thijmen. en net de boodschappen bezorgd en mn ouders met de kindjes naar buiten en ze worden rond 18 uur weer thuis gebracht...
@surf, het heeft niet echt een reden. Ik heb tegen hem gezegd regel het maar en hem een folder gegeven hoe.. Ik heb gezegd ik teken wel en het is er nooit van gekomen. Als er iets met mij gebeurd gaan ze naar hubbie of mijn moeder. Ik weet dat mijn moeder ze nooit bij hem weg zouden houden en manlief red het niet zonder mijn moeder. Dus het maakt opzich niks uit. Hubbie hoopt nog steeds dat we snel trouwen