Zwanger worden /zijn van een 3e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door goofychick, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    ik probeer te wachten tot na volgend weekend... hihi

mirena eruit 28 dec.. paar dagne beetje bloed.. geen echte menstruatie dus allemaal lastig te bepalen.. en ik twijfel ook wel..
    ben moe, gevoelige borsten, vergeetachtig hihi... dus wie weet.. maar lichaam kan mij ook voor de gek houden he

2. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    meiden.... fijne avond
    ga douchen en bankhangen

doei

3. miran336

miran336 Fanatiek lid

Tmv2: wow... druk dagje... overleefd ;)

Wendy: hopelijk heeft je ei inmiddels kennis gemaakt met de zaadjes van je man.. ik duim voor je. Testjes kun je maar beter in huis hebben inderdaad haha..

Jannie: balen dat je niet gestript kon worden, je bent het echt wel poepiezat nu hé?

Lieve Jazz; respect voor de belangstelling die je voor anderen op kunt brengen. Knuffel! Oké, en als je het echt niet erg vind... ik zit nl echt vol van mijn posi test en ben helemaal happiedepeppie... dus komt ie: :)

Jaa, mijn test was vanmorgen donkerder. Het 2e streepje stond er ruim binnen de afleestijd en was bijna even donker als de controlestreep. Kwaaltjes; af en toe een klein prikkeltje of steekje in mijn borsten, meer plassen en een beetje weeïg in mijn maag na het avondeten. Vaag wat zeurend gevoel, ik controleer nog elke keer of ik ongi ben... maar het blijft toch echt weg :D. Ow ja, en mijn broek zit strak.
    Manlief is er ook erg blij mee, die wil het wel van de daken schreeuwen en vind het erg moeilijk nog even voor zich te houden. We hebben het wel al aan onze ouders en zussen verteld. Deze waren allemaal erg blij voor ons en verheugen zich op een kleintje erbij. Ik vond het wel moeilijk om mijn zusje te vertellen, maar ze pakte het goed op. Ze zijn met de 3e poging iui bezig.

Damyar: oeh, een streepje... dat meen je niet?! Wat maak je het weer spannend meis... ik ga keihard voor je duimen. Wie weet wel 2 wondertjes in wording. *duimduim*

Dannie: druk weekendje zeg, wel gezellig. Dat het weer zo rustig is in je buik joh.. wie weet loop je over tijd ;).

Sorry voor wie ik vergeten ben...
    Ik ga zo lekker douchen en naar bed, ik merk dat het zeurende gevoel onderin de buik minder word als ik lekker in bed ga liggen. Maar even aan toe geven dan. Kan ook geen kwaad trouwens want ik word morgen om 7.15 op m'n werk verwacht.

4. miran336

miran336 Fanatiek lid

Nog even mijn testjes:
    clearbleu van donderdag en de kruidvat van vanmorgen :D

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

Mooooooi miran!!!

6. miran336

miran336 Fanatiek lid

Ik heb een nieuwe banner :D

Thanx Delfino.

7. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    mooi miran

super goede testen

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Miran: wij zijn natuurlijk ook wat minder uitbundig geweest, maar nu gewoon nog even over....

Wauw!! Wat n prachtige testen! Super gefeliciteerd! En theoretisch gezien nog in 2011, toch??
    En je banner staat ook prachtig!!!

9. Damyar

Damyar Niet meer actief

Miran: ziet er mooi uit hoor en werkse voor vandaag.

Gisteravond scream 4 gekeken, nou ik heb alleen maar gegild vond het doodeng. Ik ben al wakker maar de rest nog niet. Kindjes liggen nog diep in slaap en mannetje wilde heel graag uitslapen tot een uurtje of negen. Dus dat gaat wel lukken.

Fijne zondag allemaal.

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Damyar: hoe krijg je het toch voor elkaar dat je kindjes zo lang slapen??
    Ga je vandaag nog testen of wacht je n paar dgn? Voel je al iets? (meestal kon jet aanvoelen, toch?)

11. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    wow miran, mooi hoor! gefeliciteerd!

hier het idd spuugzat.. maar bij mij kan een zwangerschap ook nooit normaal gaan..
    deze keer natuurlijkhet gedonder met vit. b12 en draag erg groot...(en ben zelf erg klein)...
    en deze keer al veel voorweeën gehad...

maar goed.. we komen er wel.. ze moet er uiteindelijk toch uit...

12. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @miran, wauw! Prachtige testen meid! Klim maar lekker op die roze wolk!

13. jazz

jazz Niet meer actief

Miran mooi hoor en ik hoop dat je zus snel volgt zou leuk zijn voor jullie..

Damyar ga je nog testen of wacht je het gewoon af. Wanneer is NOD?

Hier krampen gisteren een medicijn ingenomen om de baarmoeder week te maken....een soort voor bereiding op...dus wat volgedraagde vrouwen normaal hebben voor ze gaan bevallen is bij mij nu in gang gezet.....Ik dacht nou sinds ik zo veel gebloed heb tijdens deze zwangerschap zal het nu ook wel los lopen...is namelijk een bijwerking...maar niks

14. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    dikke knuf jazz....

15. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    oooow jazz, heel veel sterkte!

16. jazz

jazz Niet meer actief

komt goed ladies......

17. Porsche

Porsche Niet meer actief

heeeeel veel sterkte Jazz

18. ennasil

ennasil Niet meer actief

miran woow als dat niet zwanger is dan weet ik het niet meer hoor;)
    super mooie duidelijke test:D
    ( ikke wil ook zon test;):pik ben hartstikke jaloers!!)

19. ennasil

ennasil Niet meer actief

net een eiwitshake op,
    nu lekker groentesoep aan het koken voor zometeen met een lekker een stokbroodje met kruidenboter. en vanmiddag even met de doggies in de duinen wandelen. het ziet er namelijk lekker zonnig uit buiten:)
    en vanaaf wat patatekes eten. en morgen weer werken.. en dan dinsdag weer naar het zh.

20. miran336

miran336 Fanatiek lid

Jazz... oeh, naar meis. Dikke knuf!

Dank voor jullie reacties.

Deel Deze Pagina