PPFFF Zit hendig in de stress. Hubbie is 3 dgn met de motor weg. Ik heb het daar nooit zo op en nu heeft ie de hele dag al niets laten horen. K krijg hem ook neit te pakken! Hoop dat ie snel wat laat horen wat dit trek k echt niet
Eindelijk iets gehoord!!! Moeilijk om niet boos te worden want wil zn dgn ook niet verpesten, maar van binnen kook ik!! Natuurlijk toch ook heeeel blij iets gehoord te hebben!!
Dannie: brrrr, zou het ook niet hebben hoor als je zolang niks hebt gehoord. Maar gelukkig was daar dan eindelijk zijn belletje. Kan me voorstellen dat je even hem goed hebt toegesproken. trotsemamavan2: is jullie kereltje nog altijd zo onrustig dan met slapen? Heb je hem wel eens geprobeerd in te bakeren? Ben ff kwijt of we het daar al ooit over hebben gehad. Surf: klinkt idd als een heerlijk dagje. Saskia: jeetje wat een onzekerheid dan. Hopelijk vind hij snel een nieuwe baan. Wat is zijn richting? Miran: jeetje "kennen" wij elkaar alweer zo lang haha. Tijd vliegt he. Nu zijn onze oudsten alweer 6. Hier alles best goed. Kids hebben lekker buiten gespeeld. Was wel wat benauwd hoor. Wordt gek van de plekjes bij onze dochter. Ze krapt het iedere keer kapot op haar rug. Zijn al aan de 3de of 4de hormoonzalf bezig, iedere keer andere en nog komt het iedere keer binnen 1 week weer terug nadat we stoppen. Lijkt me niet de bedoeling dat ik die hormoonzalf maar door blijf smeren iedere dag. Dus woensdag staat er weer een afspraak bij de huisarts op de planning. Hier lekker aan het werk. 1ste kindje dus veel uitleggen. Wel ontzettend leuk en gezellig.
Dannie; ik snap je onrust en boosheid! Ik vind t ook altijd fijn om even een berichtje te krijgen als ik weet dat Coen weg is op de fiets, kayak of aan t klimmen is. Tmv2 mooi verhaal! Ik was weer helemaal bij! De kids liggen weer in bed, maar ze zijn nog klaar Wakker. Dat hebben ze vaak in de zomer, herkennen jullie dat? Ahhhhh wij hebben altijd maar heel weinig snoep in huis, maar manlief heeft een zAk spekjes open gemaakt vandaag, help die vind ik zoo lekker. Die een ik niet per stuk maar per vuist..... Werd ik hier maar misselijk van...
tmv2: waarom niet trouwen dan?? hihi dannie: begrijpelijk!! gelukkig toch nog wat gehoord! mayke: oe ja, ik heb ook gezondigd, ik heb van die bananensnoepjes gekocht, nou die gaan ook inderdaad per vuist... mvj: ojee wat vervelend van je dochtertje... is het eczeem? of iets anders? (mssn had je het al gezegd hoor, ben het even kwijt...) hier kindjes in bed, ze waren zo lekker in de tuin nog aan het spelen, dus iets later maar naar bed. nu het mooi weer is, ook maar extra van genieten denk ik dan! joepie vanavond weer een dubbele aflevering greys anatomy!!
@mamavjordy. Ik baker hem al tijdje in. Daardoor slaapt hij nu wel iets. Ikzou een verwijsbriefje halen voor de dermatoloog, want hormoonzalfjrs zijn niet goed. Mijn dochter had ze ook voor haar eczeem, maar moc ze maar max 5 dagen gebruiken en dan weer tijdje niet. Ik vind dat de huisartsen altijd eerst een heel rideltje zalfjes voorschrijft voordat ze doorsturen.
@mayke, hier gaan ze ook altijd pas later slapen, nu hebben ze beide verduisterende gordijnen en gaat het iets beter. @surf, ik vind het enorm veel geld kosten en dat hebben we niet. Ik wil eerst nog een nieuwe keuken en meubels. Ik weet je kunt het zo duur maken als je zelf wilt, maar ik ben een duur bruidje haha
Mvj: is het eczeem? Gunst wat schrijf je dat woord raar... Onze oudste heeft het sinds kort ook weer. Echt vervelend. Ze was er zo lang vanaf...hoop toch niet dat het blijft, zou ik zo vervelend voor haar vinden!!
trotsemamavan2: En een osteopaat voel je daar iets voor? Voor het onrustig slapen dan. Of ben je er al ooit geweest? Wij zijn er met onze dochter geweest en heeft toen best goed geholpen. In Helmond zit er ook een. Dat wil ik woensdag ook vragen of ze haar doorsturen, want nee die hormoonzalfjes daar ben ik ook eigenlijk neit voor. Maar ja, ze vergaat van de jeuk steeds, zit ook echt te schuren tegen me aan. Surf: het is idd eczeem. Was idd heerlijk weer ja voor de kids vandaag. Veel kijkplezier! mayke1980: hier liggen ze vaakook nog wel even wakker. Meestal blijven ze goed in bed. Zingen dan meestal nog wat in bed haha. Ooooo heerlijk spekkies. Jummie. Daar kan ik ook altijd niet vanaf blijven. Zo even csi kijken hier.
Meiden wat zijn jullie aan het kletsen zeg Gezellig. Wij hebben vanmorgen een zwembadje achterthuis opgezet. Met de tuinslang gevuld met (ijskoud) leidingwater. Kids hebben wel plezier gehad, wel met een bibber-lipje onder de douche gezet voor het eten. Tsja, normaal vul ik nog bij met wat emmers heet water maar leek me nu niet verstandig om mee te gaan sjouwen. MamavanJordy; Vervelend die eczeem, is vaak ook hardnekkig. Leuk, gezin 1e kindje. Vandaag je eerste dag? Dannie; ID-kaarten gedoe, jeetje je moet er wel wat voor over hebben zeg Gelukkig heeft manlief iets van zich laten horen tijdens zijn motortochtje, ik zou het ook killing vinden. Mayke; hoe is het met je zus en neefje? Hier slapen de kinderen ook iets moeilijker, we hebben wel verduisteringsgordijnen en ze gaan ook op dezelfde tijd als anders maar direct gaan slapen is er niet bij.
Tmv2; We hebben het heerlijk gehad op de camping gisteren. Mijn moeder en haar man hebben een tourcaravan die ze vaak op een voorseizoensplek zetten. Dit jaar voor het eerst op camping Ruinen te Ruinen, dat is ongeveer een half uurtje rijden,ideaal. En jullie? waar staan jullie? Volgens mij hebben jullie een stacaravan of niet? Was echt heerlijk BBQweer gisteren en gezellig om even met z'n allen bij elkaar te zijn. Ik heb 2 zusjes met aanhang en een neefje en een nichtje van 2 en 7 jaar.
Bij de oudste ben ik heel erg geholpen door de osteopaat. Ik weet dat hij een blokkade in zijn schoudertje heeft en hier helpt mijn moeder hem mee. Dat was ook de eerste keer dat bij daarna 5 uur sliep. Het gaat steeds beter. Hij slaapt ook beter, hij is wel een erg wakker kind. Nu zijn voedselallergie beter onder controle is wordt hij ook rustiger. Maar TNx voor de tip. Als het weer erger wordt dan ga ik de osteo zeker bellen. Ik heb vroeger ook een soort eczeem plek op mijn been. Ik heb honderden zalfjes geprobeerd. Bij wijze van spreken. Uiteindelijk bij ren homeopaat uitgekomen en ik kreeg tabletjes voor onder de tong. De plek ging weg en is nooit meer terug gekomen.
Wij hebben idd een sta caravan. Ik ben geen typ om elke Keer die caravan uit de stalling te halen en in te laden. Wij staan vlak waar juj en Mamavjordy wonen volgens mij. Wij staan op het prinsenmeer in asten.
Nou, dat vind ik persoonlijk best knap.. dat jullie staan waar mamavanJordy en ik wonen. MvJ woont nl bij Helmond (als ik het goed heb) en ik woon in Drenthe Heerlijk zo'n eigen stekkie op een camping, is echt even weg van huis lijkt me.
Heerlijke camping tprinsenmeer! Wij zijn er vorig jaar met hemelvaart een lang weekeind geweest! Wij komen daar zeker weer terug! Dan kom ik even buurten Vandaag t zwembadje maar weer opzetten. Kunnen de kids lekker plonzen! Vanavond heb ik kennismaken met de nieuw collega's. Onze school groeit heel hard, we krijgen weer 20 nieuwe collega's erbij. Straks even naar mijn zusje, kijken hoe t met t kleine ding gaat, smelt....