Delfino, fijn dat je trug mag naar de vlos! Hier, kids zijn ff n paar uurtjes bij hun oma zodat ik ff kan relaxen! Lieve omie!!!! Zo ff eten en dan lekker in n warm bad of douche en daarna met de beentjes omhoog op de bank! Strax lekker bij mn ouders eten dus hoef niet te koken! Heerlijk zo'n relax-dagje!
wendy links zit het hoofdje rechts het lijfje foto is niet heel duidelijk volgens mij in het midden armpje met handje??
nog geen ei gevonden in mijn temp dus stiekum hoop ik dat ze morgen een joekel zien zitten. maar die kans is erg klein. morgenaaf naar een paragnost. ( ben ik vaker geweest) ze is echt heel goed. en ze heeft het altijd bij het juiste eind. ze heeft een paar jaar terug tegen mij nog gezegt dat ze 2 kindjes zag. en 2 honden en 2 peozen. dat van die honden en poezen klopt wel maar die kindjes zijn er nog niet. en ik ben benieuwd of ze daar zelf iets nog over kan zeggen zonder dat ik vertel dat we met kindjes bezig zijn. ze hoeft van te voren nooit iets te weten en begin al gelijk. en achteraf mogen we vragen stellen. zo hebben we ook niet idee dat er voorkennis speelt. ze heeft toen die tijd ons ook gewaarschuwd voor een neefje van mijn man. en ja hoor de volgende dag lag hij in het ziekenhuis met alcoholvergiftiging. heel frapant. ze is gelukkig ook niet zo duur dus mocht het dit keer niks worden dan zijn we iig niet falliet
hey meiden, net bericht gehad van mijn vriendin ziekenhuis had gebeld alles is goed met haar kindje!!! ben zo opgelucht tranen sprongen in mijn ogen!!
Ladies: Om 1332 is onze dochter Crystal Katie geboren. Ze is vlak voor de geboorte overleden en woog 70 gram. Tegen alle verwachtingen in hebben wij als trotse ouders haar vastgehouden, fotos gemaakt en afscheid genomen. Ik wil jullie allen bedanken voor jullie steun. Ik zal af en toe mee blijven lezen maar voor nu ga k er even tussen uit. Ik wens de zwangeren onder ons veel plezier met de zwangerschap. Met de ladies die bijna moeten bevallen....Sterte en mogen jullie je lieve kinderen maar snel in jullie armen nemen. Voor diegene die nog zwanger moeten worden...het is nu jullie beurt. En speciaal voor Saskia ik hoop dat de ernst van de afwijking van je kleine meevalt en dat alles allemaal goed komt. Liefs Jazz
Jazz, tranen in mn ogen! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter*! Wat n mooie naam! helaas ook meteen gecondoleerd! Ik hoop dat je weinig pijn hebt gehad tijdens de geboorte! Hopelijk kunnen jullie dit over een tijdje een plaatsje geven! Woorden schieten verder te kort! Heel veel sterkte voor jou en je gezin in de komende tijd! Hele dikke digiknuf!!!
Lieve lieve Jazz, gefeliciteerd met de geboorte van jullie *dochter hele mooie naam! maar helaas ook gecondoleerd. woorden schieten te kort lees met tranen in mijn ogen je verhaal en wil jou en je gezin heel veel sterkte toewensen.
Lieve jazz, Pff het zit erop, heb de hele dag aan jullie gedacht! Gefeliciteerd met jullie prachtige dochter*, die niet verder kon groeien. Ook natuurlijk gecondoleerd met dit vreselijke verlies! Ik hoop dat je niet veel pijn hebt moeten ondergaan... Heel veel sterkte de komende tijd, dit zal wel de nodige tijd in beslag nemen. Denk goed aan jezelf! ( je hoeft niet altijd sterk te zijn...). Ik steek een kaarsje op voor jullie mooie Crystal*.
@ jazz ik had al een voorgevoel dat je je dochter toch nog zou willen vasthouden gelukkig heb je zo toch nog een beetje afscheid kunnen nemen.heel veel sterkte in de komende dagen, weken!! een dikke hugg!
Lieve jazz en hub, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje crystal. Ze zal een schitterende ster zijn aan de hemel, dat moet wel met zulke ouders. Heel veel sterkte met dit verlies van jullie engeltje. Hopelijk kunnen jullie dit een plaatje geven. Neem je tijd en neem je rust.
Jazz: Gefeliciteerd en wat moeilijk om te zeggen tegelijkertijd gecondoleerd met jullie lieve en mooie dochter. Wat heeft ze een mooie naam gekregen. En wat mooi dat jullie toch zo nog afscheid hebben kunnen nemen. Heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies. Neem je tijd.
@ lieve lieve jazz, ookal ben ik niet meer hier geweest. In gedachten ben ik telkens bij jullie geweest. Gefeliciteerd met jullie dochtertje crystal. Ook gecondoleerd met dit inmense verlies. Mijn hart huilt voor jullie. Ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd. Heel veel liefs saskia
Lieve Jazz, De geboorte van jullie dochter. Jammer dat ze niet bij jullie kon blijven. Veel sterkte. En wat fijn dat jullie toch nog op zo'n manier afscheid hebben genomen.
Jazz een prachtige naam voor jullie dochtertje. Wens jullie heel veel sterkte bij dit grote verlies. Knuffels.
Lieve Jazz hoe moeilijk ik het ook vind ga ik toch een reactie plaatsen zodat je weet dat ik aan je denk. woorden schieten te kort. Je dochter heeft een prachtige naam gekregen, ik wil jullie veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd. mijn gevoel zegt meer dan mijn woorden, helaas weet ik die op dit moment niet zo goed te uiten. een troostende en krachtige knuffel voor jou
Lieve Jazz en familie.. Heel veel sterkte en kracht gewenst! Wat een prachtige naam hebben jullie je dochter gegeven...
Lieve jazz, De Liefde die je als ouder in een heel mensenleven aan je kind zou willen geven, weggestopt in dat ene moment, die ene aanraking, die ene knuffel. Heel veel sterkte!