Surf: ik weet niet waarom ze zulke slaapkoppen zijn, ze gaan tussen half 7 en half 8 naar bed en zijn meestal laat wakker. Oudste moeten we doordeweeks vaak wakker maken om zich klaar te maken voor school. Jongste laten we dan liggen als hij nog slaapt en dan brengt één van ons de oudste naar school en de ander blijft thuis. Mannetje hoeft pas 10 over half negen richting werk. Dus vaak een heerlijke luxe. Jazz sterkte voor morgen, hoe voel je je verder en je man? Ik denk veel aan jullie, heb er ook met mannetje over gehad, hoe verdrietig het allemaal is. Verder wil ik proberen niet meer te testen voor vrijdag op mijn nod. Ik voel van alles, moet steeds plassen. Ben misselijk en heb pijnlijke boods. Ik heb de test van gisteren bewaard en je hoeft niet eens te turen om hem te zien staan. Heb mijn zusje gisteravond laten kijken en die ziet hem ook. Maar alles kan nog, ben tenslotte veeeeeel te vroeg met testen en 50% gaat mis voor nod. Dus ik bescherm mezelf en als ik toch ongie wordt dan weet ik wel dat we gelijk verder zijn door die ivf. Al ben ik daar best bang voor. De punctie dan.
Miran: superrrr test! Jazz: denk niet dat ik hier vandaag of morgen nog weer ben. Wil je heel veel sterkte wensen!
Jazz mocht ik hier niet meer komen Ik wil jou je man en je kids heel veel sterkte wensen morgen en de dagen erna hele dikke knuffel zal aan je denken!
Jazz: ook van mij alvast heel veel sterkte voor morgen! Hoop dat het goed gaat en je er niet al te veel lichamelijke pijn voor moet ondergaan... Ik denk aan jullie!
Delfino: ja ben ook wel benieuwd! Mssn kan je wel weer terug naar de vk... Ga je nog vragen of ze nog steeds op tijd inleiden of niet?
Jazz: ook ik denk aan je morgen. Ik heb een late dienst en de ochtend staat ook volgepland. Dus ik ben hier morgen niet te vinden waarschijnlijk. Heel veel sterkte voor jullie!
Jazz, net als de rest wil k jou en je gezin veel sterkte wensen morgen! Mn gedachten zijn bij jullie!!!!! Digiknuf!
ben bang dat ik de testjes kan laten liggen... erg zere rug nu... denk dat ik ongi ga worden.. ach op naar de volgende ronde dan maar!!
@jazz, heel veel sterkte vandaag! zoals ik het lees denken we allemaal aan je. Hopelijk gaat het voorspoedig, want het is al onmenselijk genoeg.
hoii meiden, net trug van de gyn sjonge zeg wrm ben ik er eigenlijk geweest! was al dik half uur later dan me afspraak kom binnen hij had beetje haast geloof ik was bloedruk meten echo van 3 tellen gemaakt en kon weer vertrekken! maar goeie nieuws is mag gewoon bij de vk blijven!!!! zal foto van echo laten zien
delfino fijn dat alle sgoed was.. misschien rare vraag: maar wat zit wara op de echo.. ben er niet zo'n kei in jammer dat er weinig tijd vor je was.., maar hopelijk bij de vk wel net gezwommen nu jongste op bed.. wat in huis doen en vanmiddag werken