Miran: heerlijk hè, echt zwanger gewoon!! En tja ik vind vk fijner omdat het gwn gedoe is in het z'huis met parkeren, wachten. Het voelt veel medischer, maar kan me ook voorstellen dat je n kort lijntje wil... Hmm lastig! Wat vindt manlief?
ook even via deze weg (heb je net op whats app gesproken) fijn dat alles goed was met de beeb en dat je buikje lekker goed door groeit!!
ooh meis vreselijk zeg hopelijk zet het door en heb je snel beebje in je armen!! en anders hoop ik dat je morgen wel te strippen bent!! knuff!
Bekijk bijlage 215714 Nod lijst: Januari: 15 januari Goofychick (ronde 4, 2♂ 24 januari Baby Boom (ronde 16, 2♂ Datumloos: Ennasil Vlindertjes: Jannie1980 - feb 4w3d - mrt 4w3d Surf - 20 juni 4w3d - 12 sept 10w5d Delfino - 25 Juni 4w3d Baby Boom - 11 Juli 5wk Damyar - feb 5w3d - 13 juli 9w3d - 3 sept 5w5d en nog een heel klein sterretje die zo gewenst was Goofychick - 5w2d Jazz - 16-01-2012 - Crystal Katie* (17w) - 70 gram Zwanger: Jannie1980 (2♂ - 20 jan 2012 (♀ - bv - thuis Dannie81 (♂ & ♀ - 8 feb 2012 (♂ - bv - zh Nattasja77 - 15 feb 2012 - bv - zh Saskia 81 - ? trotsemamavan2(♂ &♀ - 4 april 2012 (♂ - bv - thuis Smile - 10 april 2012 - fv - thuis Delfino (2♀ - 25 april 2012 (♂ - bv - zh Moedervan3 - 29 april 2012 - bv - thuis Trotsemams (♂ &♀ - 5 mei 2012 - bv - zh Surf (2 ♂ - 22 juni (♀- bv - ziekenhuis Miran336 (2♂ - 20 september - bv - Geplande keizersnede goofychick - 22 september - bv - ziekenhuis ♂ = zoon ♀ = dochter even weer aangepast en plaatje erbij, want ik stond weer bij datumloos
srry bb was mijn schuld had paar berichten gemist nl joost mag weten hoe dat kan want rijg nl mail binnen bij nieuw bericht maar fijn dat je er weer tussen staat
engels mondeling ging goed. Moest een gesprek voeren met een klasgenoot van mij, de ene was persoon A en de ander persoon B daarvoor heb ik een 7 gekregen en je moest in het engels vertellen over een stad waar je wat mee hebt. Voor mij werd dat Breda en daarvoor heb ik een 8 gekregen dus ik ben tevreden Ennasil hoop dat je straks een verassings test hebt (positief)
Surf: mijn man heeft liever de gyn, maar ik denk dat hij zich aansluit bij datgene wat ik liever wil Als de echo 20 febr goed is ga ik me weer aanmelden voor zwangerschapsyoga heb ik me voorgenomen.
Miran ik weet niet of ik je al had gefeliciteerd? maar toch voor de zekerheid Gefeliciteerd met de zwangerschap
hifi hij zal er vast niet moeilijk over doen ik sprong gat in de lucht gisteren dat ik hoorde dat ik bij de vk mocht blijven veel persoonlijker!!